Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke Beerschotsupporter die dat leest:![]()
Walter Damen (Beerschot) over Nainggolan: “We gaan hem het ambassadeurschap niet ontnemen”
Radja Nainggolan speelt de komende twee seizoenen voor Antwerp. Als ex-jeugdspeler en huidig ambassadeur van Beerschot een gevoelige overstap, al nemen ze hem op het Kiel weinig kwalijk. “Hij wil gewoon zo goed mogelijk zijn boterham verdienen”, klinkt het.www.gva.be
“Of we hem het ambassadeurschap ontnemen? Nee, volmondig nee”, zegt Damen. “We weten allemaal dat Radja diep vanbinnen een Beerschotter is en altijd zal zijn. We zullen hem op het Kiel een warm en ludiek onthaal geven als hij met Antwerp op bezoek komt."
Walter Damen is echt ne mongool eerste klas.
Dat zou hier ook het geval geweest zijn, daarom zou hij zijn moeten stoppen. De virale infectie had zijn hartspier verzwakt, dan mag je niet meer intensief sporten. Waarschijnlijk is hij iets te diep gegaan bij het recreatief sporten, echt zeer jammer op die leeftijd. RIP Franck Berrier, laat een vrouw en twee jonge kinderen na.Virale infectie op hartspier komt meestal door virus he

Ik denk dat Mbokani vooral niet paste in de Gegenpressing speelstijl.Erg droevig nieuws in betrekking met Berrier, toch een meer als prima voetballer voor de Belgische competitie. Sterkte aan sympathisanten, vrienden en familieleden.
Radja Naingolann richting Bosuil, ik weet niet of ik daar echt tevreden mee ben. Is nu toch ook niet meer van de jongste krijgt een serieus contract met enorm salarisgehalte. Ik snap niet dat we deze dan niet aan een verlengd verblijf konden geven bijvoorbeeld voor Mbokani, ok die liep er de laatste tijd niet meer zo fit bij maar blijft toch een garantie op een goal of 10. Het past ook compleet niet binnen de filosofie van de coach die enkel maar transfers wil op data? In hoeverre past data in dit plaatje?
We willen geen rotte appels in de kleedkamer en een rustige kleedkamer, denk dat Lamkel Ze ons strot nu al uitkomt ondertussen ga je een opvolger precies halen, want een kamer plantje is hij niet he...
Ik ben het niet eens met bovenstaande redenering dat D'onofrio gelijk stond aan contracten van één jaar Batubinsika, Buta, Rodriguez, Lamkel Ze, Junklerod, Ritchie en uiteindelijk Haroun. Ik blijf het nu ook nog steeds geen goede zet vinden om hem ooit aan de kant geschoven te hebben. Dat is een persoon die je liever in je kamp hebt dan integenstelling hij bij de concurrentie zit want de man weet wel wat een team bouwen is en deed dat binnen het budget met verve. Er werd nooit één euro teveel gespendeerd en deed het toch niet slecht met spelers naar de Bosuil te halen als Hoedt, Lukaku enz. Jammer dat er een paar transfervrij vertrokken zijn dat is wel op zijn conto. Als ik nu zie dat er met miljoenen gesmeten wordt en stel je maar eens voor we worden geen kampioen, dan houd ik mijn hart serieus vast of Gheyssens zijn hobby dan nog zo leuk vindt. Het is dan te hopen dat Ria, een enthousiaste fan blijft want anders zou het wel eens heel snel gedaan kunnen zijn. Rap stijgen maar ook rap vallen hé.
Trouwens weeral via Thibaut als makelaar. Dat is weeral goed gewerkt van Devroe & De Koster. Die sinds kort samengesmolten zijn met een aantal recruten.
Nainggolan zou ik nu ook geen rotte appel noemen, maar er scheelt wel iets aan zijn mentaliteit buiten het veld. Ik denk dat dat ook de reden was dat Roma hem liet gaan (@sharkmen mag me altijd corrigeren als ik mis ben). Heeft natuurlijk geen makkelijke jeugd gehad en is een jongen van de straat, maar het werkt niet overal dat je je zin doet en elke mening links laat liggen. Sommige coaches eisen nu eenmaal een bepaalde professionaliteit en dat is hun goed recht. Uiteindelijk heeft hij nog een mooie carrière gehad, maar kan me niet van de indruk ontdoen dat er meer in zat mits zijn mentaliteit anders was. Toch wel een type speler, met kwaliteit, die veel grote ploegen kunnen gebruiken lijkt me.Ik denk dat Mbokani vooral niet paste in de Gegenpressing speelstijl.
Naingollan is toch geen rotte appel? Het is iemand met een mening en een strijder op het veld maar hij is altijd al geliefd geweest bij de clubs waar hij speelde, zowel door ploeggenoten als fans. Enkel pater Martinez kon er niet mee om dat hij niet leefde als een asceet.
D'Onofrio is op goede voet vertrokken en het is niet uitgesloten dat ze in de toekomst nog gingen samenwerken bij bepaalde transfers. Dus echt tegen zullen ze hem niet hebben denk ik.
En Lukaku aanhalen als een 'niet slechte' transfer. WAT? Serieus, WAT?
Jordan Lukaku is zonder zwanzen van het slechtste dat ik op de Bosuil heb zien rondlopen. En dat is inclusief kleppers als Glouftsis, Bobby Prince en Frank "de tank" Boeckx.Ik denk dat Mbokani vooral niet paste in de Gegenpressing speelstijl.
Naingollan is toch geen rotte appel? Het is iemand met een mening en een strijder op het veld maar hij is altijd al geliefd geweest bij de clubs waar hij speelde, zowel door ploeggenoten als fans. Enkel pater Martinez kon er niet mee om dat hij niet leefde als een asceet.
D'Onofrio is op goede voet vertrokken en het is niet uitgesloten dat ze in de toekomst nog gingen samenwerken bij bepaalde transfers. Dus echt tegen zullen ze hem niet hebben denk ik.
Nainggolan zou ik nu ook geen rotte appel noemen, maar er scheelt wel iets aan zijn mentaliteit buiten het veld. Ik denk dat dat ook de reden was dat Roma hem liet gaan (@sharkmen mag me altijd corrigeren als ik mis ben). Heeft natuurlijk geen makkelijke jeugd gehad en is een jongen van de straat, maar het werkt niet overal dat je je zin doet en elke mening links laat liggen. Sommige coaches eisen nu eenmaal een bepaalde professionaliteit en dat is hun goed recht. Uiteindelijk heeft hij nog een mooie carrière gehad, maar kan me niet van de indruk ontdoen dat er meer in zat mits zijn mentaliteit anders was. Toch wel een type speler, met kwaliteit, die veel grote ploegen kunnen gebruiken lijkt me.

