Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen Talbi, wel Nilsson. Word ik toch niet echt warm van. Haalt het spel van Jutgla wat onderuit.

Coosemans; Simic, Hey, Augustinsson; Angulo, Dendoncker, Ashimeru, N’Diaye; Stroeykens, Hazard, Dolberg
Dolberg gewoon in de basis.
Is wel een heel volledig nieuw middenveld die nog nooit samen hebben gespeeld denk ik. Ook veel licht gewichten voor de duels. Zal een makkelijke namiddag worden voor Club.

0-3 in Brussel :laugh:
Mja en?

Genoeg voorbeelden van Club die verliezen of gelijkspelen tegen veel zwakkere tegenstanders. Antwerp werd volledig naar huis gespeeld en toch verliezen ze daar.

Laat ze eerst maar eens constant worden in de JPL qua resultaten, vooraleer te spreken over makkelijke matchen op voorhand.

Mja en?

Genoeg voorbeelden van Club die verliezen of gelijkspelen tegen veel zwakkere tegenstanders. Antwerp werd volledig naar huis gespeeld en toch verliezen ze daar.

Laat ze eerst maar eens constant worden in de JPL qua resultaten, vooraleer te spreken over makkelijke matchen op voorhand.
Tegen Anderlecht is het nu toch al veel matchen op rij dat Brugge simpel wint. Ik zie het echt niet anders vandaag.

Anderlecht in de achttiende minuut voor het eerst zelf met een bal over de middenlijn. Zo slordig ook… club zelf ook zonder kansen wel.

Dat geld andersom toch ook. Als hij het niet goedkeurt en het zou wel goal zijn. Dan lost de var dat toch ook op. Dit moet je toch gewoon zien als ref
Dat zou ik niet durven zeggen. Als hij meteen fluit, gaat Jutgla mss niet meer op doel schieten.
En eigenlijk was het ook maar duidelijk door beeld van achter het doel, de ref staat daar niet natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan