Jupiler Pro League 2021-2022

Alvorens ik weer de verwijten van Kompany kan niks bij u verkeerd doen , ik heb ook kritiek ( opstellingen /transfers)
Langs ene kant vertel je de miserie van de club en dat het moeilijk is , beperkt transfers , ect maar toch fixeer je weer op de mens Kompany en denk je zen vette loon te weten 😂
Onze club is opbouw en het zou vet zijn dat da na een paar weken zou zijn maar guess what dat gaat niet , kijk gewoon is naar andere clubs ( en ik zeg niet specifiek Club Brugge ) gewoon in Europa , het duurd gewoon lang .
We zullen niet overeenkomen , ik zie dat je Hoedt nuttig vind , laat me nu dat de minste transfer vinden:)
Hoedt is kwalitatief 'nuttig in de JPL'. Toch wel een niet onbelangrijke nuance.

Kompany verdient trouwens, zonder bonussen, net geen miljoen euro per jaar. Dat kan ik u wel garanderen. En hij verdient dat niet onder het beschermde statuut van speler, dus reken maar uit wat de uiteindelijke kost voor Anderlecht is. Het zou heel naïef zijn om te denken dat die voor minder dan een miljoen komt werken.

En ik fixeer me op de mens Kompany omdat hier het probleem ligt. Daar vertrekt alles toch uit, of niet soms? Ik kan het moeilijk over de trainer Kompany hebben, want die hebben we nog niet gezien.

Alvorens ik weer de verwijten van Kompany kan niks bij u verkeerd doen , ik heb ook kritiek ( opstellingen /transfers)
Langs ene kant vertel je de miserie van de club en dat het moeilijk is , beperkt transfers , ect maar toch fixeer je weer op de mens Kompany en denk je zen vette loon te weten 😂
Onze club is opbouw en het zou vet zijn dat da na een paar weken zou zijn maar guess what dat gaat niet , kijk gewoon is naar andere clubs ( en ik zeg niet specifiek Club Brugge ) gewoon in Europa , het duurd gewoon lang .
We zullen niet overeenkomen , ik zie dat je Hoedt nuttig vind , laat me nu dat de minste transfer vinden:)
Het lijkt me wel zo dat net omdat u financiële situatie niet goed is je eigenlijk een ervaren coach nodig hebt...
Zo iemand die een groep van mindere goden kan smeden naar een echt team dat boven zichzelf uit kan stijgen. En dat kan niemand met de ervaring die Kompany maar heeft als T1.
Mocht je met een onbeperkt budget gewoon FM kunnen spelen en kopen wie je wil kan je Vince perfect op de bank zetten. Hij zal het dan wel goed doen. Maar met deze groep ben je imo meer met een man met effectief ervaring en kennis van zaken dan met iemand die nog maar pas komt piepen, hoe groot zijn naam ook is.

Imo had hij gewoon bij de beloften moeten beginnen of als T2 van een ervaren T1. Zo had hij de eigenlijke knepen van het vak kunnen leren en misschien effectief een goeie trainer kunnen worden binnen enkele jaren, alsook de fakkel overnemen dan. Nu komt het bij mij over alsof zijn ego dat gewoon niet toeliet, met alle gevolgen van dien. Soit aan hem om mijn ongelijk te bewijzen he, maar hij gaat toch uit een ander vaatje moeten tappen want ook zijn excuses gaan ooit op geraken hoor.

En ik fixeer me op de mens Kompany omdat hier het probleem ligt. Daar vertrekt alles toch uit, of niet soms? Ik kan het moeilijk over de trainer Kompany hebben, want die hebben we nog niet gezien.
Bon, ken je Kompany persoonlijk of niet? Want eerst kom je beweren dat het enkel je mening is. Maar vervolgens kom je keer op keer poneren alsof het een feit is dat Kompany een dikke blaas is.

Iets waar ik dan net weer omgekeerde signalen van hoor binnen de club, en mensen die er mee samenwerken.

Dat men vraagtekens heeft bij zijn trainerskills kan ik begrijpen, maar dat steeds op de man spelen, waarop is dat gebaseerd?

Bon, ken je Kompany persoonlijk of niet? Want eerst kom je beweren dat het enkel je mening is. Maar vervolgens kom je keer op keer poneren alsof het een feit is dat Kompany een dikke blaas is.

Iets waar ik dan net weer omgekeerde signalen van hoor binnen de club, en mensen die er mee samenwerken.

Dat men vraagtekens heeft bij zijn trainerskills kan ik begrijpen, maar dat steeds op de man spelen, waarop is dat gebaseerd?
Ik heb het niet over zijn intiemste gevoelens en dromen, eerder op de kenmerken die wij mogen waarnemen.

Het kan misschien inslaan als een bom, maar een 'mens' heeft meer aspecten dan zuivere privézaken. Heb jij de laatste 10 jaar iets van evolutie gezien bij Kompany? Ik vind zijn probleem overschatting met een gebrek aan evolutie. Dat had ie als speler en schijnbaar ook als trainer. Dat is een probleem als mens, nietwaar? Ik heb haarfijn uitgelegd wat ik bedoel.

