Jupiler Pro League 2025-2026

Leko is zeker een factor.

Maar de kern is gewoon ook een stuk evenwichtiger. We kregen in elke linie een pak ervaring : Vanderheyden, Skoras en Kanga. Mss allen geen echte toppers, maar toch meer dan voldoende voor de jupkes league

Je ziet het natuurlijk weer van ver komen dat we net daar terug een non match gaan spelen :unsure:
You called it!
Wat een bende bange kwezels.
Deze is toch echt wel op de conto van Leko.
Zo verdedigend spelen, beschamend.

Hoe minder matchen op tv, hoe minder druk op de refs, hoe zwakker ze worden precies

Precies een praatbrak van Laforge ipv eens gewoon geel te geven.

Ofwel laat je snel hernemen, ofwel geef je geel.
Nie het spel vertragen/tegenhouden om een babbeltje te slaan

Vazquez is toch echt geen spits voor een club als rsca 😅

Vazquez, dat is 95 minuten goeie wil en knokken, maar die mist toch een voetballer rond hem.

Yari dat is beschamend aan het worden
En Llasana dat is toch ook geen meerwaarde hoor

en zo blijft Hasi nog wel eventjes en denkt het bestuur dat ze goed bezig zijn,… terwijl het toch echt wel zwak tegen zwakker was gisteren
Ik heb het niet gezien. Dus geen oordeel over de match maar ik geloof je helemaal :lol:

Zegt ook wel veel over de rest van onze competitie als je ( voorlopig) nu mee bovenaan staat. met amper 14 op 24.

Ik heb het niet gezien. Dus geen oordeel over de match maar ik geloof je helemaal :laugh:

Zegt ook wel veel over de rest van onze competitie als je ( voorlopig) nu mee bovenaan staat. met amper 14 op 24.
Gent speelde zo goed als elke keer na 10 sec de bal kwijt, en rsca wist niet waar de goal stond... beetje de samenvatting van de match.

Zo een draak van een match rsca wel verdiend gewonnen, we hebben de echte skoras eens gezien mentaliteit tot maar zo veel afval in zijn spel. Dat isxdecreden de Club hem liet gaan.

Zo een draak van een match rsca wel verdiend gewonnen, we hebben de echte skoras eens gezien mentaliteit tot maar zo veel afval in zijn spel. Dat isxdecreden de Club hem liet gaan.
ik was net hetzelfde aan het denken gisteren: hij bevestigt waarom hij weg mocht bij ons.

wel straf dat wij tegen dit gent punten hebben laten liggen

ik was net hetzelfde aan het denken gisteren: hij bevestigt waarom hij weg mocht bij ons.

wel straf dat wij tegen dit gent punten hebben laten liggen
Toch vaak zo? Gent die hun beste wedstrijden spelen tegen Club. Of alsnog punten kan kapen zonder echt te overheersen.

Vazquez, dat is 95 minuten goeie wil en knokken, maar die mist toch een voetballer rond hem.
Die mist vooral voetbalkwaliteiten.

Wel cool dat Kana steeds sterker begint te spelen. Ook De Cat heel sterk gisteren. En Camara die terug is lijkt mij ook wel een belangrijke voor het voetbal.

Verder nog Stroeykens die hopelijk wat matchritme kan opdoen, verlengt, en zijn focus weer kan krijgen, want blijft gewoon intrinsiek onze beste voetballer.

Terug
Bovenaan