Svartálfar
Well-known member
De anti-club brigade is al vroeg op post dit seizoen zie ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard weer direct op u paard. Tga nog een lang seizoen worden voor uwe bloeddrukYup, uiteraard weer een giftige reactie van jou jegens Club, wie anders.

Ongelofelijk eigenlijk. Dit was de enige manier om tijdrekken af te straffen, maar dan ist het niet goed omdat het bij een match van Club is.
Ik wil dit meer zien, goed gedaan van de ref.
Verder waren we zwak en was de 1-2 niet onterecht.
Dit was inderdaad schandalig.
We hebben net een EK achter de rug waar dat volgens mij op geen enkele manier werd bestraft. Van de OS nog geen match gezien.En als het meer gebeurd was in het verleden, was die kritiek er nu niet. Die kritiek is er nu omdat dat toevallig gebeurt in de eerste match van Club. Als we dat vanaf nu consequent zien, zal die kritiek ook verstommen, hoor.
Het is de eerste speeldag van een nieuw seizoen... Volgende keer de regels pas laten ingaan na de match van Club zodat je zeker bent dat het geen doorgestoken kaart is?En als het meer gebeurd was in het verleden, was die kritiek er nu niet. Die kritiek is er nu omdat dat toevallig gebeurt in de eerste match van Club. Als we dat vanaf nu consequent zien, zal die kritiek ook verstommen, hoor.
Op de eerste speeldag van het nieuwe seizoen, mss wordt dit wel de standaard vanaf dit seizoen bij zo ostentatief tijdrekken? best even afwachten dus voor ge vervalt in blauwwit postgedrag.En als het meer gebeurd was in het verleden, was die kritiek er nu niet. Die kritiek is er nu omdat dat toevallig gebeurt in de eerste match van Club. Als we dat vanaf nu consequent zien, zal die kritiek ook verstommen, hoor.
ik denk dat dat gewoon eerlijker is . nu ist wa gissen met de natte vingerKunnen ze de tijd gwn niet stopzetten als spel stil ligt. Dan heb je deze discussies niet?
Zelfde als bij rugby bvb
Extra tijd die men aangeeft is altijd het minimum, kan dus meer zijn. Zeggen ze nochtans altijd tijdens het omroepenWat is het nut van die 4é ref met dat bordje van 10 minuten extra tijd als men dat niet volgt?

Het is de eerste speeldag van een nieuw seizoen... Volgende keer de regels pas laten ingaan na de match van Club zodat je zeker bent dat het geen doorgestoken kaart is?
Dit is zelfs vergezocht voor uw normale doen. Wees blij en hoop dat het vanaf nu altijd zo is, daar kunnen jullie ook van profiteren.
Ah ok, weer iets bijgeleerdExtra tijd die men aangeeft is altijd het minimum, kan dus meer zijn. Zeggen ze nochtans altijd tijdens het omroepen![]()
merci 
Het gaat niet om dat tijdrekken van Eupen eh, alleen het feit dat het 'toevallig' weer bij FCB is dat er ineens consequent tijd wordt bijgeteld, in een wedstrijd waar ze in eigen huis achter staan.Ik wist niet dat er hier zoveel eupen supporters zitten.
Wel goed om Mazzu weer in eerste te zien. Sympathieke kerel.