Jupiler Pro League 2025-2026

Dat keepersprobleem, wat ze zelf gecreëerd hebben, blijft toch ongezien.
Doen ze dat roteren niet vooral met als doelstelling om Jackers extra tijd te laten opdoen om er te staan als binnen 1 - 2 jaar Mignolet zijn handschoenen aan de haak hangt ?

Je hebt uiteindelijk iemand nodig die het overneemt. Zeker als die dan ook nog eens ervaring kan opdoen van Mignolet lijkt mij dat goed meegenomen.

Sjah, dat is wat je er zelf van maakt natuurlijk.
Maakt nu toevallig 2 cruciale fouten, als er één van de twee vast in doel staat en die maakt ook die 2 fouten (wat gewook ook kan), dan is er "geen probleem"? En eerder gewoon van "die mag ook eens op niveau beginnen komen"?

Nuja, sowieso geen fan van roteren op de keeper positie hoor, daar niet van, maar ik denk dat dit dingen zijn die vooral leven buiten de de club eigenlijk.

Weer dom puntenverlies, en dan sta je daar weer met 10 op 18, dat is geen topclub waardig, en zullen we wel weer in mei kunnen zeggen dat we punten te kort kwamen door dergelijke soort matchen, om gek van te worden :wallbash:

Doen ze dat roteren niet vooral met als doelstelling om Jackers extra tijd te laten opdoen om er te staan als binnen 1 - 2 jaar Mignolet zijn handschoenen aan de haak hangt ?

Je hebt uiteindelijk iemand nodig die het overneemt. Zeker als die dan ook nog eens ervaring kan opdoen van Mignolet lijkt mij dat goed meegenomen.
Dit zie je toch zo goed als nooit bij een (top)club. Of het nu speelt binnen of buiten de club, je haalt je onnodige stress ermee in huis. Want je kunt de kritiek niet negeren, ook al doen ze graag alsof het ze niks doet.

Juist Tzolis zene penalty gezien , hahaha hoe kunde zo hard overtrappen
Boussoufa all over again :tongue:

Dit zie je toch zo goed als nooit bij een (top)club. Of het nu speelt binnen of buiten de club, je haalt je onnodige stress ermee in huis. Want je kunt de kritiek niet negeren, ook al doen ze graag alsof het ze niks doet.

Daar heb je gelijk in, maar tegelijk denk ik niet dat Jackers daarom in de fout gaat ofzo

Ik las een goeie quote op het club forum ... "we geen hebben geen keepersprobleem maar wél een spitsenprobleem".
Kdenk dat dit wel dichter bij de waarheid zit.

Er zijn toch duidelijke afspraken gemaakt? Jackers keept vooralsnog in de competitie en Mignolet Europees. Er wordt juist een probleem van gemaakt door de media en daarbuiten. Als Jackers daardoor te veel stress heeft en fouten begint te maken, is dat grotendeels omdat het onnodig wordt opgeblazen en uitvergroot door mensen van buiten de club.

Er zijn nog als clubs de revue gepasseerd waar er een duidelijke afgesproken beurtrol was tussen twee goede keepers. Zie niet in waarom dat niet kan werken.

Naar Jackers wijzen is zo makkelijk, 2 seizoenen geleden en vorig seizoen in de playoffs gewoon bewezen dat hij dit niveau zou moeten aankunnen. Alsof Mignolet nooit in de fout ging.

Er zijn toch duidelijke afspraken gemaakt? Jackers keept vooralsnog in de competitie en Mignolet Europees. Er wordt juist een probleem van gemaakt door de media en daarbuiten.
Je zou idd al beginnen hopen dat Simon donderdag ook eens blundert (liefst bij een 3-0 voorsprong voor Club diep in de 2e helft...), zodat de aandacht voor dat "probleem" weer even gaat liggen in de media.

Je zou idd al beginnen hopen dat Simon donderdag ook eens blundert (liefst bij een 3-0 voorsprong voor Club diep in de 2e helft...), zodat de aandacht voor dat "probleem" weer even gaat liggen in de media.
Dat zou de druk juist vergroten, want dan steek je het op 'weinig matchritme/geen vertrouwen'. Ongeacht wat de match en uitslag is, zal de media zijn artikeltje schrijven.

Naast de prestatie van Brugge toch ook de prestatie van La Louvière niet onderschatten. Toen union daar speelde enkele weken geleden hadden we ook een totale nonmatch. Niet alleen wij hebben daar dus problemen. Blijkbaar is dat la Louvière dus toch niet zo'n krabbersteam. Ik zie ze makkelijk opblijven in eerste klasse. Ook goeie aanhang, imo mooie aanwinst in eerste klasse.

Edit: Gent daarentegen

Laatst bewerkt:
Naast de prestatie van Brugge toch ook de prestatie van La Louvière niet onderschatten. Toen union daar speelde enkele weken geleden hadden we ook een totale nonmatch. Niet alleen wij hebben daar dus problemen. Blijkbaar is dat la Louvière dus toch niet zo'n krabbersteam. Ik zie ze makkelijk opblijven in eerste klasse. Ook goeie aanhang, imo mooie aanwinst in eerste klasse.

Edit: Gent daarentegen
Niet moeilijk dit seizoen om in 1ste te blijven. Er is geen directe zakker omdat ze naar 18 ploegen gaan volgend jaar :-p

Naar Jackers wijzen is zo makkelijk, 2 seizoenen geleden en vorig seizoen in de playoffs gewoon bewezen dat hij dit niveau zou moeten aankunnen. Alsof Mignolet nooit in de fout ging.

Dit. Beetje jammer voor Jackers natuurlijk. Twee keer kort achterelkaar. Maar heeft toch ook heel mooie dingen laten zien de laatste seizoenen.

Ik hoop dat het niet in zijn hoofd zal kruipen.

Terug
Bovenaan