Gisteren 'genoten' van een felbevochten zege van Visser tegen STVV.
Even op een rijtje:
- 2-0 afgekeurd omwille van 'Joost mag het weten'....los van dat het geen fout is om voor te fluiten, op basis van welke clear error komt de VAR tussen?
- rode kaart omwille van 'boven de enkel'...bitch please. Waar is de VAR om dit te corrigeren?
- fout op de keeper bij de 1-2 niet gefloten
- Heynen zijn 4de gele kaart niet gekregen, ohja, nummer 2 en 3 ook niet.
- Karetsas zijn 2de gele kaart voor uittrekken shirt hadden 4 scheidsrechters en een paar man in Tubeke niet opgemerkt.
- 8min extra tijd? Op basis van? De klok was gewoon mooi stopgezet bij de schorsing van de match.
Ik geloof niet in complottheorieën, dus wel in totale incompetentie gedreven door zichzelf graag in de schijnwerpers zien.
En de farce van de mannetjes met bivakmutsen heeft niks te maken met dat er eerder geen gevolg gegeven wordt aan de STVV bekertjes (die ik ook ten strengste afkeur en veroordeel). Ik kreeg een uur voor de match al te horen van iemand met contact binnen de harde kern van Genk: geen voorsprong 5 minuten voor tijd...dan leggen we de match stil.
Voor mij was dit de druppel, ja je straft zovele onschuldigen, maar als Genk ze niet wil aanpakken...dan maar geen uitsupporters meer.
Ze weten letterlijk 1 voor 1 wie die mannen zijn, maar de clubs doen zelf in hun broek voor hun harde kern.
5.000 euro boete en direct levenslang stadionverbod voor het nog maar onherkenbaar maken van je gezicht. Het zal rap gedaan zijn!