Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Polen al de derde ploeg van wie ik me afvraag wat die komen doen op dit EK
Dat is zo'n spits waar ik enkel maar lijk van te horen als het interlandvoetbal is.Terechte overwinning voor Nederland, hadden het al veel sneller moeten afmaken. Hun vizier zal toch scherper moeten tegen Frankrijk
Eigenlijk ongelooflijk dat zo'n Depay zo hoog in de topschutterstand aller tijde staat bij Oranje. Zodra hij stopt zal ik hem direct vergeten zijn. Lijkt me toch ook geen spits die zijn ploeg over de streep trekt.
In Nederland is het sentiment vrij optimistisch na gisteren. Maar ik ben het helemaal met je eens, als je een krokettenploeg als Polen met veel moeite kunt bedwingen dan belooft dat weinig voor de rest van het toernooi.Vooraf had ik Nederland als een schaduwfavoriet bezien, ik vind ze een leuke ploeg hebben. Maar ik vind ze vandaag allesbehalve indrukwekkend spelen.
Hij heeft er veel in geschoten tegen ploegen als Gibraltar. Ik vind dat ook helemaal niets.Terechte overwinning voor Nederland, hadden het al veel sneller moeten afmaken. Hun vizier zal toch scherper moeten tegen Frankrijk
Eigenlijk ongelooflijk dat zo'n Depay zo hoog in de topschutterstand aller tijde staat bij Oranje. Zodra hij stopt zal ik hem direct vergeten zijn. Lijkt me toch ook geen spits die zijn ploeg over de streep trekt.
Depay is inderdaad overal en nergens.Ik vind dat die nog wel redelijk werkt als spelverdeler.
Was ook corner trouwens. GeenBummer van Oostenrijk, geluk bij Frankrijk...