Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
da's toch ook weer zo'n random statement.
er waren al sport-pirate-streams voor DAZN hoor.
"Kost bijna niets" vind ik overdreven, maar ik snap je punt.Ik snap niet hoe dat in de hand wordt gewerkt. Kost allemaal bijna niets, niemand verplicht u om te kijken. In't zwart bijverdienen, zwart rijden op de trein/bus, niet betalen voor parkeren,... mag toch ook allemaal niet en doen we toch ook allemaal niet. Waarom dan op niet-conforme wijze voetbal kijken? Als student tot daar toe, maar volwassen mannen die werken voor de kost, goh...

)Het is niet omdat je het kan betalen dat je het ook een correcte prijs (of concept) vind om er voor te betalen? (ik kan het niet veel anders verwoorden)
Ewel, maar dat doe ik dus ook nietDa's zeker zo, maar een normale gevolgtrekking is dan: ik laat de dienst of service links liggen.

Moest ge 1 keer gepakt worden op illegaal kijken; betaal je wel ineens een TV Abbo af van de voorbije 10 seizoenen"Kost bijna niets" vind ik overdreven, maar ik snap je punt.
Ik kan het eigenlijk wel betalen hoor, daar ga ik niet over zeveren, maar ik geef dan liever geld uit om pakweg op reis of weekend te gaan, en het geld dat ik al bespaard heb hiermee "in mijn leven" kan ik toch al wat doen denk ik
Zoals ik zeg, ik kan er niet het "beste" uit halen naar mijn gevoel voor die prijs dat ik er voor moet betalen, waardoor ik het te veel geld vind, daar komt het eigenlijk op neer meestal.
Het is niet omdat je het kan betalen dat je het ook een correcte prijs (of concept) vind om er voor te betalen? (ik kan het niet veel anders verwoorden)

Ja, in Vlaanderen werkt niemand in het zwart. Wat een ironische post.Ik snap niet hoe dat in de hand wordt gewerkt. Kost allemaal bijna niets, niemand verplicht u om te kijken. In't zwart bijverdienen, zwart rijden op de trein/bus, niet betalen voor parkeren,... mag toch ook allemaal niet en doen we toch ook allemaal niet. Waarom dan op niet-conforme wijze voetbal kijken? Als student tot daar toe, maar volwassen mannen die werken voor de kost, goh...
Ik heb geen IPTV voor alle duidelijkheid, en ze gaan de (orginele) stream(ers) bestraffen die content illegaal aanbieden? Of ben ik nu naïef?Moest ge 1 keer gepakt worden op illegaal kijken; betaal je wel ineens een TV Abbo af van de voorbije 10 seizoenen![]()
Haal al gewoon al wat niet voetbal is uit dat DAZN abbo of werk met bedragen per competitie en je zal al veel meer mensen aanspreken.Bied weer losse matchen aan om te kopen tegen pakweg 5 € per match. Bied abo's aan voor enkel de matchen van één team en zelfs voor enkel de uitmatchen van een team. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat ge zo heel wat meer mensen overtuigt om gewoon braaf via de DAZN app te kijken.
Ik zou het niet erg vinden moest DAZN vertrekken en de Pro League het zelf in handen neemt. Veel liever zoals bv. in de NBA waar je wedstrijden kan kopen of een pas voor je favoriete team.Ik ben ook serieus geminderd in het illegaal internet gedrag. Het downloaden is zeer beperkt ivm een jaar of vijf geleden en ik heb heel wat streaming kanalen. Maar ik ben ook niet heiliger dan de paus. Alles wordt duurder en duurder en duurder, terwijl de kwaliteit er niet noodzakelijk op vooruit gaat.
Het wordt tijd dat ze daar eens meer consumer-friendly in gaan zijn en dan gaat ge enorm veel illegale paadjes sluiten. Ik heb nog een Eleven abo puur voor de JPL gehad en dat was 10€/maand. Geen probleem: Voor die twee matchen per maand die ik kijk een faire prijs. Maar de hudige prijzen? Belachelijk. Als ge dan nog eens gesegmenteerder zou werken, zou ge ook al veel kunnen oplossen. Veel mensen hebben geen behoefte aan al die competities en al die matchen. Die willen HUN ploeg zien en soms zelfs enkel de uitmatchen.
Bied weer losse matchen aan om te kopen tegen pakweg 5 € per match. Bied abo's aan voor enkel de matchen van één team en zelfs voor enkel de uitmatchen van een team. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat ge zo heel wat meer mensen overtuigt om gewoon braaf via de DAZN app te kijken.
Ik snap niet hoe dat in de hand wordt gewerkt. Kost allemaal bijna niets, niemand verplicht u om te kijken. In't zwart bijverdienen, zwart rijden op de trein/bus, niet betalen voor parkeren,... mag toch ook allemaal niet en doen we toch ook allemaal niet. Waarom dan op niet-conforme wijze voetbal kijken? Als student tot daar toe, maar volwassen mannen die werken voor de kost, goh...
Bied weer losse matchen aan om te kopen tegen pakweg 5 € per match. Bied abo's aan voor enkel de matchen van één team en zelfs voor enkel de uitmatchen van een team. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat ge zo heel wat meer mensen overtuigt om gewoon braaf via de DAZN app te kijken.
Het is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Blijkbaar had die bij zijn vorige ploeg ook al eens zo een transferitis opgelopen met een heel farce tot gevolg. Las ik in Zwitserse mediaHeb gehoord dat jashari niet op de ploeg foto wil.... pff
Klopt. Voor dit geld en enkel Belgisch voetbal te volgen zal ik nooit overstappen naar die DAZN app. Slechte beeldkwaliteit en omkadering dan nog naast me neergelegd.Dit totaal hé. Ik denk ook dat je veel meer mensen gaat aantrekken met zo'n cheaper abonnement. En dan voor een topmatch (of titelmatch) int buitenland net zoals een boksmatch per wedstrijd.
Zo 1 prijs voor alles is echt slechte business practice. Zouden veel meer omzet binnenhalen, maar ik vermoed dat wat wij voorstellen ook serieuze it cost betekent