Stinkbakkes
Well-known member
Zo ja, wat was de reden?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge moet zo niet kijken zu.Nog nooit, meer dan 20 jaar ervaring in gevechtssport voor niets...
Wat een uniform allemaal niet kan doen.1x een dronkaard die een meisje lastig viel de les gelezen en dan kwam hij de hele tijd met zijn middelvinger in mijn gezicht. Na 2 verwittigingen heeft hij het op the hard way geleerd.
Een rechtse op zijn kaak en zijn vriend mocht hem opvangen.
Grappig was wel dat ik die ieder weekend tegen kwam en hij zich iedere keer verexcuseerde voor die keer.
Wat een uniform allemaal niet kan doen.

Daar droegen we toch ook een uniform? Zo'n schoon wit dokterskostuum.Dat was nog in mijn beginjaren waar we collega's waren.![]()
Daar droegen we toch ook een uniform? Zo'n schoon wit dokterskostuum.

(De grap "Hela! Ge zegt dat ge hem dood wilt slagen. Dat kan ik niet laten gebeuren. Mocht ge nu zeggen dat ge hem in het ziekenhuis wilde kloppen, liet ik u gewoon doen." ging los aan hem voorbij, maar hij stopte wel en begon dan tegen mij uit te pakken.
)
Als je fysiek aangevallen wordt mag je jezelf verdedigen. Als je echter iemand afknalt terwijl je belager ongewapend blijkt te zijn mag je het komen uitleggen voor de rechter en heb je wel een probleem...ik zou graag tot in detail willen weten hoever men kan gaan in wettelijke zelfverdediging. Voor veel mensen niet echt duidelijk hoe ver men in kan gaan lijkt meWant waarschijnlijk als je fysiek aangevallen of bedreigd wordt mag je maar een bepaalde hoeveelheid geweld gebruiken om u te verdedigen.

Ik herinner mij nog dat ik mijn aant verweren ben, rechts van mij kijk en mijn maat zie gewurgd worden door een of andere dikzak. Ik die kerel dan over de leuning geduwd tussen veld en tribune om mijne maat te redden.
. Ik heb ooit een 'fling' gehad met zijn toenmalige ex en kon dat niet verkroppen. Viel me echt langs achter aan. Ding ding ding ding ding super rood voor de ogen! Omgedraaid, de rechter op de kaak. Kerel stuikt direct ineen en dan (vies gevoel) blijven op schoppen tot het besef van kerel wtf zijt gij hier nu allemaal aant doen. Dan maar snel weg gewandeld.
"Hier... uwen bril...." En het gevecht was gedaan...
.Ben even groot en al ontelbaar keer 's nachts geprovoceerd of schoudertje-bots om confrontatie uit te lokken zodat ze met "hij was ne kop groter dan mij" zouden kunnen stoefen bij hun dronken maten. Kwam nog nooit in de praktijk.1,94m groot zijn helpt wel in zo'n situaties.
Ben even groot en al ontelbaar keer 's nachts geprovoceerd of schoudertje-bots om confrontatie uit te lokken zodat ze met "hij was ne kop groter dan mij" zouden kunnen stoefen bij hun dronken maten. Kwam nog nooit in de praktijk.