Jupiler Pro League 2025-2026

Die zou wel de kleintjes mismeesterd hebben, dus toch liever niet iedereen. Belgisch, jong, probeert te voetballen & kent de league. Da zullen wel de positieve punten zijn zeker? Negatief punt: een natte dweil zonder charisma.

Ik hoop dat hij ons betaalt om coach te worden. Kerel is met zijn gat in de boter gevallen.

Hij had bij ons beter geprobeerd om te voetballen, na een redelijke eerste speeldag niets meer van teruggezien. Ik ga hem alleszins echt niet missen.

Misschien heeft hij nu de juiste spelers zodat hij zijn spel kan spelen! Van mij mag hij zeker slagen en mooi tweedes worden met een indrukwekkend parcours in de CL
Hij heeft bij ons alle spelers gekregen om 433/4231 te spelen, wat hij zelf ook bij zijn aanstelling zei te ambiëren. Heel de voorbereiding in dat systeem gespeeld, alle transfers daarop afgestemd.. Om na twee speeldagen opeens over te stappen naar een spuuglelijke 352 waarin gewoon niet meer gevoetbald werd, alleen nog lange ballen pompen.

Ik hoop voor hem dat het lukt bij Union want als hij daar faalt, zit hij wel met een serieus probleem. Manier waarop was ook niet echt proper, zou eigenlijk vorige week nog op het kapblok hebben gelegen maar van de club de kans gekregen hebben om het om te keren en dan dit, een week later.

Er zit daar een goede structuur achter volgens mij, bij Brighton draait het ook elk jaar lekker ondanks verkoop van toppers en coach na coach die wordt weggehaald om achteraf vaak niet of minder te presteren.
Ja akkoord, en wrs gaan ze daar ook weer in slagen hé (ik durf niet te zeggen dat het nu echt niet zal gebeuren :tongue: )
Maar Hubert heeft toch ook geen echte adelbrieven. Pocognoli had die (voor zover ik weet) ook niet, maar tegelijk was die niet al gefaald bij twee ploegen in een jaar tijd.

Even de reacties op de aanstelling van Pocognoli opgezocht: die waren heel gelijkaardig aan de reacties nu. Ik twijfel ook aan Hubert maar ik denk dat Union intussen wel bewezen heeft te weten waar ze mee bezig zijn.
Dit dus, denk wel dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Bij rsca was er te weinig kwaliteit idem ohl...

Idioten bij Standard. Mogen blij zijn dat het reglement geen forfait meer voorschrijft bij staking van een match.

Dus moeten wij midden in de week nog eens naar Luik rijden om de laatste twee minuten te spelen om met 1-0 te verliezen. Tof zeg.

Wat een fokkin randdebielen in de tribunes toch. 1-0 voorstaan en forfait nederlaag aan u been door bekergooiers.

Supporters die hun geduld verliezen door al het geklungel van de scheidsrechters maar dat mag geen excuus zijn. Vandaag weer discutabel rood.

Ik stop even met voetbal kijken, dit is niet goed meer voor mijn hart. Ik probeer volgend seizoen wel nog is. Yo

Wat een fokkin randdebielen in de tribunes toch. 1-0 voorstaan en forfait nederlaag aan u been door bekergooiers.

Supporters die hun geduld verliezen door al het geklungel van de scheidsrechters maar dat mag geen excuus zijn. Vandaag weer discutabel rood.

Ik stop even met voetbal kijken, dit is niet goed meer voor mijn hart. Ik probeer volgend seizoen wel nog is. Yo
Ik zie alle nieuwssites spreken over forfait maar die regels zijn in 2023 toch aangepast?

Ik hoop dat ik mis ben want we kunnen de punten wel gebruiken :laugh:

Ah voetbalsupporters, tblijft toch een ras apart :rofl: bende debielen samen, ipv voeling met de top 6 staan ze daar nu vanonder te blinken, hopelijk zijn ze trots :thumb:

Edit, blijkbaar inderdaad achter gesloten deuren verderzetten zoals @StevenFM aangaf. Ferme busrit voor 2 minuten :unsure:

Laatst bewerkt:

Allè vorige week wast nog overduidelijk rood en zware fout van de arbitrage

Deze keer zetten ze hun fout van vorige week dan eigenlijk recht want nu trekken ze wel rood, en nu ist weer niet goed?

Voor sommige kan men ook niks goeds doen

Het is nog in het voordeel van standard dat ze de wedstrijd mogen afwerken door extra rust en dan laatste tien minuten bus parkeren. Enfin niet dat we gingen scoren hoor zo erg is het. Zowel tegen Gent als Standard tegen 10 man niet meer tot scoren komen is straf.
Trouwens zeer terechte rode kaart.

Dus Standard weer de winnaar in dit verhaal, want match dood gemaakt en nu nog op het gemak uitvoetballen maandag en klaar, ziezo, opgelost... zucht :sarcastic:

Het is nog in het voordeel van standard dat ze de wedstrijd mogen afwerken door extra rust en dan laatste tien minuten bus parkeren. Enfin niet dat we gingen scoren hoor zo erg is het. Zowel tegen Gent als Standard tegen 10 man niet meer tot scoren komen is straf.
Trouwens zeer terechte rode kaart.
Inderdaad, sportief gezien is dit in het voordeel van Standard. Die hun organisatie was helemaal weg, vielen grotere en grotere gaten. Nu mogen ze fris uitgerust nog 10 minuten het uitspelen.

"En bij de tweede kaart die we krijgen, waarom ga je zo dicht bij de spionkop staan? Om een bekertje naar je te krijgen en de match zo stil te leggen?", fulmineert Wilmots over scheidsrechter Lothard D'Hondt.

:laugh:

Dat moet toch satire zijn? Of mag je als ref enkel nog in de middencirkel staan om een kaart te trekken tegenwoordig?

Gevolgd door: "En dan is het gewoon wat psychologie, de jongens werken 89 minuten en door 1 bekertje staak je de wedstrijd."
1 bekertje na al 2x te hebben stil gelegen voor bekertjes he Marc.

Dus Standard weer de winnaar in dit verhaal, want match dood gemaakt en nu nog op het gemak uitvoetballen maandag en klaar, ziezo, opgelost... zucht :sarcastic:
Mogen toch echt wel eens gestraft worden, het is elk seizoen iets.
Nu worden ze nog eens beloond.
Ik zou als Antwerp zijnde gewoon mijn kat sturen.
Nog eens met de bus naar daar voor 10 min te spelen...

En dat de club en trainer dit weer allemaal dik oké vinden spreekt ook weer boekdelen.

Ik snap dit toch niet, je straft hier meer de ploeg die er niets mee te maken heeft dan de ploeg wiens supporters zich niet kunnen gedragen als normale mensen.

Terug
Bovenaan