Ja zeg, waarom kunnen onze Rode Duivels eigenlijk niet wat Mbappé en Messi wel kunnen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zeg, waarom kunnen onze Rode Duivels eigenlijk niet wat Mbappé en Messi wel kunnen?

omdat wij geen Mbappé of Messi hebben.Ja zeg, waarom kunnen onze Rode Duivels eigenlijk niet wat Mbappé en Messi wel kunnen?

Alé gij.omdat wij geen Mbappé of Messi hebben.
niet toevallig de spelers waartegen we eruit gingen in 2014 en 2018
Meunier doet toch ook zijn best!Ja zeg, waarom kunnen onze Rode Duivels eigenlijk niet wat Mbappé en Messi wel kunnen?
En zo blijft het arme Senegal toch met 0 op 6 achter...
Komt heel arrogant over.En hoe goed hij ook moge zijn, mbappe is echt geen speler die ik graag zie spelen.
Komt heel arrogant over.
Noorwegen om een of andere reden met een B-team tegen Frankrijk.
Ik moet het schema eens bekijken, misschien heb je al tweede een iets simpeler pad.
Heb het nu ook bekeken, ja. Zeer vreemde beslissing dan toch.Neen, allesbehalve. De tweede van groep I speelt eerst tegen Ivoorkust en daarna tegen Brazilie. Twee niet al te gemakkelijke wedstrijden. Daarna ook nog eens Engeland in de kwartfinale in theorie, als de logica gevolgd wordt.
De winnaar van groep I daarentegen speelt tegen Zweden/Paraguay of de 3e van onze groep, daarna tegen Duitsland of Zweden/Paraguay/Schotland, en Duitsland is zeker te pakken zoals we gezien hebben. En in de kwartfinale heb je dan de winnaar van Canada/Zuid Afrika/Nederland/Marokko.
Het is het eigenlijk wel waard om voor die eerste plaats te strijden.