Jupiler Pro League 2021-2022

Boven de 100 km/u racen in de Nationalestraat en boven de promille grens...sorry hoor maar zoiets verdient wat mij betreft een serieuze gevangenisstraf. Beschonken achter het stuur kruipen, komt voor mij sterk in de buurt van poging tot moord.

Boven de 100 km/u racen in de Nationalestraat en boven de promille grens...sorry hoor maar zoiets verdient wat mij betreft een serieuze gevangenisstraf. Beschonken achter het stuur kruipen, komt voor mij sterk in de buurt van poging tot moord.
Er zal wel een signaal van RAFC moeten komen ook toch… gezien zijn voorbeeldfunctie en uithangbord vd club… enkele maandlonen doorstorten naar oganisatie ter hulp van verkeersslachtoffers biivoorbeeld

Er zal wel een signaal van RAFC moeten komen ook toch… gezien zijn voorbeeldfunctie en uithangbord vd club… enkele maandlonen doorstorten naar oganisatie ter hulp van verkeersslachtoffers biivoorbeeld
Hun toptransfer die hier net aangekomen is? Ik betwijfel het eerlijk gezegd.

Te rap rijden was toch eerder iets voor Jordan?
raetko7.jpg

2x oerdom. Zijn kaarten die je als ref absoluut moet geven. (En terecht)

Eerlijkheidshalve had Ricca zeker ook rood gehad kunnen hebben.

Wat moet ge nog meer doen om rood te krijgen? Smerige fout van die Rica...

Denk het grootste geluk voor Beerschot is dat Frans eraf is dit weekend en volgend weekend. Want is een verzwakking voor het elftal.

En dan dat :tongue:

edit: Dat beeld als Noubissi naar de kant gaat... wat een marginalen dat dat weer zitten provoceren en met bier gooien. Ongelofelijk :sop:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan