Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees het stukje onder het vetgedrukte.klopt niet hé (zie hieronder in het vet). Dit moest gewoon altijd rood zijn, geen idee waarom er hierover zelfs gediscussierd wordt en waarom zowel ref als VAR hier op speeldag 1 weeral in de fout gaan.
Zoals vorig seizoen vergeten wij onszelf te vaak te belonen..Ipv 0-3 staat het 1-1. Typisch natuurlijk. En tis nog lang.
Ipv 0-3 staat het 1-1. Typisch natuurlijk. En tis nog lang.
Eigenlijk wel komisch hoe jullie als Genkies die dingen zeggen, terwijl we bij Club just hetzelfde zeggen over ons zelf.Zoals vorig seizoen vergeten wij onszelf te vaak te belonen..

Zonder n goede vanaken stond t 0-3, da kunt ge nu toch niet ontkennen?Eigenlijk wel komisch hoe jullie als Genkies die dingen zeggen, terwijl we bij Club just hetzelfde zeggen over ons zelf.![]()
Ge kunt toch nooit in iemand zijn hoofd kijken om te bepalen wat de intentie is?Lees het stukje onder het vetgedrukte.
Binnen de 16 meter is DOGSO niet automatisch rood. Intentie bepaalt of het rood is of geel.
Eigenlijk wel komisch hoe jullie als Genkies die dingen zeggen, terwijl we bij Club just hetzelfde zeggen over ons zelf.![]()
Zonder n goede vanaken stond t 0-3, da kunt ge nu toch niet ontkennen?
Dat er zoiets voor de 1-1 gezegd werd in Brugge is inderdaad komisch. Nu is de match zoals verwacht wel gekanteld.
Dat is wel de regel, d.w.z. de scheidsrechter en VAR moeten interpreteren of de speler volgens hen een poging deed om de bal te spelen bij het verhinderen van de kans. In het geval van Janssen oordelen zij (wat mij betreft correct) dat dat wel zo gebeurde.Ge kunt toch nooit in iemand zijn hoofd kijken om te bepalen wat de intentie is?
Wat ik wel zie is een (bewuste/reflex) slag richting de bal dus voor mij is dit ook gewoon rood
Opnieuw never mind. Sterke 2e helft van brugge dan weerGenk is idd best goed. Ik had eigenlijk een omgekeerd beeld verwacht, sterk.
Na al die gemiste kansen van Genk kon je er geld op inzetten idd.Je ziet van ver aankomen dat Club hier nog gewoon gaat winnen.
Ik zie niksJe ziet van ver aankomen dat Club hier nog gewoon gaat winnen.
Edit: et voila![]()