Jupiler Pro League 2021-2022

Ik denk dat niemand het abnormaal vind dat er 10 min bijgeteld wordt als er effectief zoveel minuten spelbederf is. Maar wanneer is dit beslist? Waarom niet in de wedstrijd van gisteren waar er ook spelbederf was? Waarom dan pas vandaag? Is er een communicatie van de scheidsrechters uit dat dit vandaag beslist is? Wordt die lijn doorgetrokken? Wordt er een klok stilgelegd en de minuten erbij geteld? Doet de VAR dit? De 4e scheidsrechter? Toch allemaal zeer terechte vragen.
Ja goed, dat antwoord moet ik uiteraard schuldig blijven.
Maar stop dan op zijn minst met al dat gezever over Club zelf, want nu komt het gewoon gigantisch calimero en als Club bashing over.

Ja goed, dat antwoord moet ik uiteraard schuldig blijven.
Maar stop dan op zijn minst met al dat gezever over Club zelf, want nu komt het gewoon gigantisch calimero en als Club bashing over.
Laten we het er gewoon ophouden dat het allemaal zeer toevallig was en de lijn (hopelijk) gewoon doorgetrokken wordt vanaf vandaag. Ze zullen wel na deze speeldag met een communicatie komen hoe alles geregeld werd en hoe ze aan die 13 min kwamen. Ik ben alvast benieuwd.

Had die geen toernooi meer gespeeld? Zal wel match ritme hebben. Allesinds beter als wat er nu staat

Teuma ook gewoon dezelfde irritante speler als in die bekerconfrontatie
Heeft de Gold Cup gemist vanwege een coronabesmetting, maar hij zal toch in orde zijn aangezien hij is ingevallen.

De chronometer van Sporza
Ik ben totaal geen fan van constant de chrono stil leggen voor elke bal buiten en al die shit.
Maar dergelijke typische verstoringen van het spel CONSEQUENT opnemen als blessuretijd zou echt al heeeeeeel veel frustraties wegwerken bij iedereen denk ik.

De Lamkel Ze ook matchke meepikken van rsca op tv 😆
Ik snap dat echt niet dat hij zijn focus zo hard op Anderlecht legt. Refaelov en Hoedt lopen daar rond, de 2 spelers die de grootste hekel aan Lamkel Ze hadden en dat dan nog eens graag verkondigde in de pers.

De chronometer van Sporza

Het zou een interessant concept zijn om dat nu voor elke wedstrijd te doen. Zo gaat ge ook al dan niet onterechte kritiek en zogezegde bashing tegen.
Ik ben daar overigens al langer een voorstander voor om een topic te hebben waarin dergelijke scheidsrechterlijke dingen worden bijgehouden zonder de optie om erop te reageren om zo op het einde eens terechte conclusies te trekken. Maar dat dat absoluut geen realistisch voorstel is, besef ik ook.

Knappe binnenkomer van Olsson trouwens, direct een preassist.

Toch niet te geloven. Zo knoeien

Vancrombrugge mag ook die stap vooruit zetten dan zit hij er gewoon nog tussen

Terug
Bovenaan