Jupiler Pro League 2021-2022

Ondanks een terecht verlies ben ik zeker niet ontevreden. Maar ik denk wel dat we met onze verdediging (die vrijdag ook grotendeels gaat moeten starten) een zwaar seizoensbegin gaan kennen. Maar er zit wel muziek in onze kern...

Leuke match maar langs beide kanten niet teveel conclusies uit trekken. Geven erg veel kansen weg naar mijn mening.

Denk eerlijk als er binnenkort weer een vol stadion zal zijn het er snel over zal gaan ( gezangen, gefluit etc ) dat zag je op het EK ook al bij de engelsen.
Pasop ik hou van ons publiek tegenstander intimideren enz maar t moet er niet over gaan.

Denk eerlijk als er binnenkort weer een vol stadion zal zijn het er snel over zal gaan ( gezangen, gefluit etc ) dat zag je op het EK ook al bij de engelsen.
Pasop ik hou van ons publiek tegenstander intimideren enz maar t moet er niet over gaan.
Engelse fans zijn al altijd zo geweest.

Moet zeggen dat Vandevoordt toch ook veel foute inschattingen maakt. Geen idee hoe de Genkies hem inschatten?

Laatst bewerkt:
Brommie zijne zever over die penalty zeg, als trainer van Bongonda zou ge zoiets gewoon moeten laten zelfs al is het een lichte penalty.

Brom is een slechte verliezer, wisten we al langer.
Niet dat Clement zo veel beter is. Maar Preciado beukt Lang gewoon omver, als dat geen penal meer is...

Brom is een slechte verliezer, wisten we al langer.
Niet dat Clement zo veel beter is. Maar Preciado beukt Lang gewoon omver, als dat geen penal meer is...

Het was dan ook een lichte penalty. Dom van Preciado en een terechte penalty, maar begrijpelijk dat ge wat ambetant zijt als ge ziet welke fouten er weer onbestraft bleven op Onuachu en Bongonda.

Toppunt kwam inderdaad van Clement: Die vloog in spoedtempo neus aan neus met de 4de ref na een fase waarin er letterlijk niets gebeurde.

Engelse fans zijn al altijd zo geweest.

Moet zeggen dat Vandevoordt toch ook veel foute inschattingen maakt. Geen idee hoe de Genkies hem inschatten?

Zeer goede keeper met een grote toekomst, maar speelde gisteren niet zijn beste match.

Zo gaat dat nu eenmaal met jonge keepers. Die maken gewoon fouten in het begin. Belgen zoals Lammens en Vd Voort die komen daar mee weg want het zijn Belgen. Ben je buitenlander zoals Horvath wordt je door de pers en supporters vaak ten onrechte vliegenvanger genoemd. Die komen er immers wel.

Na 20 speeldagen had ik gezegd: ja. Maar die laatste 10 speeldagen waren niet om aan te zien, toch? (spijtig genoeg)
Als je naar input (spelersmateriaal) vs output (resultaten) kijkt, vind ik het vrij tot zeer absurd wat hij heeft gedaan vorig seizoen. :)

Het zal ook wel geholpen hebben dat zijn twee concurrenten het in de laatste rechte lijn ook niet fantastisch deden met hun team.

Mja, ik vind het eerder totaal onverdiend eigenlijk. Een Vrancken of een Blessin hebben toch veel meer bewezen met hun niet zo bijster fantastisch materiaal.

Maarja, die trofee ging in 2014 dan ook naar Wilmots. Zegt genoeg imo.

Mja, ik vind het eerder totaal onverdiend eigenlijk. Een Vrancken of een Blessin hebben toch veel meer bewezen met hun niet zo bijster fantastisch materiaal.

Maarja, die trofee ging in 2014 dan ook naar Wilmots. Zegt genoeg imo.
Alleen moet je voor de trofee in kwestie de Belgische nationaliteit hebben, en die heeft Blessin niet. Wouter Vrancken uiteraard wel, maar die haalde met een kern waar m.i. toch een pak meer kwaliteit in zat uiteindelijk maar nipt PO2 na een half seizoen krasselen.

Alleen moet je voor de trofee in kwestie de Belgische nationaliteit hebben, en die heeft Blessin niet. Wouter Vrancken uiteraard wel, maar die haalde met een kern waar m.i. toch een pak meer kwaliteit in zat uiteindelijk maar nipt PO2 na een half seizoen krasselen.
Haha oeps. Shame on me...

Maar zeg me dan is wie je bij Malinwa intrinsiek beter vindt dan een Sowah, Mercier of Henry? Ik kan echt niemand opnoemen.

Haha oeps. Shame on me...

Maar zeg me dan is wie je bij Malinwa intrinsiek beter vindt dan een Sowah, Mercier of Henry? Ik kan echt niemand opnoemen.
Meer kwaliteit in de breedte vooral, omdat we grotendeels op de kern van 1B moesten teren. Dat gezegd zijnde, wat mij betreft meer kwaliteit centraal achterin, op rechts met Kabore, op het middenveld minstens een echte parel met Vranckx (en ook Schoofs is m.i. een zwaar onderschatte middenvelder). Alleen voorin liep er bij ons inderdaad iets meer kwaliteit, maar in de breedte was dat weeral beter bij KVM. :)

Terug
Bovenaan