Jupiler Pro League 2021-2022

Ge kunt nu weer gaan focussen op die individuele fouten maar Union speelt met onder andere twee dierentemmers, vier straathoekwerkers en een tweedejaars student pol&soc in de basis. Mazzu is een coach en Kompany is dat niet, simpeler kan het niet zijn.

Wel een mooi openingsweekend. Natte dweil Butez drie in zijn mandje, natte dweil Bodart de gelijkmaker grotendeels op zijn kap en barman Kompany zo onderuit tegen een tweedeklasseploeg. Teken ik elke week voor.
En je hebt @puni zijn wereldploeg nog niet gezien precies

Verdiend gewoon , wij retezwak
Ashimeru is geen Sambi , Thelin is zeeeeeeeekers gene Nmecha
Slap
Enigste lichtpunt , onzen EKganger

Verdiende overwinning. Ook al hebben wij het gewoon zelf weggegeven. Gewoon niks gecreëerd en geen poging gedaan om te voetballen.

Voetballende kwaliteiten zijn er nog thans dus deze is al één op Kompany zijn kap

Niet de beste site en ook geen link van waar ze hun info halen, maar volgens voetbalbelgie is de bal slechts 58 minuten in het spel geweest bij Club Eupen. Dat is dus de helft van de 'gespeelde' minuten :rolleyes:

Verdiend gewoon , wij retezwak
Ashimeru is geen Sambi , Thelin is zeeeeeeeekers gene Nmecha
Slap
Ashimeru vond ik thans goed beginnen. Geen idee waarom die in de kleedkamer moest blijven.

En het excuus dat Trebel het voetbal van Kompany fysiek niet aankan mag ook de vuilbak in. Op dit tempo speelt die 120 minuten.

Niet de beste site en ook geen link van waar ze hun info halen, maar volgens voetbalbelgie is de bal slechts 58 minuten in het spel geweest bij Club Eupen. Dat is dus de helft van de 'gespeelde' minuten :rolleyes:
Je moet dat natuurlijk in perspectief zien, een normale match is er ook geen 90 uiteraard.
Ik zag deze passeren, om een idee te geven:

De enige conclusie is dat die lange blessuretijd wel degelijk terecht was, maar die consequentie zal wrs het grootste probleem zijn/worden, dat is een feit.

Je moet dat natuurlijk in perspectief zien, een normale match is er ook geen 90 uiteraard.

De enige conclusie is dat die lange blessuretijd wel degelijk terecht was, maar die consequentie zal wrs het grootste probleem zijn/worden, dat is een feit.
We zullen de komende speeldagen zien of dat effectief de nieuwe richtlijn is of dat Van Driessche vandaag solo slim heeft gespeeld. Hopelijk het eerste. Al mag daar misschien ook wel gecommuniceerd over worden, tenzij ik dat gemist heb?

Dat is het inderdaad. Wat Club meemaakte tg Eupen is spijtig genoeg normaal. Normaal krijgen ploegen dan maximum 8minuten maar extra. Normaal worden reglement aanpassingen voor het jaar uitgesproken tenzij als er EK/WK is dan is gewoon verder doen op dat elan.

Niemand heeft er problemen mee mochten scheidsrechters meer strenger zijn en effectief te tijd geven dat stil lag. Maar dat gebeurt nooit buiten nu in 1 match. En je weet sowieso ook al dat niemand meer extra 14minuten ga krijgen. Dat is gewoon te speciaal.

Nuja match is gespeeld denk dat we er mogen over stoppen en kunnen lachen terug met Kompany :)

Soloslim, alsof er vorig seizoen nooit meer dan 4 minuten werden toegevoegd. Heb zelf geen idee of ze dat ergens bijhouden.

Soloslim, alsof er vorig seizoen nooit meer dan 4 minuten werden toegevoegd. Heb zelf geen idee of ze dat ergens bijhouden.
Meer dan vier minuten wel. Maar als ge mij in de voorbije seizoenen een match kunt geven waar veertien minuten werd overgespeeld, krijgt ge een vat van mij.

Dat is het inderdaad. Wat Club meemaakte tg Eupen is spijtig genoeg normaal. Normaal krijgen ploegen dan maximum 8minuten maar extra. Normaal worden reglement aanpassingen voor het jaar uitgesproken tenzij als er EK/WK is dan is gewoon verder doen op dat elan.

Niemand heeft er problemen mee mochten scheidsrechters meer strenger zijn en effectief te tijd geven dat stil lag. Maar dat gebeurt nooit buiten nu in 1 match. En je weet sowieso ook al dat niemand meer extra 14minuten ga krijgen. Dat is gewoon te speciaal.

Nuja match is gespeeld denk dat we er mogen over stoppen en kunnen lachen terug met Kompany :)
Ne reminder : de match van Kompany is ook gespeeld .

Meer dan vier minuten wel. Maar als ge mij in de voorbije seizoenen een match kunt geven waar veertien minuten werd overgespeeld, krijgt ge een vat van mij.
Kan jij een keeper vinden die tot drie maal toe x aantal minuten krampen krijgt ?

Kan jij een keeper vinden die tot drie maal toe x aantal minuten krampen krijgt ?
Zie link van Blekkie. Alleen al op het EK een hoop wedstrijden waar ongeveer even veel effectief gevoetbald werd. Je mag de blessuretijd daarvan gaan opzoeken maar ik kan je nu al op een blaadje geven dat je nergens in de buurt komt van vandaag.

Het gemiddelde zou naar wat ik lees zelfs rond de 53 minuten per match zitten. Maar dat zou dan wel berekend zijn op 90 en niet 103 minuten.

Terug
Bovenaan