Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt 37 jaar en al een jaar geen match gespeeld. Dat kan toch alleen maar in mineur eindigen? Hij was al niet van de snelste, dat gaat er zeker niet op gebeterd zijn. Dan gaan ze die vermoedelijk als laatste man gaan zetten. Ik wordt daar toch niet wild van.
Heeft 3 dagen geleden nog de 90 minuten tegen Girona volgemaakt. In de eerste seizoenshelft ook nog redelijk wat minuten gemaakt.

Ze gaan puur met Witsel niet plots weer PO1 spelen, maar blijft zelfs op zijn leeftijd toch nog even een upgrade voor de Rouches lijkt me. Alles hangt natuurlijk af van zijn loon om te weten of het dat waard is.

Je haalt er mee natuurlijk wel een leider binnen. Iemand met bakken ervaring en anderen ook echt kan helpen. Is hij geen meerwaarde voor de staff, dan zal hij het wel zijn voor de sportieve staff. Wie weet is hij wel katalysator voor nog andere spelers binnen te halen. Zolang zijn loon geen molensteen is, zal het altijd een positief verhaal zijn voor de club.

Heeft 3 dagen geleden nog de 90 minuten tegen Girona volgemaakt. In de eerste seizoenshelft ook nog redelijk wat minuten gemaakt.

Ze gaan puur met Witsel niet plots weer PO1 spelen, maar blijft zelfs op zijn leeftijd toch nog even een upgrade voor de Rouches lijkt me. Alles hangt natuurlijk af van zijn loon om te weten of het dat waard is.
Ja dat het beter is dan wat er rond loopt; dat is waarschijnlijk wel waar. Maar die is zo traag geworden. Laatste matchen met België werd die keer op keer voorbij gelopen door zowat iedereen, dat was schrijnend om te zien. Ik vond dat de laatste tijd bij Vertonghen al problematisch. En Witsel heeft nog minder snelheid. Benieuwd wat er van komt; maar ik verwacht er sportief niks van.

Ja dat het beter is dan wat er rond loopt; dat is waarschijnlijk wel waar. Maar die is zo traag geworden. Laatste matchen met België werd die keer op keer voorbij gelopen door zowat iedereen, dat was schrijnend om te zien. Ik vond dat de laatste tijd bij Vertonghen al problematisch. En Witsel heeft nog minder snelheid. Benieuwd wat er van komt; maar ik verwacht er sportief niks van.
Tielemans loop je ook zo voorbij, maar doet het meer dan goed bij Villa :D

Hij zal inderdaad niet meer de snelste zijn, maar zijn aura en ervaring zijn prijsloos. Zijn komst zal ook de club aantrekkelijker maken voor investeerders en nieuwe spelers. 1 of 2 jaar nog op het veld, en dan een opleidingsfunctie binnen de club geven.

Denk dat weinigen hier beseffen wat een godenstatus Witsel heeft in Luik. Het is een kind van de club/stad en ook nog mede eigenaar.
Maar ik heb ook wel schrik voor een einde in mineur, groot risico dat hij pakt. Ik haal mijn Witsel truitje van het kampioenenjaar al van onder het stof... Nu hopen dat zijn komst realiteit wordt.

Moet wel een unicum zijn in het professionele voetbal, mede-eigenaar van de club die op het veld staat.

Als daar maar geen problemen van komen.

Ik ken niet alle details. Maar als ik het goed begrepen heb dertijds, is Witsel mede-eigenaar van de immobiliën venootschap die de parkings, enkele gebouwen en stadion verhuuren aan de club zelf. Dus geen rechtstreekse eigenaar, maar wel sterk verbonden.
Die constructie was destijds nodig voor financiële ademruimte te geven aan de club en met oog om Sclessin te vernieuwen in de toekomst.

Nicky Hayen kan op zoek naar een nieuwe assistent: Michiel Jonckheere gaat als hoofdcoach aan de slag bij KV Kortrijk.

Eerste seizoen sinds lang dat ik als KVK supporter het nieuwe seizoen met goeie moed zal aanvatten.

Nu al duidelijkheid over een coach die het huis en de Belgische competitie kent (inclusief 1B) en toch deel uitmaakte van het onbetwistbare goed geleide Club Brugge.

