{BK}Black Devil
Well-known member
Buiten Messi toch niet zo indrukwekkend.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van welke planeet kom jij?nieuw woordje geleerd
'gegenpressing'
Oostenrijk had toch minstens even veel vuile fouten hoor..Niets tegen Messi ofzo, maar Argentinië komt nu toch al 2 wk's op rij met heel veel weg.
Het is leuk dat ze zoveel meer grinta tonen dan onze rode duivels bvb. Maar ze krijgen toch echt veel te weinig kaarten, fouten, voor wat ze soms doen in een match.
Oostenrijk had toch minstens even veel vuile fouten hoor..
Het één lokt het ander natuurlijk uit (zie NL-ARG vorig WK..)
Oostenrijkers zijn bekend met salon remises. De Algerijnen ook.Ik denk dat Oostenrijk-Algerije nipt zal zijn
Beide al 3 punten, dus grote kans dat diegene die verliest toch doorgaat als beste 3de.
De winnaar wordt 2de.
Eigenlijk kunnen ze het op een akkoordje gooien.
Oostenrijk en Algerije. Als beide het houden op een draw. Hebben ze elk 4 punten.
Oostenrijk eindigt 2de in de groep, met beter doelsaldo, Algerije is met 4 punten sowieso bij de beste 3des
Oostenrijkers zijn bekend met salon remises. De Algerijnen ook.
Ze spelen als allerlaatste hun matchen in groep J en weten dus perfect wat nodig is om door te gaan als 1 van de beste derdes, en dan kan een 1-0 verlies dus zorgen dat ze Spanje ontwijken.De tweede in deze groep moet tegen Spanje denk ik (Allé als ze effectief groepswinnaar worden).
Dus eigenlijk is Oostenrijk f*cked, want enkel bij verlies worden ze 3e. Met 3 punten dan, en dat wil je ook niet riskeren, lijkt me.
Salonremise valt dus nog af te wachten. Ze kloten er in ieder geval geen andere ploeg in deze groep mee (eventueel wel een andere 3e dus)
Goed punt, ze komen inderdaad pas op het einde aan de beurtZe spelen als allerlaatste hun matchen in groep J en weten dus perfect wat nodig is om door te gaan als 1 van de beste derdes, en dan kan een 1-0 verlies dus zorgen dat ze Spanje ontwijken.
Zij (samen met Duitsland) zijn de reden waarom de laatste wedstrijden van de groepsfase tegelijkertijd worden gespeeld.
Voor alle duidelijkheid.Oostenrijkers zijn bekend met salon remises. De Algerijnen ook.
Tuurlijk kan je door een op papier zwakkere ploeg uitgeschakeld worden, maar als je bv. dit zou moeten doen naar een eventuele finale is de kans toch groter dat je ergens uitgeschakeld wordt.Ik ben dat "vermijden van grote ploegen" echt kotsbeu de laatste jaren.
Waarom doe je mee met een WK? Dit is echt de verkeerde mentaliteit. Ik snap het principe dat je verder in het WK geraakt, als je grotere ploegen vermijd.
Maar is gewoon de verkeerde mentaliteit.
Gekunt perfect verliezen van een "zwakkere" ploeg in de knockoutfase.
Ik zou zelf willen dat Algerije wint tegen Oostenrijk. Om toch 6 op 6 te hebben. En met wat geluk winnen ze tegen Spanje. Mochten ze verliezen... sow. Ze hebben tenminste iets bewezen.
En die "zwakkere" ploegen zitten ook in de volgende ronde met een reden e.
Ik zie het nog gebeuren dat Oostenrijk, Spanje ontwijkt en dan uitkomt tegen een iets zwakkere ploeg, waar ze dan uitgeschakeld worden...
Doorgaan. Kapotmaken.Tuurlijk kan je door een op papier zwakkere ploeg uitgeschakeld worden, maar als je bv. dit zou moeten doen naar een eventuele finale is de kans toch groter dat je ergens uitgeschakeld wordt.
1/16: vs Argentinië
1/8: vs Duitsland
1/4: vs Spanje
1/2: vs Frankrijk