Ik denk dat Mbokani vooral niet paste in de Gegenpressing speelstijl.
Goh ja, Refaelov en Mbokani zullen ook wel goed hun boterham hebben verdiend hier. En vergeet Mirallas en Defour niet. Het is wel een gok, daar ben ik het mee eens, maar zo sterk verschilt dit niet van de typische D'Onofrio transfer.Met rotte appel heb ik precies mijn woorden iets te zwaar gekozen maar het lijkt me toch niet dat iedere trainer met zo'n sterk figuur kan omgaan en indien men de keuze heeft gewoon zouden willen vermijden. Preske heeft voor mij toch nog niet echt getoond dat hij een sterk leider is. Franky Vercauteren, Boloni die gingen de moeilijkheden ( lees: Zé ) niet uit de weg. Deze camoufleert ze liever weg net zoals Leko het deed. Ik vind het dan ook een merkwaardige keuze we Radja Naingolann dan gaan halen.
Anderzijds zie ik het wel goedkomen met Radja, het is een krijger die ik absoluut waardeer. Typische Antwerp transfer met een kantje af. Zou perfect geweest zijn om tribune II zo op te naaien, dat de poppen aan het dansen gaan.
Ok Lukaku past niet in dat rij'tje van spelers, hij was inderdaad de grootste ramp der seizoenen die in het rij'tje Terol, Wamfor, Diakité enz past. Maar het ging me eerder om dat D'Onofrio ze wel telkens voor een prikje wist te halen als je dan nu ziet hoeveel geld wij ophoesten voor een 33 -jarige ?
De enige keeper die ik heb zien gewisseld worden omdat hij zo 3x blunderde tijdens een wedstrijd omdat Dennis Van Wijk het niet meer kon aanzien. Toen hij zag dat hij gewisseld werd veinste hij dan nog eens een blessure bovenop. Ook hij die dat jaar in de krant zei dat hij niet hoefde te trainen in tweede klas. Als ik me niet vergis ? thuis tegen Tubeke 3 - 0 achter? Wat een jaar toen ook met Bennasar de zogezegde topschutter uit derde klas dat het schoon weer moest komen maken...en er werkelijk niets van bakte. Glouftsits was buiten zijn diefstal af en toe toch verdienstelijk denk dat Calabro er beter in past.Jordan Lukaku is zonder zwanzen van het slechtste dat ik op de Bosuil heb zien rondlopen. En dat is inclusief kleppers als Glouftsis, Bobby Prince en Frank "de tank" Boeckx.

Bij Roma moest hij toch ook gewoon weg omdat Roma het transfergeld broodnodig had? Beetje gelijk Lukaku nu bij Inter? Dat had bij mijn weten geen (extra)sportieve redenen?Er lopen wel andere spelers rond op onze voetbalvelden die een moeilijkere jeugd hebben gehad dan iemand die in Antwerpen is opgegroeid. Soit.
Nainggolan heeft gewoon idd nooit die profmentaliteit gehad, en dat heeft hem zijn kop gekost bij AS Roma en bij Inter nu ook. En uiteindelijk ook bij Roberto Martinez - de draai die hij eraan gaf ten spijt.
Beetje rockstermentaliteit als voetballer, en dat straalt niet positief af op uw team. Herinner mij nog de controverse toen hij ten tijde van Roma met oudejaarsavond met zijn zatte botten een filmke opnam voor zijn social media terwijl hij een safke zat te roken.
Dat ze bij Inter Zaniolo als pasmunt gebruikt hebben om Nainggolan binnen te halen, zullen ze wel spijt hebben. Al zeker omdat ze van Radja af wilden op hun loonlijst, maar niemand was bereid zijn salaris te betalen (en zelf was hij niet bereid om in te boeten). Vandaar dat ze zelf zijn contract hebben verbroken en daarbij 50% van zijn loon uitbetalen, Antwerp legt dan die andere 50% vermoedelijk.
Soit, is gewoon niet 'prof' genoeg voor het allerhoogste niveau, maar intrinsiek wel ne goeie voetballer en ongetwijfeld ne verschrikkelijk coole pé om mee op café te gaan. Als die goesting heeft, zal die wel een meerwaarde zijn voor RAFC.
Edit: ook ASR-fan hier en de Serie A is de enige voetbalcompetitie die ik volg![]()
Ja, jammer want speelde tot nu echt héél goed. Ook in voorgaande wedstrijden.Vintage butez weer.