Jupiler Pro League 2025-2026

Het calimero gehalte ligt weer hoog precies.

Als de wedstrijd Sint-Truiden - KV Mechelen had geweest had ik er net hetzelfde over gedacht hoor.
Ik hoopte voor STVV-Genk eigenlijk op puntenverlies voor STVV, zo zou Club alleen tweede worden, maar door de wekelijkse grote Visser-show, gunde ik Genk eigenlijk plots geen enkel punt meer. :laugh:
Absurd slechte ref, week na week frustreert die alles op en rond het veld. Het gaat ook niet enkel om grote fases die hier besproken worden, maar een continuïteit in zijn al dan niet fluiten voor kleine foutjes die quasi altijd in het nadeel van dezelfde ploeg zijn, en zijn manier van fluiten remt gewoon steeds de voetballende ploeg af.

Cercle-Gent ook wel onverwacht aangenaam om te volgen.

Vriendin haar vriendinnen zijn op bezoek vandaag, dus ik bekijk alles tegen de verveling. :unsure:

is dat veld in Brugge bewerkt of zo?
4-1 Club v Monaco
5-5 Club v Westerlo
2-2 Cercle v Gent bij de rust

ze gaan er daar vlot binnen

Dat waren andere belachelijke kaarten. Die vonden ze toen en nu hier zelfs nog terecht. Waanzin uiteraard. Dus ja, dat toont nogmaals aan hoe Genk hier bekeken wordt
Ik ben een vriend van de Genkies hoor :clap:

Is geel, niet meer en niet minder. Wat een onzin om daar rood voor te geven en daar mag de VAR ook best ingrijpen.

Ik zie dat Bonsu Baah wel al een gele kaart had gepakt dus hij had wel uitgesloten moeten worden, maar niet met direct rood.
Je kan daar twee keer geel voor geven maar ook dit vind ik weer streng. De enige die vandaag eigenlijk rood had moeten krijgen volgens mij is Coulibaly :laugh:
Goh ja, elleboogbeweging maar leek me toch ook licht.

Ik vond die bij Club eigenlijk ook niet zo zwak als sommige andere Club-fans, voor het geld dat Gent maar heeft gegeven is dat zeker een toptransfer imo.
Mee eens eigenlijk. Was geweldig in de play-offs van 23/24, maar vorig seizoen toch gewoon te weinig kansen/speeltijd gekregen vind ik. Dat je dan niet altijd overtuigd met de minuten die je krijgt in niet geheel onlogisch.

staan we ineens 4de (zal bijna zeker nog 5de worden vanavond). ik had het niet verwacht na de playoffs. toch goed werk geleverd over de zomer.

Ik vond die bij Club eigenlijk ook niet zo zwak als sommige andere Club-fans, voor het geld dat Gent maar heeft gegeven is dat zeker een toptransfer imo.
Mee eens eigenlijk. Was geweldig in de play-offs van 23/24, maar vorig seizoen toch gewoon te weinig kansen/speeltijd gekregen vind ik. Dat je dan niet altijd overtuigd met de minuten die je krijgt in niet geheel onlogisch.
Bwoa, we moeten die echt niet beter maken dan die was.
Stond soms gewone hele invalbeurt werkelijk geen hol uit te steken en alles mislukte, zelfs simpele controles.

Speelde idd ijzersterke po's toen, maar dat was het enige uiteindelijk (op nog een paar echt wel uitgelokte penalty's na vorig seizoen), en dat bewijst dat die wel iets kan, maar toch duidelijk niet over een langere periode.
Mocht voor mij zeker blijven als invaller, en lijkt me oprecht een goeie gast, maar toch gewoon te weinig? Daar veranderen deze statistieken niet zo veel aan mijn inziens.

Vergeet ook niet dat Gent nu in een positie zit als ploeg waarbij tegenstanders meestal vrank en vrij komen meevoetballen, maakt het allemaal wat makkelijker ook.

STVV-coach Wouter Vrancken ging de ref vlak na de wedstrijd dan ook om een verklaring vragen. "De uitleg van Visser was dat het boven de enkel was, maar het was niet boven de enkel. Misschien heb ik andere beelden"

Vissertje toch. Hij ziet zelf dingen die enkel hij wil zien om toch maar de show te stelen zeker. Als dit al boven de enkel was, jongens toch :laugh:

De Serge zegt het exact hoe ik er vandaag over denk.

Laatst bewerkt:
Die 'fout' waar STVV de 1-0 uit maakt was ook geen fout. Waarom horen we daar niemand over?

Edit: Vorig seizoen kreeg Union een penalty tegen ons voor een fout van Zaka op Promise David. Net dezelfde fout als nu bij die afgekeurde goal van STVV.

Mooie overwinning van Genk. De rode kaart was zeer terecht en de afgekeurde goal eveneens.
Trieste commentaar vooral weer.
Ik heb gisteren een match gezien waar er veel ergere dingen gebeurden.

Voetbal is ziek.

STVV-coach Wouter Vrancken ging de ref vlak na de wedstrijd dan ook om een verklaring vragen. "De uitleg van Visser was dat het boven de enkel was, maar het was niet boven de enkel. Misschien heb ik andere beelden"

Vissertje toch. Hij ziet zelf dingen die enkel hij wil zien om toch maar de show te stelen zeker. Als dit al boven de enkel was, jongens toch :laugh:

De Serge zegt het exact hoe ik er vandaag over denk.

