Wederom een simpele overwinning voor Club. Helemaal volgens mijn verwachting.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar Hasi gehaald om er wat vechtersmentaliteit in te krijgen.Ferm schokeffect ook. Ganse match achter de bal gekropen en niks intentie om zelf wat te proberen.

Je hebt toch de spelers niet om gaan te domineren op Club. Dit is gewoon niet beter kunnen, top 3 heeft veel meer kwaliteiten.Ferm schokeffect ook. Ganse match achter de bal gekropen en niks intentie om zelf wat te proberen.
Niemand praat hier over domineren?Je hebt toch de spelers niet om gaan te domineren op Club. Dit is gewoon niet beter kunnen, top 3 heeft veel meer kwaliteiten
En die ploegen verloren daar ook. Zelfs op Westerlo kregen we 0 kansen bij elkaar gevoetbald. Wat zou dat nu op Brugge anders geweest zijn? Wat ik hier zie vandaag, wist ik voor de aftrap al dat het zo ging lopenNiemand praat hier over domineren?
Er zijn hier degradatiekandidaten gepasseerd die hier meer kansen hebben gecreëerd dan Anderlecht.
Lees mijn post nog eens:En die ploegen verloren daar ook. Zelfs op Westerlo kregen we 0 kansen bij elkaar gevoetbald. Wat zou dat nu op Brugge anders geweest zijn? Wat ik hier zie vandaag, wist ik voor de aftrap al dat het zo ging lopen
Meestal zie je na zo'n trainerswissel toch iets van verbetering in het spel. Of op z'n minst wat goede moed geeft naar de komende partijen toe.Ferm schokeffect ook. Ganse match achter de bal gekropen en niks intentie om zelf wat te proberen.
Dat effect houden ze voor de bekerfinaleLees mijn post nog eens:
Meestal zie je na zo'n trainerswissel toch iets van verbetering in het spel. Of op z'n minst wat goede moed geeft naar de komende partijen toe.
Daar is werkelijk niets van te zien geweest, als het al zelfs niet platter was (zie niet elke pot van Anderlecht)

In nen beker kan natuurlijk alles he 5-0 op ons doos of nen owngoal van den Brandon ..Deelnemen is belangrijker dan winnen!
Als Club de finale wint, krijgt Anderlecht dan sowieso geen Europees ticket?
Na een week ... rightMaar Hasi gehaald om er wat vechtersmentaliteit in te krijgen.
Perfecte analyse in 90 minutes van Defour. Waar gaat dit nog om. Totaal geen visie.
Zo een finale is altijd fifty fiftyDat effect houden ze voor de bekerfinale![]()
Eerder 80/20 denk ikZo een finale is altijd fifty fifty
Nee dat zijn zo matchen op zich, in 2005 wonnen we van germinal beerschot in jpl mee 6-0 en twee weken later in de finale 1-2 verlorenEerder 80/20 denk ik
Ik ben terug gegaan tot 1949 (want daar begint wikiWat is de langste zege reeks van beidebpkoegen tegen elkaar ,? Kan het niet direct vinden
). Anderlecht heeft enkele keren 4x op rij gewonnen, Club idem.