Jupiler Pro League 2025-2026

maybe? contractverlenging = loonsverhoging, stel dat hij nu nog steeds niet weggeraakt en geen basisspeler meer zou zijn dan is het geen goede zaak hé -> staat het zomaar vast dat hij basisspeler is?

Ik kan me niet herinneren van voorbije club-rsca's dat hij zo'n goede speler was?
Niet persé he. Kan al blij zijn dat hij opnieuw een contract krijgt aan dezelfde voorwaarden om zekerheid te hebben voor de volgende jaren. Als er nu weinig interesse was, kan hij ook een beetje nadenken van : waar ga ik dan terecht komen.

Niet persé he. Kan al blij zijn dat hij opnieuw een contract krijgt aan dezelfde voorwaarden om zekerheid te hebben voor de volgende jaren. Als er nu weinig interesse was, kan hij ook een beetje nadenken van : waar ga ik dan terecht komen.
ja inderdaad, maar punt blijft wel natuurlijk: als hij geen zekere basisspeler is, ben je er dan wel goed mee om een contractverlenging te geven?

Ondertussen toch redelijk wat spelers op het middenveld dat jullie hebben, en wat weinig in de verdediging en spits?

ja inderdaad, maar punt blijft wel natuurlijk: als hij geen zekere basisspeler is, ben je er dan wel goed mee om een contractverlenging te geven?

Ondertussen toch redelijk wat spelers op het middenveld dat jullie hebben, en wat weinig in de verdediging en spits?
In de financiële situatie waarin Anderlecht zich bevind, zou een speler met een marktwaarde van 10 miljoen gratis moeten laten gaan toch pijnlijk zijn. Zelf als die bankzitter is.

Stroeykens is toch ook geen pure middenvelder maar kan evengoed als valse 9 aan de slag (rond een diepe spits)
Is dat ook niet zijn probleem? Kan op vele plaatsen spelen en heeft al klasseflitsen getoond maar is op geen enkele positie uitmuntend?

Zat die al niet bij de grootverdieners van de ploeg?

Kan evengoed een nieuwe Verschaeren worden die je volgende zomer ook niet kwijt geraakt wegen beperkte interesse en goed verdienen in Anderlecht.

Is dat ook niet zijn probleem? Kan op vele plaatsen spelen en heeft al klasseflitsen getoond maar is op geen enkele positie uitmuntend?

Zat die al niet bij de grootverdieners van de ploeg?
nee hoor. Die zijn loon valt goed mee in vergelijking met andere spelers. Dit moest gewoon gebeuren. Het is anders voor een Hazard of Verschaeren

nee hoor. Die zijn loon valt goed mee in vergelijking met andere spelers. Dit moest gewoon gebeuren. Het is anders voor een Hazard of Verschaeren

damn, Dendoncker, dat is toch een bizar kostelijk grapje geweest :eek:

Is die site geloofwaardig? bij Club zou Ordonez slechts 189.000 per jaar verdienen? (2025 data) -> lijkt me toch zot weinig voor iemand waar een bod van 30M op gekomen is

Is die site geloofwaardig? bij Club zou Ordonez slechts 189.000 per jaar verdienen? (2025 data) -> lijkt me toch zot weinig voor iemand waar een bod van 30M op gekomen is
87k per week :laugh:

Dat verdienen Simon en Hans nog niet eens volgens dezelfde site.

Den Doncker zijn loon werd grotendeels betaald door Aston Villa he. Dat is een normaal loon voor de Premier League. Die staat bij Anderlecht in de lijst omdat die daar speelde. Bij huurspelers moet je altijd opletten. Want loon wordt heel dikwijls door de verhuurder betaald

Ordonez zijn ze voor heel weinig gaan halen. Toen had die ongetwijfeld een vrij laag loon want was een nobody. Dat zal nu wel anders zijn na zijn contractverlenging.

Is 1 van onze beste voetballers. Die niet op zijn minst proberen verlengen zou waanzin zijn.

Begon uiteraard niet zo sterk aan het seizoen, al zal deze hele situatie daar ook wel een rol in spelen. De laatste match voor zijn blessure zagen we weer flitsen van de Stroeykens van voor zijn blessure vorig seizoen. Alvast geweldig nieuws dat hij bijtekende. Want zowel hem als Dolberg verliezen was een serieuze hap geweest in onze voetbal kwaliteiten.

Stroeykens is mijn ogen toch gewoon basis speler, zeker als Hazard zo blijft sukkelen met zijn niveau.
Worst case toch 1e invaller

Volgens café constant werd er ook een smerig spel gespeeld met Stroeykens door wvdh en zijn entourage omdat hij niet blind wou bijtekenen.
Misschien dat diens vertrek het vergemakkelijkt heeft

Stroeykens is mijn ogen toch gewoon basis speler, zeker als Hazard zo blijft sukkelen met zijn niveau.
Worst case toch 1e invaller

Volgens café constant werd er ook een smerig spel gespeeld met Stroeykens door wvdh en zijn entourage omdat hij niet blind wou bijtekenen.
Misschien dat diens vertrek het vergemakkelijkt heeft
Hazard begint toch problematisch te worden. Is al/nog maar 32.. kan wel nog enkele jaren meedraaien maar komt die ooit nog op niveau?

Dit zag toch niemand aankomen? Dit terwijl ze opnieuw een goed seizoen draaien...ne ferme dreun op de spelersgroep lijkt me

Dit zag toch niemand aankomen? Dit terwijl ze opnieuw een goed seizoen draaien...ne ferme dreun op de spelersgroep lijkt me
Natuurlijk wel een risico als je geen toplonen wil betalen, ik ga er vanuit dat Hayen bvb veel duurder zal zijn om te komen halen bij ons?

Monaco natuurlijk wel niet te weigeren stap hogerop voor hem

Natuurlijk wel een risico als je geen toplonen wil betalen, ik ga er vanuit dat Hayen bvb veel duurder zal zijn om te komen halen bij ons?

Monaco natuurlijk wel niet te weigeren stap hogerop voor hem
Ik weet niet of Monaco een stap hogerop is.
Als ge die zag spelen tegen Brugge :unsure:

Van een verrassing gesproken inderdaad...
Pijnlijke timing voor Union. Dat terwijl je aan de leiding staat én midden in de CL campagne zit...

Zijn keuze is ergens te begrijpen. Zal er wel een veelvoud gaan verdienen, in een sterkere competitie. Monaco is toch een naam en het lijkt me nu ook geen straf om daar te gaan wonen.

Doet Monaco het trouwens dan zo slecht? Ik zie dat ze toch 5e staan op amper 3 punten van PSG.
Ok, de pijnlijke uitschuiver tegen Club in de CL natuurlijk, maar tegen Man City was het dan toch al beter.

Blijft toch een risico om als trainer op dit punt in het seizoen naar daar te trekken.

Terug
Bovenaan