Weet ik of Vincent My Little Pony prefereert boven Familie? Neen. Kan ik afleiden dat hij wat te veel in zichzelf gelooft dankzij zijn huidige traject? Ja.

Het feit dat er zo anaal gereageerd wordt op de kleinste kritiek is ook een beetje deel van het probleem.

Ik mag Kompany wel eerlijk gezegd. Sowieso als speler altijd fan van geweest, als mens lijkt hij mij ook gewoon een correcte gast.

Alleen lijkt hij mij als trainer soms iets té eerlijk en naïef. Zal wel zijn onervarenheid voor een stuk zijn, maar voor een deel denk ik dat zijn open en eerlijke persoonlijkheid hem als trainer wat in de weg staat.

Maar dan nog, 3de worden in de reguliere competitie vond ik met die groep en kern gewoon best goed. Maar nu moet het vervolg natuurlijk wel komen, als ze nu weer kwakkelen zoals in 2019-2020, zijn de excuses natuurlijk wel op.

Ik heb het niet over zijn intiemste gevoelens en dromen, eerder op de kenmerken die wij mogen waarnemen.

Het kan misschien inslaan als een bom, maar een 'mens' heeft meer aspecten dan zuivere privézaken. Heb jij de laatste 10 jaar iets van evolutie gezien bij Kompany? Ik vind zijn probleem overschatting met een gebrek aan evolutie. Dat had ie als speler en schijnbaar ook als trainer. Dat is een probleem als mens, nietwaar? Ik heb haarfijn uitgelegd wat ik bedoel.

Weet ik of Vincent My Little Pony prefereert boven Familie? Neen. Kan ik afleiden dat hij wat te veel in zichzelf gelooft dankzij zijn huidige traject? Ja.

Het feit dat er zo anaal gereageerd wordt op de kleinste kritiek is ook een beetje deel van het probleem.

Kompany heeft de Belgische competitie bij zijn aankomst volledig onderschat, daar ben ik het volledig mee eens. Ik heb ook geen probleem met kritiek op Kompany.

Er hebben er hier nog kritiek, daar heb ik niet “anaal” :rolleyes: op gereageerd. Misschien wat meer “misschien” en “ volgens mij” in u post zetten zou helpen. Nu lijkt het alsof je al 20 jaar met Kompany samenwerkt. En de Marsu het ons hier allemaal eens gaat komen uitleggen. Terwijl mij nog steeds niet duidelijk is in welke mate je Anderlecht volgt.

Voor de duidelijkheid, geen probleem met een andere mening.

Kompany heeft de Belgische competitie bij zijn aankomst volledig onderschat, daar ben ik het volledig mee eens. Ik heb ook geen probleem met kritiek op Kompany.

Er hebben er hier nog kritiek, daar heb ik niet “anaal” :rolleyes: op gereageerd. Misschien wat meer “misschien” en “ volgens mij” in u post zetten zou helpen. Nu lijkt het alsof je al 20 jaar met Kompany samenwerkt. En de Marsu het ons hier allemaal eens gaat komen uitleggen. Terwijl mij nog steeds niet duidelijk is in welke mate je Anderlecht volgt.

Voor de duidelijkheid, geen probleem met een andere mening.
Ik dacht dat ge het nooit ging begrijpen!

Als ik nog meer moet benadrukken dat iets mijn mening is moet ik met disclaimers van 9-11 pagina's beginnen werken. Ik vertrouw liever in het gezond verstand van de gemiddelde forummer. Denk ik. Voorlopig.

Stel, ik werk soms samen met Kompany en mensen rond hem en Anderlecht. Of ik ga er af en toe een pint mee drinken. Misschien sta ik er soms eens achter terwijl die wat klap verkoopt omdat we dezelfde kringen frequenteren. Zelfs dan verkondig ik gewoon mijn mening en visie wanneer ik verwoord wat ik zelf vind van onze Messias. Ik zou niet weten waarom dat niet uw eerste uitgangspunt is wanneer ge iets van mij leest, of eender wie zelfs. Misschien heb ik gelijk over iets, misschien ook niet. Maar het is in ieder geval mijn gedacht. Letterlijk elk woord dat ik hier neerpoot valt eigenlijk te reduceren tot 'mijn gedacht'. Als dat eventueel volgens u overeenkomt met de realiteit is dat mooi meegenomen. Ik kan eventueel elke post afsluiten met "mijn gedacht" indien gewenst.

En uw mening is anders, ok goed! Maar ge komt wel redelijk gepikeerd over en ge blijft dan ook hetzelfde herhalen. Ja dat komt in dat geval wel wat 'anaal' over. Maar ik kan dat wel begrijpen, het is immers 'uw ploeg' en ge hebt daar een bepaalde affiniteit mee. Ik ga Babaluna ook niet aan het kruis nagelen omdat die ergens in gelooft als supporter. Dat is deel van het voetbal en iedereen heeft recht op zijn gedacht. Maar ga nu niet bij elke post van mij melken dat ik maar beter er voor kan zorgen dat ik mijn jeugd heb gespendeerd met de persoon waar ik het over heb als ik iets zeg wat voor de rest eigenlijk wel algemeen aanvaard wordt. Ge bevestigt het zelf ook in zeker zin trouwens, wat het nog vreemder maakt dat ge me daar op probeert af te rekenen.