Aantreden in 1B zal ook een terug een verademing zijn waar we hopelijk terug een fort kunnen maken van onze thuismatchen. Het laatste seizoen in 2e klasse was 1 van mijn betere. Maar terug stijgen zal wel een must zijn voor de toekomst van de club vrees ik.

Eerste seizoen sinds lang dat ik als KVK supporter het nieuwe seizoen met goeie moed zal aanvatten.

Nu al duidelijkheid over een coach die het huis en de Belgische competitie kent (inclusief 1B) en toch deel uitmaakte van het onbetwistbare goed geleide Club Brugge.

Aantreden in 1B zal ook een terug een verademing zijn waar we hopelijk terug een fort kunnen maken van onze thuismatchen. Het laatste seizoen in 2e klasse was 1 van mijn betere. Maar terug stijgen zal wel een must zijn voor de toekomst van de club vrees ik.

Ja die promotie blijft 1 van mijn beste herinneringen. Ben ook op het veld gevallen door alle mensen die plots naar voren lopen. Wel geen SV.

Denk je dat het stadion (goed) gevuld gaat blijven in 1B?

Vincent Janssen start straks; onverwacht!
Alderweireld wel op de bank. Bataille ook terug uit blessure.
Belangrijke wedstrijd tegen één van onze zwarte beesten. Die ploeg ligt ons echt niet.

Vincent Janssen start straks; onverwacht!
Alderweireld wel op de bank. Bataille ook terug uit blessure.
Belangrijke wedstrijd tegen één van onze zwarte beesten. Die ploeg ligt ons echt niet.
Precies.

Nu niks van gezien, had men abo op voetbal al stop gezet.

Charleroi Europa in :scream:

@DBK had gelijk :unsure:

Jammer genoeg wel. Er zijn gewoon zo'n ploegen waar het niet tegen lukt de laatste jaren. Al dacht ik na de 1-1 wel dat we het gingen halen, we bleven aanvallen en Charleroi wist het precies eventjes niet meer. Dan had die keeper 'een blessure', iedereen eventjes naar De Mil, bijgestuurd en rust gebracht en bijna direct daarna scoren die. Dat is hun goed recht natuurlijk, je kunt dat toch niet controleren dus waarom niet proberen.

Voor de coëfficiënt is dit toch allesbehalve positief vind ik.

Ik mag dan nog Brugge-supporter zijn, ik had daarom liever Antwerp zien winnen.

Jammer genoeg wel. Er zijn gewoon zo'n ploegen waar het niet tegen lukt de laatste jaren. Al dacht ik na de 1-1 wel dat we het gingen halen, we bleven aanvallen en Charleroi wist het precies eventjes niet meer. Dan had die keeper 'een blessure', iedereen eventjes naar De Mil, bijgestuurd en rust gebracht en bijna direct daarna scoren die. Dat is hun goed recht natuurlijk, je kunt dat toch niet controleren dus waarom niet proberen.
Ik denk dat het vooral te maken heeft met het feit dat Ulderink geen flauw idee heeft hoe hij ons thuis moet laten voetballen. Echt schrijnend om te zien hoe eenvoudig Charleroi aan kansen kwam. Hebben gewoon verdiend gewonnen vandaag. Sinds zijn aanstelling hebben we thuis 1/21 ingepakt. Ik had me op voorhand ook al ingesteld op een nederlaag gezien ons abominabel zwakke niveau in de thuismatchen :frown:

Dus proficiat Charleroi, mooi om te zien hoeveel het voor hen betekent. Wij verdienen het niet na deze dramatische tweede seizoenshelft.

Ik denk dat het vooral te maken heeft met het feit dat Ulderink geen flauw idee heeft hoe hij ons thuis moet laten voetballen. Echt schrijnend om te zien hoe eenvoudig Charleroi aan kansen kwam. Sinds zijn aanstelling hebben we thuis 1/21 ingepakt.

Dus proficiat Charleroi, mooi om te zien hoeveel het voor hen betekent. Wij verdienen het niet na deze dramatische tweede seizoenshelft.
Deze was inderdaad voor een groot stuk op de kap van Ulderink. Tot hij wisselt, enkel en alleen om Alderweireld er in te brengen, stond het wel goed. 3-5-2 werkte wel maar dan kwam de chaos, wisselen om te wisselen en we raakte geen bal meer.
Charleroi verdiende het over 90 minuten gezien wel het meeste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan