Nooit gesnapt dat Genk die wou. Was bij Anderlecht ook constant aan het flateren laatste seizoen. Geen doelman waar je prijzen mee wintEn daarom mag Van Crombrugge geen eerste keeper zijn. 100% op zijn kap.
De drie punten hebben we cadeau gegeven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit gesnapt dat Genk die wou. Was bij Anderlecht ook constant aan het flateren laatste seizoen. Geen doelman waar je prijzen mee wintEn daarom mag Van Crombrugge geen eerste keeper zijn. 100% op zijn kap.
De drie punten hebben we cadeau gegeven.
Zo kan je het noemen, al ben ik er geen fan van.Uitstekende tactische rode kaart.![]()
Die intentie was toch redelijk duidelijk, hij slaat de bal wegLees het stukje onder het vetgedrukte.
Binnen de 16 meter is DOGSO niet automatisch rood. Intentie bepaalt of het rood is of geel.

Sterk Genk maar vanaf minuut 60 walst Brugge er toch op en over. Natuurlijk kon het ervoor al gedaan zijn maar Brugge staat fysiek toch echt sterk om zo een matchen nog te winnen. Al bij al dan niet gestolen en de keepers spelen inderdaad een hoofdrol.
Genk verdiende gewoon meer. Wel blij dat we nog eens de openingsmatch gewonnen hebben, is denk ik echt lang geleden.
Twas dus sinds dan, gewoon laatste 2 seizoenen 2 keer tegen mechelen niet.In 2022 tegen ons alleszins. Na een vergelijkbare match als nu.
Al bezig over kampioen worden en we zijn 1 speeldag onderwegZuur verlies. Ge had de match in handbereik. Dit zijn matchen die ge over de streep moet trekken als ge kampioen wilt worden.

Al bezig over kampioen worden en we zijn 1 speeldag onderweg![]()
De Cat van Genk!Al bezig over kampioen worden en we zijn 1 speeldag onderweg![]()
Zal voor Genk dit jaar sowieso anders zijn met Europese belasting erbij.We hebben vorig seizoen de reguliere competitie gedomineerd en leiden niet te veel kwaliteitsverlies. Uiteraard wil ik dit seizoen kampioen worden.
Maar om eerlijk te zijn, is mijn eerste hoop gewoon het jo-jo effect te zien verdwijnen.
Maar uiteraard is het vroeg. Ik bedoelde vooral het type matchen. Je speelt buitenshuis bij een concurrent en hebt meerdere dikke kansen. Zo een type match moet je winnen als je meer wil.
Pas maar op, een welgetimede pandemie volgende week en het kampioenschap is van ons met het huidige klassement!Al bezig over kampioen worden en we zijn 1 speeldag onderweg![]()