De Vlaamse kranten zijn ook unaniem: STVV mag zich zwaar bekocht voelen want zowel afgekeurde 2-0 als rode kaart dubieus.

Gisteren 'genoten' van een felbevochten zege van Visser tegen STVV.

Even op een rijtje:
- 2-0 afgekeurd omwille van 'Joost mag het weten'....los van dat het geen fout is om voor te fluiten, op basis van welke clear error komt de VAR tussen?
- rode kaart omwille van 'boven de enkel'...bitch please. Waar is de VAR om dit te corrigeren?
- fout op de keeper bij de 1-2 niet gefloten
- Heynen zijn 4de gele kaart niet gekregen, ohja, nummer 2 en 3 ook niet.
- Karetsas zijn 2de gele kaart voor uittrekken shirt hadden 4 scheidsrechters en een paar man in Tubeke niet opgemerkt.
- 8min extra tijd? Op basis van? De klok was gewoon mooi stopgezet bij de schorsing van de match.

Ik geloof niet in complottheorieën, dus wel in totale incompetentie gedreven door zichzelf graag in de schijnwerpers zien.

En de farce van de mannetjes met bivakmutsen heeft niks te maken met dat er eerder geen gevolg gegeven wordt aan de STVV bekertjes (die ik ook ten strengste afkeur en veroordeel). Ik kreeg een uur voor de match al te horen van iemand met contact binnen de harde kern van Genk: geen voorsprong 5 minuten voor tijd...dan leggen we de match stil.
Voor mij was dit de druppel, ja je straft zovele onschuldigen, maar als Genk ze niet wil aanpakken...dan maar geen uitsupporters meer.
Ze weten letterlijk 1 voor 1 wie die mannen zijn, maar de clubs doen zelf in hun broek voor hun harde kern.
5.000 euro boete en direct levenslang stadionverbod voor het nog maar onherkenbaar maken van je gezicht. Het zal rap gedaan zijn!

Gisteren 'genoten' van een felbevochten zege van Visser tegen STVV.

Even op een rijtje:
- 2-0 afgekeurd omwille van 'Joost mag het weten'....los van dat het geen fout is om voor te fluiten, op basis van welke clear error komt de VAR tussen?
- rode kaart omwille van 'boven de enkel'...bitch please. Waar is de VAR om dit te corrigeren?
- fout op de keeper bij de 1-2 niet gefloten
- Heynen zijn 4de gele kaart niet gekregen, ohja, nummer 2 en 3 ook niet.
- Karetsas zijn 2de gele kaart voor uittrekken shirt hadden 4 scheidsrechters en een paar man in Tubeke niet opgemerkt.
- 8min extra tijd? Op basis van? De klok was gewoon mooi stopgezet bij de schorsing van de match.

Ik geloof niet in complottheorieën, dus wel in totale incompetentie gedreven door zichzelf graag in de schijnwerpers zien.

En de farce van de mannetjes met bivakmutsen heeft niks te maken met dat er eerder geen gevolg gegeven wordt aan de STVV bekertjes (die ik ook ten strengste afkeur en veroordeel). Ik kreeg een uur voor de match al te horen van iemand met contact binnen de harde kern van Genk: geen voorsprong 5 minuten voor tijd...dan leggen we de match stil.
Voor mij was dit de druppel, ja je straft zovele onschuldigen, maar als Genk ze niet wil aanpakken...dan maar geen uitsupporters meer.
Ze weten letterlijk 1 voor 1 wie die mannen zijn, maar de clubs doen zelf in hun broek voor hun harde kern.
5.000 euro boete en direct levenslang stadionverbod voor het nog maar onherkenbaar maken van je gezicht. Het zal rap gedaan zijn!
Goed, maar dan die bekergooiers van gisteren ook. En ge vergeet ook nog dat enkele jaren die idioten van STVV kasseien naar bussen van ons hebben gegooid die vol zaten met kinderen en vrouwen. Dat vergeten ze weer rap.

Goed, maar dan die bekergooiers van gisteren ook. En ge vergeet ook nog dat enkele jaren die idioten van STVV kasseien naar bussen van ons hebben gegooid die vol zaten met kinderen en vrouwen. Dat vergeten ze weer rap.
Wie is dat vergeten?
Schandalig en beschamend was dat, net zoals de bekertjes gisteren. Geen excuses voor, oprotten met die marginalen.

Bij Genk hebben ze er nogal een handje van weg om altijd te zeggen 'ja maar wij hebben dat ook al tegen gehad,...7 triljoen jaar geleden'.
Dat vergoeilijkt helemaal niks. Het is verwerpelijk, 100%, geen excuses, bij geen enkele club.

Wie is dat vergeten?
Schandalig en beschamend was dat, net zoals de bekertjes gisteren. Geen excuses voor, oprotten met die marginalen.

Bij Genk hebben ze er nogal een handje van weg om altijd te zeggen 'ja maar wij hebben dat ook al tegen gehad,...7 triljoen jaar geleden'.
Dat vergoeilijkt helemaal niks. Het is verwerpelijk, 100%, geen excuses, bij geen enkele club.
Ik vergoeilijk die actie bij ons ook niet. Ik was gisteren daar in het uitvak en daar heb ik direct gezegd tegen een maat dat ze debiel zijn om dat te doen. Maar het is langs twee kanten ieder jaar iets. Van STVV bijvoorbeeld ook aanstekers gooien,...

Terug
Bovenaan