Groep D (Nederland, Frankrijk, Polen, Oostenrijk)

Wijnaldum dramatische invalbeurt.
Die gaan we niet meer terug zien dus.

Simons moet gevoelig verbeteren anders is die ook zijn basisplaats kwijt.

Polen al de derde ploeg van wie ik me afvraag wat die komen doen op dit EK

Das gewoon het gevolg van de democratisering/uitbreiding van het EK he. Je hebt 55 UEFA leden en bijna de helft mag meedoen aan het EK. Tsja.

Verwacht u in 2026 maar aan nog een pak slechtere matchen gelet op de uitbreiding van het deelnemersveld op het WK.

Terechte overwinning voor Nederland, hadden het al veel sneller moeten afmaken. Hun vizier zal toch scherper moeten tegen Frankrijk

Eigenlijk ongelooflijk dat zo'n Depay zo hoog in de topschutterstand aller tijde staat bij Oranje. Zodra hij stopt zal ik hem direct vergeten zijn. Lijkt me toch ook geen spits die zijn ploeg over de streep trekt.

Terechte overwinning voor Nederland, hadden het al veel sneller moeten afmaken. Hun vizier zal toch scherper moeten tegen Frankrijk

Eigenlijk ongelooflijk dat zo'n Depay zo hoog in de topschutterstand aller tijde staat bij Oranje. Zodra hij stopt zal ik hem direct vergeten zijn. Lijkt me toch ook geen spits die zijn ploeg over de streep trekt.
Dat is zo'n spits waar ik enkel maar lijk van te horen als het interlandvoetbal is.

Ik ben oranje supporter, maar vind depay 2x niks.
Die man is eigenlijk van zichzelf gaan geloven dat hij een topspeler is.
Het is eigenlijk echt verschrikkelijk dat zo iemand van Persie en van Nistelrooij uit de boeken schiet.

Vooraf had ik Nederland als een schaduwfavoriet bezien, ik vind ze een leuke ploeg hebben. Maar ik vind ze vandaag allesbehalve indrukwekkend spelen.
In Nederland is het sentiment vrij optimistisch na gisteren. Maar ik ben het helemaal met je eens, als je een krokettenploeg als Polen met veel moeite kunt bedwingen dan belooft dat weinig voor de rest van het toernooi.

Hij heeft er veel in geschoten tegen ploegen als Gibraltar. Ik vind dat ook helemaal niets.

Om eventjes de positieve punten te belichten, Gakpo, Reijnders en Veerman waren best goed vond ik.

Veerman vond ik bij de mindere om eerlijk te zijn. Dan vond ik Schouten wel een stuk beter.
De vrij en Ake waren ook goed.

Ik vind dat die nog wel redelijk werkt als spelverdeler.
Depay is inderdaad overal en nergens.

Ik denk dat je juist daardoor zijn rol niet moet onderschatten.
Je hebt als tegenstander geen idee wat hij gaat doen. Of waar hij gaat lopen op het veld.
De man is een beetje gek, een enfant terrible, met foute vrienden, een rapper, een getormenteerde ziel. Elke ploeg zou er zo één moeten hebben.

Allez, we zullen de allegiance al is switchen naar m'n favoriete Europese land. Die kunnen tenminste nog wel shotten.

Lyrics kloppen wel niet helemaal meer, maar bon het is de vibe die telt. :cheer:

Terug
Bovenaan