Hoedt is kwalitatief 'nuttig in de JPL'. Toch wel een niet onbelangrijke nuance.Alvorens ik weer de verwijten van Kompany kan niks bij u verkeerd doen , ik heb ook kritiek ( opstellingen /transfers)
Langs ene kant vertel je de miserie van de club en dat het moeilijk is , beperkt transfers , ect maar toch fixeer je weer op de mens Kompany en denk je zen vette loon te weten
Onze club is opbouw en het zou vet zijn dat da na een paar weken zou zijn maar guess what dat gaat niet , kijk gewoon is naar andere clubs ( en ik zeg niet specifiek Club Brugge ) gewoon in Europa , het duurd gewoon lang .
We zullen niet overeenkomen , ik zie dat je Hoedt nuttig vind , laat me nu dat de minste transfer vinden![]()
Kompany verdient trouwens, zonder bonussen, net geen miljoen euro per jaar. Dat kan ik u wel garanderen. En hij verdient dat niet onder het beschermde statuut van speler, dus reken maar uit wat de uiteindelijke kost voor Anderlecht is. Het zou heel naïef zijn om te denken dat die voor minder dan een miljoen komt werken.
En ik fixeer me op de mens Kompany omdat hier het probleem ligt. Daar vertrekt alles toch uit, of niet soms? Ik kan het moeilijk over de trainer Kompany hebben, want die hebben we nog niet gezien.

op gereageerd. Misschien wat meer “misschien” en “ volgens mij” in u post zetten zou helpen. Nu lijkt het alsof je al 20 jaar met Kompany samenwerkt. En de Marsu het ons hier allemaal eens gaat komen uitleggen. Terwijl mij nog steeds niet duidelijk is in welke mate je Anderlecht volgt.