Lees de comments dan maar. :')Verkeerd topic denk ik?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees de comments dan maar. :')Verkeerd topic denk ik?
Een van de fouten vorig WK van Deschamps was het blijven vasthouden aan Lloris vond ik. Maignan had toen al in doel moeten staan. Daar was globaal gezien weinig ophef over geloof ik, maar in beperkte kringen toch een keuze die weinig gesmaakt werd. Zeker bij mensen die het Italiaanse voetbal wat nauwer volgen.Ik was wel onder de indruk van Maignan gisteren. Heel dominante keeper (bv. in de lucht), die precies ook aardig kan mee voetballen.
En Kanté, man man... die hebben ze toch gemist op het WK. Wat zouden we zo een speler hard kunnen gebruiken bij de rode duivels.
Gelukkig geen Maignan op WK!Een van de fouten vorig WK van Deschamps was het blijven vasthouden aan Lloris vond ik. Maignan had toen al in doel moeten staan. Daar was globaal gezien weinig ophef over geloof ik, maar in beperkte kringen toch een keuze die weinig gesmaakt werd. Zeker bij mensen die het Italiaanse voetbal wat nauwer volgen.
Ik weet nog dat ik zei tijdens het begin van de penaltyserie: "Stond Maignan nu maar in doel..."
De laatste jaren verliezen wij altijd ruim van de Fransen dus ik zie het niet snel tot een overwinning komen. Maar wellicht met een beetje geluk dat er iets in zit. Een overwinning zou voor een 1ste plaats in de groep zorgen.In dat geval zie ik Nederland wel iets rapen. Dit Frankrijk héél afhankelijk van Mbappé. Zonder hem toch maar een modaal ploegje in een laag blok, ondanks alle grote namen.
En Portugal, maar daar heb je Martinez weer.Ik heb niet het gevoel dat Frankrijk afhankelijk is van Mbappe hoor. Kylian is de kers op de taart, maar heel die ploeg kan elke tegenstander verstikken. Ze spelen geen frivool voetbal, ze zijn hier puur om te winnen. Ze zijn goed en sterk genoeg om op een 1-0 te speculeren en hebben tegelijk zo overweldigend veel geweld dat ze ook kunnen stormen bij een achterstand. En als zij beslissen om te drukken ga je automatisch je kontgat voelen dichtslibben want elke speler die op je afkomt is gewoon een absolute topper. Beetje een Real Madrid gevoel.
Je moet hopen dat je ze verrast en dat ze dan hun kar niet terug op de rails krijgen. Maar daar moet je zelf als team ook wel mentaal ijzersterk voor zijn. Wij zijn in de Nations League op dat debacle gestoten he. 2-0 voor en dan hebben ze ons broekje uitgedaan. Ok, ook omdat Martinez impotent stond te dementeren aan de zijlijn ofc. Maar van de spelers tot de coach moet je bij de les zijn tegen Frankrijk. Qua kwaliteit komt enkel Engeland in de buurt, maar van die laatste heb je meer het gevoel dat ze zichzelf gaan saboteren.
Het origineel (de Engelbewaarder) is leuk maar dit lijkt helemaal nergens op. 10 klinkers stoppen in zinnen waar er eigenlijk maar 6 horen. (het wordt prachtig net als in negentienachtentachtig)
Supporteren jullie morgen voor ons of voor de Fransen? Ik mag toch hopen voor de taalgenoten?

Voor de Fransen, zodat die al zeker groepswinnaar worden en wij hen dus kunnen ontwijken.Supporteren jullie morgen voor ons of voor de Fransen? Ik mag toch hopen voor de taalgenoten?
Supporteren jullie morgen voor ons of voor de Fransen? Ik mag toch hopen voor de taalgenoten?

Leuker volkslied ookIdem here. Frankrijk.
Hebben gewoon veel leukere spelers dan Nederland.
Er zijn momenten geweest dat ik meer voor Duitsland was dan voor Oranje. In Nederland is dat anti-sentiment ook totaal verdwenen de laatste 20 jaar.Doe maar Nederland, hekel aan die Fransen. Maar Duitsland > beide.
Dan moeten alle Schotten, Ieren, Australiërs, Amerikanen, Canadezen, ... . Vurig supporteren voor Engeland als ze voor een ploeg supporteren?Ik blijf het bijzonder dat als er een volkje op deze aardbol is waarmee je je moederstaal deelt, je niet voor dat land supportert.
Nederlanders komen van Mars, Vlamingen van Venus. Zoiets.
Eigenlijk wel ja. En zeker bij Australiërs en Canadezen is dat meestal ook zo.Dan moeten alle Schotten, Ieren, Australiërs, Amerikanen, Canadezen, ... . Vurig supporteren voor Engeland als ze voor een ploeg supporteren?