Groep D (Nederland, Frankrijk, Polen, Oostenrijk)

Gatverdamme, die Hollanders schieten mooi in m'ne zak. Had een zot pronootje gezet van 5€ voor 400€, maar die m'fuckers blijven ernaast trappen.

Uiteindelijk komt voetbal toch neer op efficiëntie in de 16m aan beide kanten.
Gisteren Spanje of Kroatië en nu in Oranje zichzelf in de voet aan het schieten.

Vooraf had ik Nederland als een schaduwfavoriet bezien, ik vind ze een leuke ploeg hebben. Maar ik vind ze vandaag allesbehalve indrukwekkend spelen.

Koeman zit voorzichtig positie voor positie te wisselen en dat wordt nog beloond ook, wat een chance. Maar goed, het is verdiend.

Vooraf had ik Nederland als een schaduwfavoriet bezien, ik vind ze een leuke ploeg hebben. Maar ik vind ze vandaag allesbehalve indrukwekkend spelen.

Als ze hun doelkansen zouden kunnen afmaken dan had dit wel eens >6-1 ofzo kunnen zijn, en dan was iedereen lyrisch. Maarja, het kunnen afmaken is natuurlijk ook een kunst op zich.

Sorry, kwaliteit van hun kansen was nu toch ook weer niet zo bijzonder hoog. Ik heb Polen evengoed aan aantal kansen zien krijgen waarover je dezelfde opmerking kan maken.

Loopgravenvoetbal toch grotendeels? Enkel begin tweede helft een minuut of 10 de betere ploeg. En 't is nu niet dat dit Holland zwaar indruk maakte ofzo

Terug
Bovenaan