Toen zat ik in Gent.![]()
Daar zat ik ook wel vaak, waar ik OOK vaak touche had bij de oudere dames.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen zat ik in Gent.![]()
Ik was geenen uitgaander toen.![]()
Daar zat ik ook wel vaak, waar ik OOK vaak touche had bij de oudere dames.

Hoezo krijg je een opschorting als er camerabeelden zijn waarop te zien is dat je niks hebt gedaan? Weer een rechter die het nodig vond om beide partijen te straffen zonder zich te verdiepen in de zaak?- Ongeveer 7 jaar geleden, in de Hoogpoort in Gent, een gast die zonder aanleiding plots voor mijn neus staat die ik vlak voordien gekruisd had aan een trapje, doet enorm agressief, duidelijk uit op ruzie. Toen ik die een duwtje gaf omdat hij veel te dicht kwam haalt die plots uit, recht op mijn gezicht. Er was dus voordien niets gebeurd, hij verklaarde achteraf dat ik hem had geduwd aan dat trapje maar er waren camerabeelden en daarop was duidelijk te zien dat ik helemaal niks had gedaan en er zelfs afstand was tussen ons. Mijn schoonbroer zat daar ook en die gast heeft ook zijn bekomst gehad toen, jammer genoeg had iemand de flikken gebeld en zijn we daarvoor moeten voorkomen. Hij heeft zijn kat gestuurd en had een strafblad van hier tot ginder, echt een agressief probleemgeval blijkbaar, hij is opnieuw veroordeeld, wij opschorting. Moet zeggen, daar in die rechtbank zitten daarvoor is echt confronterend.
Mja, zoals gezegd heeft die gast wel zijn bekomst gehad, ze vond wellicht dat onze reactie erover was. En ik kan daar wel in meegaan, ik ben er niet fier op maar de adrenaline van het moment nam het wat over.Hoezo krijg je een opschorting als er camerabeelden zijn waarop te zien is dat je niks hebt gedaan? Weer een rechter die het nodig vond om beide partijen te straffen zonder zich te verdiepen in de zaak?
Ik ben wel wat jonger dan u. Wij zullen elkaar daar nooit tegengekomen zijn. Ik mocht toen nog niet buitenspelen.Bizar maar ik heb dat echt nooit gemerkt terwijl ik daar toch het merendeel van mijne tijd heb gespendeerd.
Nu ik sta ook wel niet bekend voor mijn attention to detail.
idem, van mijn 16e toch praktisch ieder weekend in den trap gezeten en weinig tot geen problemen meegemaakt.Bizar maar ik heb dat echt nooit gemerkt terwijl ik daar toch het merendeel van mijne tijd heb gespendeerd.
Nu ik sta ook wel niet bekend voor mijn attention to detail.
Los van de hoofdvraag maar toch wat ik mij nu afvraag: wat is volgens jullie de beste manier om met de dreiging op klop krijgen om te gaan? En dan bedoel ik eens je over die grens bent van gewoon efkes over en weer roepen en die sfeer omslaat naar ‘oh fuck’. Toch proberen wegwandelen/lopen? Hulp roepen? Zelf eerst slaan? Politie bellen? Ondergaan?
Kans dat ik het voorheb is nihil maar als ouder vraag ik mij nu af wat mijn advies later best is voor de kinderen.
Ok, maar Den Bras en Den Trap zijn toch een geheel ander genre dat de Stradivarius, 56, Sens Unique en Le Neuf. Geen idee of die nog allemaal bestaan, ik ga daar zo goed als nooit meer.idem, van mijn 16e toch praktisch ieder weekend in den trap gezeten en weinig tot geen problemen meegemaakt.
Komt misschien ook omdat ge in ne kelder zit en niet ziet wat er buiten aan het gebeuren is
héél soms in den Bras problemen maar ook die kan ik op twee handen tellen denk ik
ja da's zeker.Ok, maar Den Bras en Den Trap zijn toch een geheel ander genre dat de Stradivarius, 56, Sens Unique en Le Neuf. Geen idee of die nog allemaal bestaan, ik ga daar zo goed als nooit meer.
Daar stonden ook altijd portiers, terwijl dat in Den Bras of Trap niet echt nodig was.

Ter plekke onderling ook nooit problemen gehad of gezien. Ik had het echt over een beperkte maar zeer heftige periode waarin de 'johnny's kwamen boelen maken'.idem, van mijn 16e toch praktisch ieder weekend in den trap gezeten en weinig tot geen problemen meegemaakt.
Komt misschien ook omdat ge in ne kelder zit en niet ziet wat er buiten aan het gebeuren is
héél soms in den Bras problemen maar ook die kan ik op twee handen tellen denk ik

Ah just! Ribs 'n beer. Nog nooit geweest. Ik hoorde onlangs dat ze verhuizen omwille van de 'speciale' locatie.ja da's zeker.
Sens Unique bestaat nog maar andere naam, Le Neuf (wat een bekakte café was mij dat...) is ondertussen een ribbetjesrestaurant![]()
Ter plekke onderling ook nooit problemen gehad of gezien. Ik had het echt over een beperkte maar zeer heftige periode waarin de 'johnny's kwamen boelen maken'.
In Kortrijk sowieso niet veel en ik zat zowat overal (Trap/Bras/Buga/Stradi/Geverfden/Vlasmarkt/Shooters/Café des Arts..).
Edit: den Irish Pub nog vergeten in mijn lijstje en tal van jeugdhuizen. Good times![]()

de vlasmarktTofste café vond ik daar op dat klein pleintje die schuin over de zimba is. In het midden was er daar een café waar er boven gewoon allemaal kussens en matrassen op de grond lagen om te chillen.
En op de hoek van dat pleintje had ik ook eens binnen geweest. Die kerel was zo goed als kaal met nog 2 dreadlocks vanboven op zijn hoofd![]()
op de hoek was het "in tijde" café De Zunne, nu de Gouden Aap.Ja de zunne was het. Nostalgie.de vlasmarktop de hoek was het "in tijde" café De Zunne, nu de Gouden Aap.
vroeger ook veel op de vlasmarkt gezeten (nog steeds i'd zomer) maar toch immens gehad met de roedels honden en het"ik ben naar Indonesië op reis geweest en draag nu een olifantenbroek" volk.
Idd, ook nog veel gezeten. Het bovenverdiep was gewoon om te blowen na de uren.Ja de zunne was het. Nostalgie.
.Idd, ook nog veel gezeten. Het bovenverdiep was gewoon om te blowen na de uren.
In het café daar tegenover heeft ne maat het terras ooit onder gekost, en hij mocht ni weg voordat hij het opgekuisd had.