Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tjah, qua verloning is dat ongetwijfeld een ferme stap hogerop.Ik weet niet of Monaco een stap hogerop is.
Als ge die zag spelen tegen Brugge![]()
Daar zou ik als supporter niet vrolijk van worden maar das mijn mening natuurlijkRik De Mil in pole position om over te nemen

En hoe Clement daar ook zat te sukkelen met het bestuur om (de juiste) transfers erdoor te krijgenIk weet niet of Monaco een stap hogerop is.
En waarom niet? Die heeft toch overal goed gedaan.Daar zou ik als supporter niet vrolijk van worden maar das mijn mening natuurlijk![]()
Maar kan wel springplank zijn of het nu een sportief succes zal worden of niet.Dat krijg je als je weigert van je T1 deftig te verlonen. Financieel absoluut interessant denk ik, maar Monaco echt een trainerskerkof. Ach ja
Union is de springplank voor de trainers hé. Van nul ervaring in 1,5j naar topclub in ligue 1. Faut le faireMaar kan wel springplank zijn of het nu een sportief succes zal worden of niet.
Dit dus...een transferwinst van ongeveer 93 miljoen euro in de laatste 5 jaar. Ik weet dat ze een bepaalde business model hanteren van vooral geen contracten open te breken aan betere voorwaarden alsook goedkoop aan te kopen. Maar dan rest er de vraag wat ze met het overtollige geld doen? Sparen voor een nieuw stadion?Natuurlijk wel een risico als je geen toplonen wil betalen, ik ga er vanuit dat Hayen bvb veel duurder zal zijn om te komen halen bij ons?
Monaco natuurlijk wel niet te weigeren stap hogerop voor hem
de één zijn dood, is de ander zijn ...Union is de springplank voor de trainers hé. Van nul ervaring in 1,5j naar topclub in ligue 1. Faut le faire
Springplank naar een sprinkplank dan ;-)Union is de springplank voor de trainers hé. Van nul ervaring in 1,5j naar topclub in ligue 1. Faut le faire
Is toch idd amper een stap hoger?Ik weet niet of Monaco een stap hogerop is.
Club in een grotere competitie, met een pak meer middelen en internationale uitstraling, dat ook CL speelt, .... als je als trainer een internationale carrière beoogt, is dit toch duidelijk een stap hoger.Is toch idd amper een stap hoger?
Dit is geen PL club ofzo waar je geen neen kan tegen zeggen.
Vreemde move vind ik dit. Union toch veel mooier dan ploeg zonder ziel en heel weinig supporters.
Maar de centjes zullen uiteraard wel spreken.