Groep D (Nederland, Frankrijk, Polen, Oostenrijk)

Ziet Frankrijk nu sterretjes door de Oostenrijkers, of zijn de Fransen weer tegen een mindere tegenstander afwachtend op de counter aan het spelen zoals enkel Descamps dat kan? Ben maar met een half oog aan het volgen.

Ziet Frankrijk nu sterretjes door de Oostenrijkers, of zijn de Fransen weer tegen een mindere tegenstander afwachtend op de counter aan het spelen zoals enkel Descamps dat kan? Ben maar met een half oog aan het volgen.

Bij momenten flitsen ze wel redelijk. Kante is precies helemaal terug. Maar voor de rest zijn ze inderdaad redelijk afwachtend aan het spelen zoals ze wel vaker doen. Is nu ook niet dat Oostenrijk hier Frankrijk helemaal terugduwt of zo. Zoveel grote kansen heeft Oostenrijk ook niet gehad.

Vreemd ik vind net het omgekeerde ,
Baumgartner raakt zelf eerst de bal , studs zijn niet omhoog.

De bal is zelf al van de voet weg als de keeper afkomt.
Die bal is altijd voor de keeper daar. De enige manier hoe hij daar nog bij de bal zou kunnen, is door de fysieke integriteit van de keeper mee in gevaar te brengen.

Dit is gewoon een schoolvoorbeeld van wanneer je zou moeten beseffen om niet te moeten doorgaan op een keeper.

Zou zonde zijn moest dit het einde zijn van de posterboy van dit EK. Je moet het hem dus ook al niet meer leren de truken van de foor.

Ach, zo die truken van de foor is allemaal part of the game eh. Dat maakt Frankrijk zo'n leuke ploeg imo. Ik zie ze in ieder geval altijd veel liever bezig dan de Belgen, ook al spelen ze nu een miskleun van een match.

Je kan er veel van zeggen, maar Mbappe is een echte winnaar. Wanneer het niet mooi kan, het dan maar heel lelijk doen. Ik denk wel dat het neusje breuk is.

Maar oprechte vraag: dat terug in het veld gaan zitten, was toch puur spelbederf. Voor zoiets zou je toch rood moeten kunnen trekken?

Ach, zo die truken van de foor is allemaal part of the game eh. Dat maakt Frankrijk zo'n leuke ploeg imo. Ik zie ze in ieder geval altijd veel liever bezig dan de Belgen, ook al spelen ze nu een miskleun van een match.
Frankrijk speelt altijd zo conservatief hoor.

Die bal is altijd voor de keeper daar. De enige manier hoe hij daar nog bij de bal zou kunnen, is door de fysieke integriteit van de keeper mee in gevaar te brengen.

Dus je moet voor geen enkele bal gaan?

- de bal was buiten de 5 meter
- Baumgartner raakt hem duidelijk eerst, de keeper is gewoon te laat...
(Of kan een keeper niet te laat zijn mss?)

- als de bal iets hoger opwipt dan raakt hij hem veel beter en vliegt hij wrsclk/mss over de keeper met grote kans op doel, maar volgens u moet hij hem dus laten voor de keeper?

Ze halen er ongelofelijke resultaten mee hé, maar ergens hoop je dat daar eens een type Martinez aan het roer komt en die gasten gewoon laat sjotten.

Kante wel een fucking legende hé, wat een speler blijft dat.

Terug
Bovenaan