Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt toch niet zo veel uit bij Union? Welke trainer er ook is, Union blijft jaar na jaar presteren. Ze hadden zelfs Pico Coppens kunnen aanstellen.Wtf... David Hubert ? For real?
Zou wel wat zijn, bij Anderlecht vervangen worden door Besnik Hasi om het seizoen erop kampioen te spelen met UnionWtf... David Hubert ? For real?

Die zou wel de kleintjes mismeesterd hebben, dus toch liever niet iedereen. Belgisch, jong, probeert te voetballen & kent de league. Da zullen wel de positieve punten zijn zeker? Negatief punt: een natte dweil zonder charisma.Maakt toch niet zo veel uit bij Union? Welke trainer er ook is, Union blijft jaar na jaar presteren. Ze hadden zelfs Pico Coppens kunnen aanstellen.
Dit scenario zal in ieder geval goedkoper zijn.Mindfuck bij OHL, trainer zien vertrekken maar ook twijfelen om hem buiten te gooien na 8/30.
Er zit daar een goede structuur achter volgens mij, bij Brighton draait het ook elk jaar lekker ondanks verkoop van toppers en coach na coach die wordt weggehaald om achteraf vaak niet of minder te presteren.Heel vreemde keuze toch wel idd.
Als Union dit, met hem, ook weer op orde krijgt zou dat mss nog zotter zijn dan de afgelopen jaren![]()
Als ik zie dat ze bvb Patris en Schoofs halen en nu Hubert dan heb ik toch mijn twijfelsEven de reacties op de aanstelling van Pocognoli opgezocht: die waren heel gelijkaardig aan de reacties nu. Ik twijfel ook aan Hubert maar ik denk dat Union intussen wel bewezen heeft te weten waar ze mee bezig zijn.

Pocognoli had dan ook wel nog geen eerste ploeg ervaring dus veel moeilijker te beoordelen, bij Club zag je dit ook met de coaches die van NXT kwamen. Van Hubert hebben we nu al meer gezien als trainer in eerste klas en het was toch niet overtuigend tot nu toe.Even de reacties op de aanstelling van Pocognoli opgezocht: die waren heel gelijkaardig aan de reacties nu. Ik twijfel ook aan Hubert maar ik denk dat Union intussen wel bewezen heeft te weten waar ze mee bezig zijn.
Niemand schrijft hem bij voorbaat af hé, gewoon zeer veel (terechte) twijfel.... wie weet is het voltreffer, hoop het voor Hubert, vind hem wel sympathiek eigenlijk.Even de reacties op de aanstelling van Pocognoli opgezocht: die waren heel gelijkaardig aan de reacties nu. Ik twijfel ook aan Hubert maar ik denk dat Union intussen wel bewezen heeft te weten waar ze mee bezig zijn.