Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is wel een verschil tussen elk seizoen de nieuwe Lang, Doku, CDK, David te hebben lopen en voor de titel te spelen, of gewoon structureel goed werken he. Met de inkomsten die Gent heeft zou het toch beter moeten doen?Mjah Gent heeft het heel lang ook énorm goed gedaan. Als je zo de top bereikt is het vaak moeilijk om de hand in eigen boezem te steken.
Ze zijn ook niet doodziek he, ze hebben gewoon geen toppertjes in de rangen momenteel. Tijd om de kern te evalueren en deadweight type Kums te verschepen en vervangen. het is ook oneerlijk om élk seizoen een nieuwe messias in de rangen te verwachten. Dat kan Gent momenteel niet.
Is het probleem niet net dat het bestuur daar gewoon te veel rekent op zo'n Messias te ontdekken in plaats van een "solide, goed op elkaar ingespeelde waar iedereen minstens van een bepaald niveau is" kern te hebben?Mjah Gent heeft het heel lang ook énorm goed gedaan. Als je zo de top bereikt is het vaak moeilijk om de hand in eigen boezem te steken.
Ze zijn ook niet doodziek he, ze hebben gewoon geen toppertjes in de rangen momenteel. Tijd om de kern te evalueren en deadweight type Kums te verschepen en vervangen. het is ook oneerlijk om élk seizoen een nieuwe messias in de rangen te verwachten. Dat kan Gent momenteel niet.
Ze hebben bij Gent nochtans lang niet meer zo hard staan zwemmen als de voorbije weken!Onder Louwagie is het zwemmen toch ook serieus achteruit gegaan
Het is niet dat ze bij een andere club al konden zien wat een overdosis aan Bayat betekent op de lange termijn.Feit dat Bayat ook half die club om zeep aan het helpen is doet nog het meeste pijn denk ik

Idd, vond het vrij frappant dat die zo snel terug met hem in bed lagen na Propere Handen.Het is niet dat ze bij een andere club al konden zien wat een overdosis aan Bayat betekent op de lange termijn.![]()
Wat heeft propere handen uiteindelijk uitgehaald? Bayat, doet gewoon verder alsof er niets gebeurt is. Voor mij lijkt dit vooral veel blabla, weinig boemboem.Idd, vond het vrij frappant dat die zo snel terug met hem in bed lagen na Propere Handen.
I know, rightBeste @Pegasus, ik weet dat we beiden twee weken geleden foutief reageerden op basis van één wedstrijd, maar na nog een match of vier van Gent voor een deel te hebben meegepikt, vind ik dat ik hier publiekelijk mijn excuses moet aanbieden aan u. Bij deze: sorry.
Wat een zeikploeg.

Oh jawel, dat zijn we zeker in zowat alle geledingen: sportief beleid, marketing, organisatie, relatie met supporters,....alles.Ze zijn ook niet doodziek he, ze hebben gewoon geen toppertjes in de rangen momenteel.
Jullie fanshop is allesinds in goede handen nuI know, right
Oh jawel, dat zijn we zeker in zowat alle geledingen: sportief beleid, marketing, organisatie, relatie met supporters,....alles.
Vorig jaar poging gedaan, via SOS Ons Gantoise, om één en ander aan te kaarten, maar is op grote verontwaardiging en zelf dreigementen door de persoonlijke advocaat van De Witte gebotst.
De heren zijn achter de schermen bezig met overname en kunnen alle negatieve pers missen als kiespijn. Vandaar ook die belachelijke sneer naar de pers bij aanvang van het seizoen. Ze dachten met een propere lei te kunnen starten dit seizoen en rustig te kunnen werken maar de realiteit heeft ze ingehaald
We zijn door en door ziek en zondag zou het moeten stormen in de Ghelamco
daar liep naar het schijnt ook het een en ander mis de laatste jaren.

Bestuur van Gent mag inderdaad ook wel eens in de spiegel kijken. Vorig jaar hebben ze geluk gehad dat er geen publiek toegelaten was, maar nu...
Virale infectie op hartspier komt meestal door virus heProbleem van het voetbal vandaag de dag ook wel, de belasting op voetballers hun lichaam wordt alsmaar groter (meer wedstrijden, hogere intensiteit, meer tempo)... Dat wreekt zich vroeg of laat.