Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Engelse fans zijn al altijd zo geweest.Denk eerlijk als er binnenkort weer een vol stadion zal zijn het er snel over zal gaan ( gezangen, gefluit etc ) dat zag je op het EK ook al bij de engelsen.
Pasop ik hou van ons publiek tegenstander intimideren enz maar t moet er niet over gaan.
Brom is een slechte verliezer, wisten we al langer.
Niet dat Clement zo veel beter is. Maar Preciado beukt Lang gewoon omver, als dat geen penal meer is...
Engelse fans zijn al altijd zo geweest.
Moet zeggen dat Vandevoordt toch ook veel foute inschattingen maakt. Geen idee hoe de Genkies hem inschatten?
https://www.beyondgaming.be/threads/prognose-jupiler-pro-league-2021-2022.6466/ Heb even een topic gemaakt als de mod's willen kunnen deze nog aanpassen.Was er in het verleden geen thread voor wat prognoses te doen voor het aankomende seizoen of vergis ik me met een ander forum?
Als je naar input (spelersmateriaal) vs output (resultaten) kijkt, vind ik het vrij tot zeer absurd wat hij heeft gedaan vorig seizoen.Na 20 speeldagen had ik gezegd: ja. Maar die laatste 10 speeldagen waren niet om aan te zien, toch? (spijtig genoeg)

Alleen moet je voor de trofee in kwestie de Belgische nationaliteit hebben, en die heeft Blessin niet. Wouter Vrancken uiteraard wel, maar die haalde met een kern waar m.i. toch een pak meer kwaliteit in zat uiteindelijk maar nipt PO2 na een half seizoen krasselen.Mja, ik vind het eerder totaal onverdiend eigenlijk. Een Vrancken of een Blessin hebben toch veel meer bewezen met hun niet zo bijster fantastisch materiaal.
Maarja, die trofee ging in 2014 dan ook naar Wilmots. Zegt genoeg imo.
Haha oeps. Shame on me...Alleen moet je voor de trofee in kwestie de Belgische nationaliteit hebben, en die heeft Blessin niet. Wouter Vrancken uiteraard wel, maar die haalde met een kern waar m.i. toch een pak meer kwaliteit in zat uiteindelijk maar nipt PO2 na een half seizoen krasselen.
Meer kwaliteit in de breedte vooral, omdat we grotendeels op de kern van 1B moesten teren. Dat gezegd zijnde, wat mij betreft meer kwaliteit centraal achterin, op rechts met Kabore, op het middenveld minstens een echte parel met Vranckx (en ook Schoofs is m.i. een zwaar onderschatte middenvelder). Alleen voorin liep er bij ons inderdaad iets meer kwaliteit, maar in de breedte was dat weeral beter bij KVM.Haha oeps. Shame on me...
Maar zeg me dan is wie je bij Malinwa intrinsiek beter vindt dan een Sowah, Mercier of Henry? Ik kan echt niemand opnoemen.