Jupiler Pro League 2025-2026

Gisteren eens gaan kijken naar SVZW tegen STVV, veel goeie wil, maar gewoon geen kwaliteit voor 1A

Ik vrees eerlijk een 2de Beerschot dit seizoen

Gisteren eens gaan kijken naar SVZW tegen STVV, veel goeie wil, maar gewoon geen kwaliteit voor 1A

Het was inderdaad niet goed genoeg. Opuku heel ongelukkig in z'n acties. Begrijp niet goed waarom Vossen totaal gebankt wordt. Da's nog altijd een man die er één kan binnenrammen als de bal eens in de 16 geraakt.

Strenge rode kaart ook voor Hedl, typisch VAR moment zonder deftige inschatting van intentie. Gele kaart voor Ngoura tegen Standard was ook weer 'speciaal', moest uiteraard ook geen penalty zijn maar was zeker geen schwalbe.

Wel blij dat Cercle eens kon uithalen tegen Standard, maar wel heel erg zwak en wij werken weer zeer efficiënt af. Die Abid is ook wel nog een leuke vinnige speler.

Het was inderdaad niet goed genoeg. Opuku heel ongelukkig in z'n acties. Begrijp niet goed waarom Vossen totaal gebankt wordt. Da's nog altijd een man die er één kan binnenrammen als de bal eens in de 16 geraakt.
Met alle respect voor Vossen, maar snel is die ook niet meer. En dat ontbreekt. Ik zou hem eerder laatste halfuur inbrengen

Alé vooruit, den Besnik tegengekomen in den Delhaize in groot Bijgaarden, match afgelast... Hjj stond achter mij, en ge kon zijn stem niet missen, ik dacht meteen, that's him...

Match trekt op ni veel vandaag. Kunstgras, geen focus,... Zal van een klasseflits moeten komen want we zijn echt niet goed momenteel

Ik blijf het toch bizar vinden dat een trainer als Rednic effectief een job als trainer kan krijgen.
Zijn Gent periode was ook alles behalve...
En dat ploegen daar ook gewoon "intrappen".
Veel Belgische ploegen worden toch echt slecht geleid...
Er zijn maar een handvol clubs met een deftig beleid.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan