Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ook dat is vaak het geval. Zeker op EK's juicht men in Zuid-Amerika voor Spanje.Dan moeten alle Zuid-Amerikaanse ploegen behalve Brazilië maar voor Spanje supporteren volgens die logica.
Wel is de rivaliteit tussen de Lage Landen op de televisie en onder het Nederlandse en Vlaamse volk flink toegenomen. Het is ook wel een mooie rivaliteit nu beide ploegen ongeveer even goed zijn.

Ik denk dat we Oostenrijk gaan pakken. Nederland is geen slechte ploeg hoor.Eerlijk gezegd kijk ik altijd heel neutraal naar wedstrijden van andere landen
Als jullie winnen, prima, als jullie verliezen, geen leedvermaak in ieder geval.
Dat gezegd zijnde denk ik dat het voor Nederland nog moeilijk gaat worden. Zeker tegen Frankrijk, maar ook tegen Oostenrijk.
Eerlijk: Ik denk dat beide landen bij een derby behoorlijk angstig zullen zijn. Een overwinning tegen de rivaal op een toernooi in de knock-outfase is nog nooit gebeurd dus ik denk dat als jullie van Nederland winnen het toernooi spontaan geslaagd is.Ik ervaar dat zo totaal niet, eerlijk gezegd. Maar misschien ben ik er gewoon minder mee bezig dan vroeger.
De rivaliteit zal er zijn indien we tegen elkaar moeten spelen. Dan gaan we terug beginnen jennen![]()
Eigenlijk wel ja. En zeker bij Australiërs en Canadezen is dat meestal ook zo.
Bron?En ook dat is vaak het geval. Zeker op EK's juicht men in Zuid-Amerika voor Spanje.
Ik blijf het bijzonder dat als er een volkje op deze aardbol is waarmee je je moederstaal deelt, je niet voor dat land supportert.
Nederlanders komen van Mars, Vlamingen van Venus. Zoiets.
Net alsof die Fransen nooit de boel kapot geschoten hebben bij jullie? Van alle buurvolken hebben wij welgeteld 10 dagen tegen jullie gevochten, ik meen toch dat de Fransen en Duitsers langer aanwezig waren.Wij zullen 2 Augustus 1831 nooit vergeten.
Allez les Bleus!
"Geen idee hoe dat komt?"Draai of keer hoe je het wilt maar veel Vlamingen willen dat Holland verliest.
Ik ook, geen idee hoe dat komt maar ik heb een aversie ontwikkeld tegen Oranje.
Ik juich luid als ze een tegendoelpunt krijgen.
Ik begrijp het wel. Maar dat is andersom net zo, hier wordt veel over Belgen geklaagd in Zeeuws-Vlaanderen.Ik woon aan de grens en werk/voetbal in Nederland en heel veel mensen zijn hier tegen Nederlanders op verschillende redenen. Eentje ervan is omdat ze veel geld voor een huis in België neerleggen, waardoor mensen uit het dop nauwelijks nog eentje kunnen kopen. Vervolgens maken ze een eigen kliekje en weigeren ze mee te doen aan tradities of andere volksfeesten. Maar de de grootste reden is dat Nederlanders vaak wel arrogant zijn en neerkijken op die "Belgjes". Ikzelf heb niks tegen Nederlanders, ben zelf Ajacied en heb Nederlandse familie aan 1 zijde, maar ben morgen wel neutraal.

En ook dat is vaak het geval. Zeker op EK's juicht men in Zuid-Amerika voor Spanje.

Ach een beetje dollen moet kunnen toch? Verder benieuwd naar de match morgen. Ik kom graag feest vieren als we winnen, heb er best een goed gevoel over. We hebben een goed middenveld als Nederland.Hebben we die discussie over Belgen en Nederlanders twee jaar geleden niet ook al gehad? Met toen ook die "verontwaardiging" dat wij Belgen/Vlamingen geen vriendjes wouden zijn?
Soit. Benieuwd of Mbappé morgen effectief op het veld gaat staan.
Hebben we die discussie over Belgen en Nederlanders twee jaar geleden niet ook al gehad? Met toen ook die "verontwaardiging" dat wij Belgen/Vlamingen geen vriendjes wouden zijn?