Jupiler Pro League 2025-2026

Nog altijd fervent DAZN hater dus. We hadden hierover de eerste 2 speeldagen een conversatie. Ondertussen zijn we speeldag 10 en zoals ik had verwacht geen deal. Ofwel ben je tegen betaalvoetbal pur sang ofwel niet maar zo tegen dazn zijn is echt volhardend. Natuurlijk hebben ze reputatie tegen met gebeurtenissen in frankrijk en te duur aankopen maar dit gaat dan tovh over een principekwestie? Ik ben alleszins blij dat ik voor 19,99 matchen kan kijken en kan altijd opzeggen na een jaar
als gij graag plooit omdat zij volharden, dat is uw zaak.
maar als ze volgend jaar 30€ per maand vragen, en ook geen akkoord vinden, ga je dan ook nog blijven betalen? en het jaar daarna 50€? want dan is het ook nog steeds een principe-kwestie he. en met het monopolie waarin ze blijven volharden, kunnen ze doen wat ze willen.

als gij graag plooit omdat zij volharden, dat is uw zaak.
maar als ze volgend jaar 30€ per maand vragen, en ook geen akkoord vinden, ga je dan ook nog blijven betalen? en het jaar daarna 50€? want dan is het ook nog steeds een principe-kwestie he. en met het monopolie waarin ze blijven volharden, kunnen ze doen wat ze willen.
Ik ken een van de Turkse managers bij Westerlo. Ik heb mails gezien van die Mosselman van Dazn. Er is nooit intentie geweest om een akkoord te bereiken vanuit dazn. Ze willen enkel de volledige macht hebben. Hele vieze firma is dat gewoon. Vandaar dat ik ze nooit iets zal gunnen. Dan kijk ik nog liever matchverslag op Sporza dan dat ik hun geld geef dat naar Rusland of Saoedie Arabië gaat

Ge hebt dus tweemaal een keeper van 2 meter die naar voor trekt, en twee keer besluit Union om de vrije trap/corner laag te geven...
Hoevaak zie je geen slechte vrije trappen of hoekschoppen waar de bal ofwel niet omhoog geraakt of niet eens over de 1ste man. Ik snap niet dat je als prof zo'n slechte ballen kunt trappen. Er is niets waar je zo makkelijk kunt op trainen als stilstaande fases.

Terug
Bovenaan