Solleke89
Well-known member
Maar neen Paul, ik heb geen probleem, geef mij gewoon 's morgends mijn druppeltje.Heb ik gesproken over een probleem?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar neen Paul, ik heb geen probleem, geef mij gewoon 's morgends mijn druppeltje.Heb ik gesproken over een probleem?
Het was inderdaad niet goed genoeg. Opuku heel ongelukkig in z'n acties. Begrijp niet goed waarom Vossen totaal gebankt wordt. Da's nog altijd een man die er één kan binnenrammen als de bal eens in de 16 geraakt.Gisteren eens gaan kijken naar SVZW tegen STVV, veel goeie wil, maar gewoon geen kwaliteit voor 1A
Ik vrees eerlijk een 2de Beerschot dit seizoen
Strenge rode kaart ook voor Hedl, typisch VAR moment zonder deftige inschatting van intentie. Gele kaart voor Ngoura tegen Standard was ook weer 'speciaal', moest uiteraard ook geen penalty zijn maar was zeker geen schwalbe.Gisteren eens gaan kijken naar SVZW tegen STVV, veel goeie wil, maar gewoon geen kwaliteit voor 1A
Ik vrees eerlijk een 2de Beerschot dit seizoen
Met alle respect voor Vossen, maar snel is die ook niet meer. En dat ontbreekt. Ik zou hem eerder laatste halfuur inbrengenHet was inderdaad niet goed genoeg. Opuku heel ongelukkig in z'n acties. Begrijp niet goed waarom Vossen totaal gebankt wordt. Da's nog altijd een man die er één kan binnenrammen als de bal eens in de 16 geraakt.
Klopt, dat bedoelde ik ook. Hij moet niet starten, maar je moet hem altijd brengen in de 2de helft.Met alle respect voor Vossen, maar snel is die ook niet meer. En dat ontbreekt. Ik zou hem eerder laatste halfuur inbrengen
Hem gefeliciteerd met zijn stunt afgelopen donderdag?Alé vooruit, den Besnik tegengekomen in den Delhaize in groot Bijgaarden, match afgelast... Hjj stond achter mij, en ge kon zijn stem niet missen, ik dacht meteen, that's him...
T heeft weer lang geduurd.Euvrard van Dender gaat Rednic vervangen bij Standard.
Kan de vervanger ook wel eens overkomen. Lijkt me geen versterkingNa twee maand je trainer al ontslaan![]()