Jupiler Pro League 2025-2026

Zuur verlies. Ge had de match in handbereik. Dit zijn matchen die ge over de streep moet trekken als ge kampioen wilt worden.

Sterk Genk maar vanaf minuut 60 walst Brugge er toch op en over. Natuurlijk kon het ervoor al gedaan zijn maar Brugge staat fysiek toch echt sterk om zo een matchen nog te winnen. Al bij al dan niet gestolen en de keepers spelen inderdaad een hoofdrol.

Sterk Genk maar vanaf minuut 60 walst Brugge er toch op en over. Natuurlijk kon het ervoor al gedaan zijn maar Brugge staat fysiek toch echt sterk om zo een matchen nog te winnen. Al bij al dan niet gestolen en de keepers spelen inderdaad een hoofdrol.

Als Van Crombrugge niet flatert, eindigt die match op 1-1. Dus "verdiend" is zeker overdreven. Op basis van de match was de enige verdiende uitslag een gelijkspel. Genk had 0-3 ofzo moeten staan voor de 1-1 valt en na de 1-1 had het evenzeer 3-1 kunnen staan. Brugge heeft gewoon gedaan wat wij hadden moeten doen het eerste uur. De match doodmaken. Maar de overwinning strikt verdiend noemen, is dan toch wel het grootste deel van de match vergeten.

Fysiek staan we ook zeker niet slecht, maar die koelbloedigheid... Dat is dan zeker het verschil tussen de categorie van spelers die wij kopen en zij die Brugge koopt. Al zal dat hopelijk wel beteren wanneer onze grote financiële uitgaven qua trainingscentrum, stadion voor JG en GL en ons hoofdstadion gedaan zijn.

Ge kunt zeggen "Niet slecht gespeeld" en denken dat we op dit niveau wel Europees zouden moeten halen. Maar ik wil nog eens kampioen worden en dan moet ge zo matchen gewoon over de streep trekken. Jammer.

Genk verdiende gewoon meer. Wel blij dat we nog eens de openingsmatch gewonnen hebben, is denk ik echt lang geleden.

Al bezig over kampioen worden en we zijn 1 speeldag onderweg :p

We hebben vorig seizoen de reguliere competitie gedomineerd en leiden niet te veel kwaliteitsverlies. Uiteraard wil ik dit seizoen kampioen worden.
Maar om eerlijk te zijn, is mijn eerste hoop gewoon het jo-jo effect te zien verdwijnen.

Maar uiteraard is het vroeg. Ik bedoelde vooral het type matchen. Je speelt buitenshuis bij een concurrent en hebt meerdere dikke kansen. Zo een type match moet je winnen als je meer wil.

We hebben vorig seizoen de reguliere competitie gedomineerd en leiden niet te veel kwaliteitsverlies. Uiteraard wil ik dit seizoen kampioen worden.
Maar om eerlijk te zijn, is mijn eerste hoop gewoon het jo-jo effect te zien verdwijnen.

Maar uiteraard is het vroeg. Ik bedoelde vooral het type matchen. Je speelt buitenshuis bij een concurrent en hebt meerdere dikke kansen. Zo een type match moet je winnen als je meer wil.
Zal voor Genk dit jaar sowieso anders zijn met Europese belasting erbij.

Tis idd veel te vroeg over kampioen spelen te spreken, maar zulke drie punten tegen n rechtsteekse tegenstander kunnen u mogelijks duur komen te staan..

Nuja, ge hebt union ook gezien, heel t seizoen kut spelen en met de hakken over de sloot PO1 spelen en dan nog kampioen spelen..

Zolang ge er maar staat tegen maar 2026 is t enige wat telt

Terug
Bovenaan