Jupiler Pro League 2025-2026

Goh, behalve Mirallas die ook meegaat blijft de hele staff he (Zoals altijd). Dus de basis is altijd constant.

En moet ook zeggen dat de onze laatste goeie periode bij KVK die was waar hij als T2 De Boeck, Vanderhaeghe en Elsner bij stond.

Dat krijg je als je weigert van je T1 deftig te verlonen. Financieel absoluut interessant denk ik, maar Monaco echt een trainerskerkof. Ach ja

Natuurlijk wel een risico als je geen toplonen wil betalen, ik ga er vanuit dat Hayen bvb veel duurder zal zijn om te komen halen bij ons?

Monaco natuurlijk wel niet te weigeren stap hogerop voor hem
Dit dus...een transferwinst van ongeveer 93 miljoen euro in de laatste 5 jaar. Ik weet dat ze een bepaalde business model hanteren van vooral geen contracten open te breken aan betere voorwaarden alsook goedkoop aan te kopen. Maar dan rest er de vraag wat ze met het overtollige geld doen? Sparen voor een nieuw stadion?
Hun rekening moet toch uitpuilen? Geen enkele speler werd aangeworven bv die intrinstiek een meerwaarde is in de CL.

Union is de springplank voor de trainers hé. Van nul ervaring in 1,5j naar topclub in ligue 1. Faut le faire
de één zijn dood, is de ander zijn ...

is natuurlijk goed nieuws voor Club want elke nieuwe trainer is gewoon een risico, zou omgekeerd ook zijn als Hayen het zou afbollen.

Betere verloning lost dit toch nietj. Het is niet dat Pocognoli verkast naar Club of Anderlecht hé, dan zou dat een argument zijn.

Nu gaat hij wel naar een grotere club in een grotere competitie. Dat is toch een mooie stap voor je CV. Als je daar slaagt, is zijn carrière definitief vertrokken. Dat lijkt me toch de belangrijkste reden. Daarnaast moet je als Union je T1 al veel gaan bieden als je het salaris van de T1 van Monaco wil evenaren, vrees ik.

Ik weet niet of Monaco een stap hogerop is.
Als ge die zag spelen tegen Brugge :unsure:
Is toch idd amper een stap hoger?
Dit is geen PL club ofzo waar je geen neen kan tegen zeggen.

Vreemde move vind ik dit. Union toch veel mooier dan ploeg zonder ziel en heel weinig supporters.

Maar de centjes zullen uiteraard wel spreken.

Is toch idd amper een stap hoger?
Dit is geen PL club ofzo waar je geen neen kan tegen zeggen.

Vreemde move vind ik dit. Union toch veel mooier dan ploeg zonder ziel en heel weinig supporters.

Maar de centjes zullen uiteraard wel spreken.
Club in een grotere competitie, met een pak meer middelen en internationale uitstraling, dat ook CL speelt, .... als je als trainer een internationale carrière beoogt, is dit toch duidelijk een stap hoger.

Union is een mooier verhaal, maar dat zijn zaken die enkel nog leven bij supporters.

Terug
Bovenaan