Ziet Frankrijk nu sterretjes door de Oostenrijkers, of zijn de Fransen weer tegen een mindere tegenstander afwachtend op de counter aan het spelen zoals enkel Descamps dat kan? Ben maar met een half oog aan het volgen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet Frankrijk nu sterretjes door de Oostenrijkers, of zijn de Fransen weer tegen een mindere tegenstander afwachtend op de counter aan het spelen zoals enkel Descamps dat kan? Ben maar met een half oog aan het volgen.
Vreemd ik vind net het omgekeerde ,Wat een onbezonnen actie van Baumgartner hier zeg. Terecht dat ie geel krijgt.
Die bal is altijd voor de keeper daar. De enige manier hoe hij daar nog bij de bal zou kunnen, is door de fysieke integriteit van de keeper mee in gevaar te brengen.Vreemd ik vind net het omgekeerde ,
Baumgartner raakt zelf eerst de bal , studs zijn niet omhoog.
De bal is zelf al van de voet weg als de keeper afkomt.
Inderdaad.Hallo, die zijn neus stond precies compleet scheef, of ben ik zo scheel aan het zien?
Misschien nu wel de michael Jackson neus.Ze mogen iedereen neerhalen, maar blijft met uw fikken vande Ninja TurtleKylian af.![]()
Frankrijk speelt altijd zo conservatief hoor.Ach, zo die truken van de foor is allemaal part of the game eh. Dat maakt Frankrijk zo'n leuke ploeg imo. Ik zie ze in ieder geval altijd veel liever bezig dan de Belgen, ook al spelen ze nu een miskleun van een match.
Die bal is altijd voor de keeper daar. De enige manier hoe hij daar nog bij de bal zou kunnen, is door de fysieke integriteit van de keeper mee in gevaar te brengen.
Ge moogt belachelijk.doen zoveel ge wilt, maar dat was een gigantische misser...Zwakke spits die Mbappe, wat die allemaal mist. Erger dan Lukaku.
/s
Ge moogt belachelijk.doen zoveel ge wilt, maar dat was een gigantische misser...