Jupiler Pro League 2025-2026

klopt niet hé (zie hieronder in het vet). Dit moest gewoon altijd rood zijn, geen idee waarom er hierover zelfs gediscussierd wordt en waarom zowel ref als VAR hier op speeldag 1 weeral in de fout gaan.
Lees het stukje onder het vetgedrukte.

Binnen de 16 meter is DOGSO niet automatisch rood. Intentie bepaalt of het rood is of geel.

Lees het stukje onder het vetgedrukte.

Binnen de 16 meter is DOGSO niet automatisch rood. Intentie bepaalt of het rood is of geel.
Ge kunt toch nooit in iemand zijn hoofd kijken om te bepalen wat de intentie is?

Wat ik wel zie is een (bewuste/reflex) slag richting de bal dus voor mij is dit ook gewoon rood

Zonder n goede vanaken stond t 0-3, da kunt ge nu toch niet ontkennen?

Dat er zoiets voor de 1-1 gezegd werd in Brugge is inderdaad komisch. Nu is de match zoals verwacht wel gekanteld.

Neenee, Genk verdiende zeker in de eerste helft meer, daar niet van, maar gewoon de frustraties die jullie hebben en gewoon gelijk lopen met diegene die wij hebben (in andere wedstrijden) vielen mij op.

Ge kunt toch nooit in iemand zijn hoofd kijken om te bepalen wat de intentie is?

Wat ik wel zie is een (bewuste/reflex) slag richting de bal dus voor mij is dit ook gewoon rood
Dat is wel de regel, d.w.z. de scheidsrechter en VAR moeten interpreteren of de speler volgens hen een poging deed om de bal te spelen bij het verhinderen van de kans. In het geval van Janssen oordelen zij (wat mij betreft correct) dat dat wel zo gebeurde.

Bon, t enige positieve aan deze match is dat can crombrugge terug de bank op kan waar ie hoort :-) en wij zijn zoals vele matchen vorig seizoen zelf onze ergste tegenstander..

En daarom mag Van Crombrugge geen eerste keeper zijn. 100% op zijn kap.
De drie punten hebben we cadeau gegeven.

Terug
Bovenaan