Merci tijd om het record bij te stellenIk ben terug gegaan tot 1949. Anderlecht heeft enkele keren 4x op rij gewonnen, Club idem.
Tussen 1996 en 1999 won Club 5x op rij, nu dus evenaring van dat record.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merci tijd om het record bij te stellenIk ben terug gegaan tot 1949. Anderlecht heeft enkele keren 4x op rij gewonnen, Club idem.
Tussen 1996 en 1999 won Club 5x op rij, nu dus evenaring van dat record.
7 op een rij zit er in nog dit seizoen, maar best niet te hoog van de toren blazen, we kennen Club ook al denk ik.Merci tijd om het record bij te stellen

Idd7 op een rij zit er in nog dit seizoen, maar best niet te hoog van de toren blazen, we kennen Club ook al denk ik.![]()
Once you go hipster you never go back!5-1 winnen en de nacht eindigen met glitters op uw gezicht en filmkes van u eigen zien zingen "what a wonderful world" in de karaoke.
Playoff 1 stevig ingezet amai.
Gent probeert niet eens. En op speeldag 4 met het mes tussen de tanden. Nu, je mag nooit op een ander rekenen natuurlijk
Van die andere ploegen gaan we dus ook niet te veel hulp moeten verwachten (surprise), we zullen het zelf moeten doen tegen Genk![]()

Ge haalt me de woorden uit de mondWat is dit zeg