Beide ploegen lijken vooral enorm gestresseerd te zijn.Toch ook maar een povere match tot nogtoe
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beide ploegen lijken vooral enorm gestresseerd te zijn.Toch ook maar een povere match tot nogtoe
Huh? Komt toch volledig te laat en heeft 0.0 bal.Lijkt me toch een goedkope penalty
Ja dat wel maar de kans was al volledig voorbij hèHuh? Komt toch volledig te laat en heeft 0.0 bal.
Ik blijf dat een zeer vreemde redenering vinden. Bal is weg, dus we mogen een fout maken? Een fout is een fout he, wat heeft dat er nu mee te zien dat de kans weg was?Lijkt me toch een goedkope penalty. Kans was al voorbij
Ik blijf dat een zeer vreemde redenering vinden. Bal is weg, dus we mogen een fout maken?
Was zeker contact. Maar ik heb deze fases ook al gewoon zien voorbij gaan. Genk wel in de problemenIk blijf dat een zeer vreemde redenering vinden. Bal is weg, dus we mogen een fout maken?
Dat maakt toch gewoon niks uit?Ja dat wel maar de kans was al volledig voorbij hè
Union speelt altijd zo en worden daar idd opvallend weinig voor bestraft. Ik heb ook geen idee waarom die ooit de reputatie van sympathiek kregen. Misschien door het stadion en het publiek, maar door het spel zal het niet zijn.Ge raakt m, so simpel is da, net als vorige week.
Maar die van union mogen maar blijven stampen en das allemaal ok![]()
Goh, in playoff 1 moet je vooral knokken. Daarna pas voetballen. Zeker zo'n uitmatchen ist gewoon voetbal van de tegenstander eruit halen.Union speelt altijd zo en worden daar idd opvallend weinig voor bestraft. Ik heb ook geen idee waarom die ooit de reputatie van sympathiek kregen. Misschien door het stadion en het publiek, maar door het spel zal het niet zijn.
Goh, in playoff 1 moet je vooral knokken. Daarna pas voetballen. Zeker zo'n uitmatchen ist gewoon voetbal van de tegenstander eruit halen.
Lichte penalty vond ik ook. Ben eerder ook van het principe dat wanneer de bal weg is, die foute tackle geen invloed meer heeft
Je merkt ook aan hoe ze reageren op elke beslissing van de scheids dat ze serieus zenuwachtig op het veld staan. Union heeft dat nu ook wel iets in mindere mate.Genk voetballend toch wel een pak minder dan een aantal weken geleden. En dat zie je nu toch al enkele weken die trend.
Genk voetballend toch wel een pak minder dan een aantal weken geleden. En dat zie je nu toch al enkele weken die trend.
Genk mag hierna wel twee keer tegen ons. En Union twee keer tegen Club.0-2. Als Club vanavond wint vrees ik voor Genk dat het een strijd tussen Union en Brugge wordt, deze gaat toch pijn doen.