We hebben het hier quasi over zuivere semantiek omdat ik het probleem dat ik identificeer bij Kompany deel van zijn mens-zijn vind. Maar blijkbaar mag ik dat niet zeggen? Vreemd. Zeg liever dat ik niet gelijk heb om reden X of oorzaak Y. Ik vind de reflex om te zeggen dat ik iets niet mag zeggen echter verkeerd.

Misschien wat meer “misschien” en “ volgens mij” in u post zetten zou helpen. Nu lijkt het alsof je al 20 jaar met Kompany samenwerkt. En de Marsu het ons hier allemaal eens gaat komen uitleggen.
Eigenlijk zou het juist anders moeten zijn, voor zover ik weet werkt er hier niemand bij of dicht bij een eersteklasser en heeft niemand insider information die niet van hun eigen club forum komt. Specificeren wanneer je dus iets zeker weet is veel efficiënter!

Dude, van mij mag je zeggen wat je wil. Zet er gewoon wat meer volgens mij en misschien bij.

Zoals ik zei, niets mis met een eigen mening.

Uw Posts laten gewoon uitschijnen dat ge gene fan zijt .
Goed , we zijn 1 speeldag verder en we hebben 5 bladzijdes over de o zo slechte egotripping Kompany en 5 bladzijdes of het wel of niet terecht was om en kwarthelft verder te spelen voor tijd te rekken .

Ben curieus voor speeldag 2

4-6 miljoen circuleerde er toen hij "speler"/"trainer" was, dat is gezakt toen hij "trainer" werd.
Anderlecht kan echt geen 6 miljoen loon geven. Daar geloof ik niks van. Dat die grootverdiener was zoals een Trebel kan ik zeker geloven, maar niet het dubbele verdienen van Trebel

Onze terugkomers en bankzitters van vrijdag hebben net een oefenmatch tegen de 3de ploeg uit Brussel afgehaspeld (RWDM). Mannen als Muñoz, Lucumi, Cuesta, Thorstvedt, Eiting, Toma, Paintsil, Oyen en Dessers kregen 1-3 op hun bord met zelfs een gemiste penalty voor RWDM. Pfoe.

We zijn wel pas in december begonnen hé :unsure:

Die bedenking maakte ik me ook achteraf al.

Verwachtte VAR-interventie voor hands Caufriez"
Onze huisref Tim Pots over arbitrage op eerste speeldag

AA Gent was zondagavond ontgoocheld omdat de bal in de slotfase tegen STVV niet op de stip ging voor handspel van Caufriez. Nochtans een situatie die vergelijkbaar was met het handspel van Eupen-speler Agbadou eerder op de dag, waarvoor Club Brugge wel een strafschop kreeg. "Ik vond het twee keer strafschop", zegt onze huisref Tim Pots. "De strafschop in Brugge leek me eerder aangeschoten dan die in Sint-Truiden, waar Caufriez een duidelijke beweging naar de bal maakt. Maar in Brugge was het voor mij ook strafschop, omdat de arm van Agbadou ver van het lichaam was. Op 5 maart maakte IFAB, dat over de reglementen waakt, een verduidelijking in verband met handspel: het onnatuurlijk breder maken van het lichaam moet bestraft worden, met nadruk op 'onnatuurlijk'.

Toch wel teleurstellend dat gelijke fases op amper 50km van elkaar anders beoordeeld worden. En we zijn 1 speeldag ver en die zat al vol commotie...

Verwachtte VAR-interventie voor hands Caufriez"
Onze huisref Tim Pots over arbitrage op eerste speeldag

AA Gent was zondagavond ontgoocheld omdat de bal in de slotfase tegen STVV niet op de stip ging voor handspel van Caufriez. Nochtans een situatie die vergelijkbaar was met het handspel van Eupen-speler Agbadou eerder op de dag, waarvoor Club Brugge wel een strafschop kreeg. "Ik vond het twee keer strafschop", zegt onze huisref Tim Pots. "De strafschop in Brugge leek me eerder aangeschoten dan die in Sint-Truiden, waar Caufriez een duidelijke beweging naar de bal maakt. Maar in Brugge was het voor mij ook strafschop, omdat de arm van Agbadou ver van het lichaam was. Op 5 maart maakte IFAB, dat over de reglementen waakt, een verduidelijking in verband met handspel: het onnatuurlijk breder maken van het lichaam moet bestraft worden, met nadruk op 'onnatuurlijk'.

Toch wel teleurstellend dat gelijke fases op amper 50km van elkaar anders beoordeeld worden. En we zijn 1 speeldag ver en die zat al vol commotie...
Dacht ook op de herhaling een duidelijke beweging naar de bal te zien, zat er dan toch niet naast.

Var komt volgens mij wel niet tussen omdat hij het wel gezien heeft maar niet beoordeelt als strafschop. Ze kunnen alleen tussenkomen wanneer hij het hands niet gezien heeft. Althans, ik hoop toch dat dat de reden is.

Terug
Bovenaan