[Groep I] Frankrijk, Senegal, Irak, Noorwegen

Iemand anders problemen met de VRT MAX replays voor deze wedstrijden? Van Frankrijk - Irak is er enkel de eerste helft en van Noorwegen - Senegal enkel de 2e helft :crazy:
 
Ja, het was daar nog een gepruts bij Senegal op het einde van die eerste helft. Ook nog die blunder van Mendy waar Haaland uiteindelijk op de paal knalt.
 
Noorwegen om een of andere reden met een B-team tegen Frankrijk. :wtf:

Ik moet het schema eens bekijken, misschien heb je al tweede een iets simpeler pad.
 
Noorwegen om een of andere reden met een B-team tegen Frankrijk. :wtf:

Ik moet het schema eens bekijken, misschien heb je al tweede een iets simpeler pad.

Neen, allesbehalve. De tweede van groep I speelt eerst tegen Ivoorkust en daarna tegen Brazilie. Twee niet al te gemakkelijke wedstrijden. Daarna ook nog eens Engeland in de kwartfinale in theorie, als de logica gevolgd wordt.

De winnaar van groep I daarentegen speelt tegen Zweden/Paraguay of de 3e van onze groep, daarna tegen Duitsland of Zweden/Paraguay/Schotland, en Duitsland is zeker te pakken zoals we gezien hebben. En in de kwartfinale heb je dan de winnaar van Canada/Zuid Afrika/Nederland/Marokko.

Het is het eigenlijk wel waard om voor die eerste plaats te strijden.
 
Neen, allesbehalve. De tweede van groep I speelt eerst tegen Ivoorkust en daarna tegen Brazilie. Twee niet al te gemakkelijke wedstrijden. Daarna ook nog eens Engeland in de kwartfinale in theorie, als de logica gevolgd wordt.

De winnaar van groep I daarentegen speelt tegen Zweden/Paraguay of de 3e van onze groep, daarna tegen Duitsland of Zweden/Paraguay/Schotland, en Duitsland is zeker te pakken zoals we gezien hebben. En in de kwartfinale heb je dan de winnaar van Canada/Zuid Afrika/Nederland/Marokko.

Het is het eigenlijk wel waard om voor die eerste plaats te strijden.
Heb het nu ook bekeken, ja. Zeer vreemde beslissing dan toch.

Zou dan eerder denken dat ze de strijd niet echt met Frankrijk willen aangaan en dan opteren voor extra rust voor hun vedetten.
 
Ook echt doodjammer, dit was waarschijnlijk de match waar ik (en vele anderen) het meest naar uitkeken van de groepsfase. Dit wordt nu herleid naar een vriendenmatch ...
 
Terug
Bovenaan