Jupiler Pro League 2025-2026

Interessant artikel in HLN vandaag (achter paywall) met stats over competitie so far: rsca is vuilste ploeg met meeste overtredingen, en ook gedeeld 1e met meeste kaarten (alleen eerste mocht Angulo zijn verdiende rode kaart hebben gekregen).
Club is ploeg met minste overtredingen, Tzolis de speler met meeste schoten op doel en meeste aantal keer de bal binnen de 16 gedribbeld.
Hasi ball :(

Interessant artikel in HLN vandaag (achter paywall) met stats over competitie so far: rsca is vuilste ploeg met meeste overtredingen, en ook gedeeld 1e met meeste kaarten (alleen eerste mocht Angulo zijn verdiende rode kaart hebben gekregen).
Club is ploeg met minste overtredingen, Tzolis de speler met meeste schoten op doel en meeste aantal keer de bal binnen de 16 gedribbeld.
Gohja dat artikel laat ook niet alles zien. Als we kijken naar de match op Union waarin bij ons elke fout werd bestraft en met geel werd gegooid voor elke fout en Union mocht alles doen zonder nog maar overtredingen tegen te krijgen... Dan is zo een artikel ook niet altijd fair he. Burgess mocht bijvoorbeeld handballen in de 16.

Maar feit is dat ze veel te veel kaarten pakken. Met die van Angulo erbij hadden ze al veel te veel rode kaarten gepakt. Een Huerta, Llansala, Saliba pakken elke match geel. Dat is allemaal veel te veel van het goede

Ook tegen Brugge, zelfde verhaal, rood voor Fossey dat max geel zou moeten zijn. Bijzonder frustrerende periode, want kunnen de punten echt wel gebruiken.
Hoe je als Standard sup dit geen rood kunt vinden, gaat er bij mij niet in. Als hij hem raakt, is het Carcela all over again.

Just in case je het vergeten was (niet voor gevoelige zieltjes)

Samenvattingen waarin zelfs goals ontbreken horen er bij. Ik heb dit jaar al heel wat minder voetbal gezien door de switch naar DAZN ( geen sports late night/extra time etc meer). Voor de sponsors doet dit toch ook pijn.
Jij hebt dan nog een abo daar genomen. Wat moet het merendeel van de mensen zeggen die daar niks nemen. Sponsors zijn daar zeker niet blij van. De ploegen gaan dat wel merken als de contracten aflopen

Jij hebt dan nog een abo daar genomen. Wat moet het merendeel van de mensen zeggen die daar niks nemen. Sponsors zijn daar zeker niet blij van. De ploegen gaan dat wel merken als de contracten aflopen
Nee, heb geen abonnement genomen, vond dat het niet waard en principieel bezwaar. Je kan de samenvattingen 'gratis' bekijken met een account. Iedere keer als je inlogt moet je wel de optie om te abonneren wegduwen.

Cercle zet de samenvattingen ook zelf op Youtube, dus daar kan ik ze ook bekijken (van mijn eigen ploeg, matchen die ik meestal al gezien heb).

Nee, heb geen abonnement genomen, vond dat het niet waard en principieel bezwaar. Je kan de samenvattingen 'gratis' bekijken met een account. Iedere keer als je inlogt moet je wel de optie om te abonneren wegduwen.

Cercle zet de samenvattingen ook zelf op Youtube, dus daar kan ik ze ook bekijken (van mijn eigen ploeg, matchen die ik meestal al gezien heb).
Sorry, verkeerd geïnterpreteerd. Heel veel mensen gaan een pak minder voetbal zien vanuit België. Wat een apenland zijn we. Ik las van de week dat we zowat het enigste land ter wereld zijn dat geen binnenlands voetbal via tv uitzend. Dat is gewoon waanzin.

Ik heb zelf geen account voor het gratis gedeelte. Ik gun die mannen principieel mijn gegevens niet :)

Sorry, verkeerd geïnterpreteerd. Heel veel mensen gaan een pak minder voetbal zien vanuit België. Wat een apenland zijn we. Ik las van de week dat we zowat het enigste land ter wereld zijn dat geen binnenlands voetbal via tv uitzend. Dat is gewoon waanzin.

Ik heb zelf geen account voor het gratis gedeelte. Ik gun die mannen principieel mijn gegevens niet :)
Ja, ben het principieel eens met je, maar de goesting om mijn eigen club live te kunnen zien was sterker dan mijn principes (sorry :shutup:)

Ik ben wel blij dat de samenvattingen dit seizoen niet meer op TV komen.
Naar de match geweest tegen Cercle? Was zelf mee op verplaatsing, eerste helft volledig voor jullie en de tweede helft meer voor ons. Ik kan wel leven met 1-1. Als er winnaar moest zijn was het 60% Antwerp 40 Cercle.

Was er uberhaupt een bod binnengekomen voor Stroeykens?
Braga was veel te laag. Dus ik vermoed inderdaad vrij weinig tot beperkte interesse. Maar natuurlijk is het beter om uw kapitaal te behouden dan dat hij sowieso gratis zou vertrekken dit seizoen. Heeft toch nog altijd een redelijke marktwaarde van 10 miljoen

Braga was veel te laag. Dus ik vermoed inderdaad vrij weinig tot beperkte interesse. Maar natuurlijk is het beter om uw kapitaal te behouden dan dat hij sowieso gratis zou vertrekken dit seizoen. Heeft toch nog altijd een redelijke marktwaarde van 10 miljoen
maybe? contractverlenging = loonsverhoging, stel dat hij nu nog steeds niet weggeraakt en geen basisspeler meer zou zijn dan is het geen goede zaak hé -> staat het zomaar vast dat hij basisspeler is?

Ik kan me niet herinneren van voorbije club-rsca's dat hij zo'n goede speler was?

Absoluut. Maar is niet uit clubliefde dat die mens blijft natuurlijk.

Terug
Bovenaan