StevenFM
Well-known member
Keeper van Union heeft nu ook niet bepaald veel werk gehad.Verdiend. Jackers moet de spinnewebben van tussen zijn palen gaan vegen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Keeper van Union heeft nu ook niet bepaald veel werk gehad.Verdiend. Jackers moet de spinnewebben van tussen zijn palen gaan vegen...
Toch wel een goeie redding op die vrije trap en op die bal van Vermant vanop de achterlijn maar voor de rest ...Keeper van Union heeft nu ook niet bepaald veel werk gehad.
Bij ons zijn er n paar die ferm in hun eigen boezem mogen kijken om t zo te zeggen, te beginnen met onze “head of football” de condé.. geen verdedigers gehaald want “niet nodig” maar nu maken onze verdedigers elke match cruciale fouten.. een spits, niet nodig.. oh stampt geen deukje meer in n pak boter en arabi is ook nog volop zoekende..Altijd als wij door de ondergrens zakken trek ik mij op dat Genk zowaar nog erger is. Niet dat ik iets tegen Genk heb verre van maar nog een topclub die het niet meer weet. Alleen heeft genk nog een pakken betere kern dan antwerp. Verdiend hier toch echt niet te winnen. Ik weeet dat Van Crombrugge altijd onder vuur ligt bij jullie maar vandaag mag je een kaarsje branden voor hem
We hebben meer talent maar afgelopen weken is ons niveau echt wel laag hoor. En ook gewoon een minder goeie ploeg. Rodríguez kan eigenlijk ni shotten. Rasmussen is 10x lager niveau dan vanhoutte sadiki... We pakken wel heel weinig tegengoalsUnion hoeft toch ni zo terug te kruipen kunnen echt wel beter voetballen dan dit.
Die schouder was al een gekend probleem bij Hamburg oefenmatch voor het seizoen op het veld van Rangers is die ook uitgevallen met hetzelfde. Ik vermoed schouder uit de kom ? Als het dat is daar blijf je mee sukkelen.Club komt toch terug van een kale reis met die transfer.
hield zijn arm vast in het begin zodat zijn schouder niet ging doorzakken, typisch geval van schouder uit de kom vrees ikHij leek me toch meer naar die pols te grijpen die helemaal ingetapet was.
Het zal alvast de kortste invalbeurt ooit geweest (zonder dat er een rode kaart mee gemoeid is)
je moet een volledig nieuw middenveld bouwen en dat kost tijd. Andere jaren had je nog steeds Sadiki-Vanhoutte die gewoon op Jupkes niveau outstandig waren. Nu moet je een nieuw duo vinden die dat niveau haalt en dat zal niet makkelijk zijn vrees ik.We hebben meer talent maar afgelopen weken is ons niveau echt wel laag hoor. En ook gewoon een minder goeie ploeg. Rodríguez kan eigenlijk ni shotten. Rasmussen is 10x lager niveau dan vanhoutte sadiki... We pakken wel heel weinig tegengoals
ja leek me ook -> zelf aan beide schouders geopereerd geweest omdat die steeds uit de kom gingen -> die gaan we even niet meer op onze velden zien vrees ik, minder dan 3-4 maand out lijkt me onwaarschijnlijk, en zeker met een contactsport als voetbal is dit een tricky-blessure.hield zijn arm vast in het begin zodat zijn schouder niet ging doorzakken, typisch geval van schouder uit de kom vrees ik
Mag ook wel voor 20 miljoenja leek me ook -> zelf aan beide schouders geopereerd geweest omdat die steeds uit de kom gingen -> die gaan we even niet meer op onze velden zien vrees ik, minder dan 3-4 maand out lijkt me onwaarschijnlijk, en zeker met een contactsport als voetbal is dit een tricky-blessure.
gelukkig zijn Stankovic en Forbs echt wel een schot in de roos als transfers!

15.5 toch "maar"?Mag ook wel voor 20 miljoen![]()
Die spelen voor 0 euro loon dan15.5 toch "maar"?

Het valt mij op dat er gewoon geen echte controleur of '6' meer is, zoals Vanhoutte dat was. Ongeacht hun niveau vind ik zowel Zorgane, Rasmussen als Van de Perre meer een '8'. En Schoofs is volgens mij ook geen '6' (al zou ik hem op die positie nog het meest zien passen, maar dat is misschien gewoon omwille van zijn leeftijd en ik die positie vaak link aan oudere spelers).We hebben meer talent maar afgelopen weken is ons niveau echt wel laag hoor. En ook gewoon een minder goeie ploeg. Rodríguez kan eigenlijk ni shotten. Rasmussen is 10x lager niveau dan vanhoutte sadiki... We pakken wel heel weinig tegengoals
Sedert wanneer tellen we dat mee in de transfersom?Die spelen voor 0 euro loon dan![]()

Ik spreek toch nergens van een transfersom? Dat zeg jij.Sedert wanneer tellen we dat mee in de transfersom?![]()
Sinds deze transferzomer precies!Sedert wanneer tellen we dat mee in de transfersom?![]()