Klopt volledig.Dus seizoen dat komt blijft alles zoals het was, met 6 in PO1 en met halvering?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt volledig.Dus seizoen dat komt blijft alles zoals het was, met 6 in PO1 en met halvering?
Inderdaad.Prima. De play-offs met vier vorig seizoen waren véél leuker dan met zes dit seizoen. Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.
Staat letterlijk in het artikel.Zouden die PO2 knockouts heen en terug zijn of in 1 match? Want in 1 match, dan hebben ze ook maximum 3 extra matchen tegenover sowieso 6 voor PO1.
Die zullen niet langer in een poule gespeeld worden, maar wel in een knock-out systeem voor het laatste Europese ticket. De spanningsboog moet zo verhoogd worden.
Deze worden in een heen- en terugwedstrijd gespeeld, waarbij het hoogstgerangschikte team na de reguliere competitie de terugwedstrijd steeds in eigen huis kan afwerken.
ik denk dat die knockout-euro-playoff niet lang gaat mee gaan.
dat is als club toch niet wenselijk? ge kunt er geen abonnement voor verkopen he.
eigenlijk is het gewoon een bewijs dat de playoffs op niks trekken dat ze het format alwéér moeten aanpassen.
We gingen de huidige hervorming toch aanhouden tot 2030, voor de stabiliteit van de competities!!euh... juist, we komen nog maar net van 18 clubs. Allé, toch positief dat ze het niet opnieuw verhoogd hebben dan.
Met die kern is dat toch gewoon heel goed? Los daarvan, na 66 jaar een club een titel bezorgen als trainer, ge zou voor minder als supporter vinden dat het een clublegende is.Ok, een onverwachte titel gehaald en bekerwinst. De titel had evengoed een 3e plaats kunnen zijn, het was absoluut kantje boordje, en dit seizoen gewoon een dramatisch slecht seizoen.
Na die jarenlange miserie terug een titel pakken is extra speciaal, akkoord.
Jij bent toch zelf ook voetbalfan @Solleke89 ? Dan weet je toch dat voetbal niet alleen pure koude wiskunde en tactiek maar ook emotie is. Jongens als Hairemans, De Laet, Haroun of De Decker zijn misschien ook niet de meest begenadigde voetballers of trainers maar wel voor altijd verbonden met onze club door wat we samen hebben meegemaakt. En de momenten die wij als fans de afgelopen twee jaar met Van Bommel hebben kunnen beleven...tja veel mooier wordt het niet op dat vlak.Aangezien het niet meer kan in het vorig topic dan maar hier:
Dit is niet gratuit bashen maar ik vraag me dit oprecht af:
Waarom is er zo een gedoe van gemaakt en heeft men van Van Bommel reeds een Antwerp legende gemaakt? Van Ritchie snap in dit uiteraard, maar Van Bommel?
Ok, een onverwachte titel gehaald en bekerwinst. De titel had evengoed een 3e plaats kunnen zijn, het was absoluut kantje boordje, en dit seizoen gewoon een dramatisch slecht seizoen.
Maar ik beschouw MPH bijvoorbeeld niet als een Club legende ondanks die 1e titel na 10 jaar en die is een stukje langer bij Club gebleven.
Van Bommel verlaat al na 2 seizoenen een zinkend schip, dus ik vraag me oprecht af: wat maakt hem nu een Antwerp icoon waar veel tralala om gemaakt is voor zijn afscheid?
Omdat het onze beste coach in de recente geschiedenis is. Los van de resultaten zette hij steeds de juiste ploeg en deed hij de juiste wissels op het juiste moment. Durfde vroeg ingrijpen moest het nodig zijn en heeft ook enkele keren van met succes van systeem geswitcht tijdens het wedstrijd. Hij was ook de coach die Vermeeren, redelijk onverwacht, bracht en hem ook liet staan nadat bepaalde spelers terug beschikbaar waren. Verder heeft hij Keita, Corbanie, Van Den Bosch, Doumbia, Ilenikhena, etc veel kansen gegeven.Dit is niet gratuit bashen maar ik vraag me dit oprecht af:
Waarom is er zo een gedoe van gemaakt en heeft men van Van Bommel reeds een Antwerp legende gemaakt? Van Ritchie snap in dit uiteraard, maar Van Bommel?
Supercup gepakt, Champions League PO's succesvol doorgeraakt (was blijkbaar niet vanzelfsprekend historisch gezien), redelijke campagne gespeeld met af en toe goed voetbal met 2 wedstrijden dat we eigenlijk meer verdiende en verdiende overwinning thuis tegen Barcelona. Dan een regulier seizoen, met veel blessures, waarbij het wat op en neer ging, dat we afsluiten met een 3e plaats en dus relatief gemakkelijk ons kwalificeren voor de PO's. Die PO's waren geen groot succes maar zijn naar het spelbeeld ook niet dramatisch. Er was wel dramatische periode met slechte matchen (2x Union, 1x Brugge en 1x Genk) maar ook wel wat matchen dat we goed waren maar onderbedeeld waren qua punten. Laatste match doen we ook gewoon onze plicht, graag gedaan trouwens. Geen Europees is jammer, ik keek wel uit naar Conference League, vooral omdat dat voor mij de meest interessante ploegen zijn maar financieel eigenlijk geen issue. De inkomsten dekken blijkbaar nauwelijks de uitgaven die er bij komen zien.en dit seizoen gewoon een dramatisch slecht seizoen.

"... verlaat al na 2 seizoenen een zinkend schip". Coaches die 2 seizoenen blijven zijn tegenwoordig eerder uitzonderingen denk ik?Ik iVan Bommel verlaat al na 2 seizoenen een zinkend schip, dus ik vraag me oprecht af: wat maakt hem nu een Antwerp icoon waar veel tralala om gemaakt is voor zijn afscheid?
Nee he. Plaatsen 5 tot 10 moeten al een match minder spelen dan plaatsen 11 tot 14. En dan kom je als bv 5e uit tegen de winnaar van de 12e tegen de 13e. De punten die je haalde in't reguliere seizoen zorgen er dus voor dat je een goede of minder goede ranking hebt en een goede of minder goede tegenstander tegenkomt in de bracket.Ik vind het toch allemaal wat contradictorisch. Men is blij dat de puntenhalvering in Play-off 1 wordt afgeschaft, maar anderzijds zetten ze de tellers in de Europe play-offs gewoon op 0 (niet eens halveren, gewoon terug gelijk beginnen aan dat onderlinge duel).
Dat is dan blijkbaar geen probleem en wel eerlijk. Dat voelt voor mij toch heel dubbel.
Ik denk dat ge onderschat hoe diep dat zat bij Antwerp. Club had 10j geen titel, Antwerp had bijna geen supporters meer die al geboren waren bij de vorige titel bij wijze van spreken, ondanks oneindige dikke bek.Aangezien het niet meer kan in het vorig topic dan maar hier:
Ok, een onverwachte titel gehaald en bekerwinst. De titel had evengoed een 3e plaats kunnen zijn, het was absoluut kantje boordje, en dit seizoen gewoon een dramatisch slecht seizoen.
Maar ik beschouw MPH bijvoorbeeld niet als een Club legende ondanks die 1e titel na 10 jaar en die is een stukje langer bij Club gebleven.
Van Bommel verlaat al na 2 seizoenen een zinkend schip, dus ik vraag me oprecht af: wat maakt hem nu een Antwerp icoon waar veel tralala om gemaakt is voor zijn afscheid?
Aangezien het niet meer kan in het vorig topic dan maar hier: