Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is zeer conservatief, ik verwacht minstens 3-0 voor Club.
tricky, met de vorm en de blessures bij rsca zou ik dat ook verwachten maar op één of andere manier ben ik er toch echt niet gerust op. Direct een sterke prestatie zou ons wel eens goed kunnen lanceren voor de rest vd PO’s

tricky, met de vorm en de blessures bij rsca zou ik dat ook verwachten maar op één of andere manier ben ik er toch echt niet gerust op. Direct een sterke prestatie zou ons wel eens goed kunnen lanceren voor de rest vd PO’s
Idem, zeker zo'n eerste match in de PO's - tegen ploeg met een nieuwe coach - das altijd toch wat afwachten.

Bwa, we hebben nog altijd een halve ploeg en de lappenmand en ik zie de spelers nu ook niet ineens met een zot andere mentaliteit het veld opkomen, ook al is Hasi nu coach.

Weinig reden om te denken dat Club zomaar makkelijk zal winnen. Dat konden ze de laatste maanden in de JPL zelden (ook al waren ze beter) dus waarom nu dan wel?

Ik heb ook wel het gevoel dat Antwerp het kneusje van Play off 1 wordt (en ik gok samen met Anderlecht).
Ook heel vreemd om geen supporters van Antwerp in het stadion te hebben, want bij de 2-1 (tweemaal zelfs, 1 keer uit buitenspel) had dat voor Antwerp qua aanmoedigen mentaal wel een verschil kunnen maken

Geen Talbi, wel Nilsson. Word ik toch niet echt warm van. Haalt het spel van Jutgla wat onderuit.

Coosemans; Simic, Hey, Augustinsson; Angulo, Dendoncker, Ashimeru, N’Diaye; Stroeykens, Hazard, Dolberg
Dolberg gewoon in de basis.

Geen Talbi, wel Nilsson. Word ik toch niet echt warm van. Haalt het spel van Jutgla wat onderuit.

Coosemans; Simic, Hey, Augustinsson; Angulo, Dendoncker, Ashimeru, N’Diaye; Stroeykens, Hazard, Dolberg
Dolberg gewoon in de basis.
Hopelijk wordt die niet te vroeg gebracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan