Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch gewoon penal? Vorig seizoen was dit sws penal. Met de nieuwe regels nu weer niet?

@GavinIk snap steeds minder en minder van die handsregels![]()
Heel zuur. 2 keer goed voetballen en 1 op 6. Daar ben ik heel de week slecht van. Die corners tegen zijn gewoon dramatisch.Genk speelt hier eigelijk een mooie match, en leek mij ook toch nog een penalty op het einde kan mij inbeelden dat dit een zuur verlies is voor de genk supporter.
Raman speelt niet op zen positie krampenEnkel de laatste 15 minuten gekeken.
Proficiat aan de mensen die dit 90 minuten hebben gekeken en wiens tv er nog staat.
Als dit is wat Kompany wilt zien en als dit zijn spel is dan mag het van mij vandaag al stoppen en mag hij les gaan volgen bij de U19.
Hier zit toch niks van systeem in of automatisme?
Vanaf minuut 88 meer vanachter rondgespeeld van Cv naar cv dan vooruit?! WTF. Geen drang naar voren, geen wil op te winnen.
Eupen moest zelfs geen tijdrekken vandaag.
Een voetballer die niet vooruit durft inspelen, een voetballer die niet durft open draaien, een voetballer die niet onder druk die bal durft vragen. Zo'n voetballer heeft geen plaats op Anderlecht.
En zo heb ik er in die 15 minuten helaas een aantal gezien. Komt er nog bij dat ze blijkbaar niet kunnen spelen in 2 tijden (controleren en in spelen) maar telkens 4 extra baltoetsen nodig hebben. Hoe ga je dan ooit tempo maken, laat staan een ploeg uit verband spelen?
En zoals Thelin inviel, zo heb ik ook nog matchen gespeeld, op een zomertoernooi na 3u slaap en 15 pinten.
Met de belachelijke invalbeurt van El Hadj ga je ook jongens Bounida niet overtuigen van te blijven hoor..
Om nog aub te zwijgen over de krampen van Benito. Hij, die perfect was voor het systeem Kompany, veel loopvermogen en hoge druk zetten, ervaring in de fysiek veeleisende bundesliga moet eraf met krampen.. maar nogmaals Trebel kan fysiek niet meer volgens onze verlosser.
Misschien op zoek gaan naar voetballer die willen voetballen voor de ploeg Anderlecht en met Anderlecht willen resultaat boeken ipv voetballers die willen voetballen voor de persoon Kompany en bijgevolg alles blind volgen wat hij zegt en zijn hielen likken.
Want dat rondtikken van minuut 88 is een opdracht, dat kan niet zijn dat zo'n speler zegt van ah voila 1-1 op Eupen, puntje binnen, job gedaan morgen josdag.

Ach kom, ik wil ook veel excuses zoeken hoorRaman speelt niet op zen positie krampen
Of niet
Rafa moet altijd starten
Verdediging was iets beter buiten de goal
We missen nog steeds ne spits
Gomez beste man bij ons .
Ach next maar zekers![]()

ik wil elke PO1 club met een totaal nieuwe ploeg resultaat weten halen tegen een ploeg dat niks te verliezen heeft en al jaar samen speelt , maar ja als je alleen naar de standing van d clun kijkt … zijn we uitgesprokenStarten tegen Union en Eupen is inderdaad geen cadeau voor een PO 1 club.