Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In plaats van te moeten betalen hebben ze nu waarschijnlijk geld gekregen.Mindfuck bij OHL, trainer zien vertrekken maar ook twijfelen om hem buiten te gooien na 8/30.

Die zou wel de kleintjes mismeesterd hebben, dus toch liever niet iedereen. Belgisch, jong, probeert te voetballen & kent de league. Da zullen wel de positieve punten zijn zeker? Negatief punt: een natte dweil zonder charisma.
Ik hoop dat hij ons betaalt om coach te worden. Kerel is met zijn gat in de boter gevallen.
Hij heeft bij ons alle spelers gekregen om 433/4231 te spelen, wat hij zelf ook bij zijn aanstelling zei te ambiëren. Heel de voorbereiding in dat systeem gespeeld, alle transfers daarop afgestemd.. Om na twee speeldagen opeens over te stappen naar een spuuglelijke 352 waarin gewoon niet meer gevoetbald werd, alleen nog lange ballen pompen.Misschien heeft hij nu de juiste spelers zodat hij zijn spel kan spelen! Van mij mag hij zeker slagen en mooi tweedes worden met een indrukwekkend parcours in de CL
Ja akkoord, en wrs gaan ze daar ook weer in slagen hé (ik durf niet te zeggen dat het nu echt niet zal gebeurenEr zit daar een goede structuur achter volgens mij, bij Brighton draait het ook elk jaar lekker ondanks verkoop van toppers en coach na coach die wordt weggehaald om achteraf vaak niet of minder te presteren.
)Dit dus, denk wel dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Bij rsca was er te weinig kwaliteit idem ohl...Even de reacties op de aanstelling van Pocognoli opgezocht: die waren heel gelijkaardig aan de reacties nu. Ik twijfel ook aan Hubert maar ik denk dat Union intussen wel bewezen heeft te weten waar ze mee bezig zijn.
Ik zie alle nieuwssites spreken over forfait maar die regels zijn in 2023 toch aangepast?Wat een fokkin randdebielen in de tribunes toch. 1-0 voorstaan en forfait nederlaag aan u been door bekergooiers.
Supporters die hun geduld verliezen door al het geklungel van de scheidsrechters maar dat mag geen excuus zijn. Vandaag weer discutabel rood.
Ik stop even met voetbal kijken, dit is niet goed meer voor mijn hart. Ik probeer volgend seizoen wel nog is. Yo

Was toch niks discutabel aan? Gaat 2 keer op die zijn enkel staan.Vandaag weer discutabel rood.
Wat een fokkin randdebielen in de tribunes toch. 1-0 voorstaan en forfait nederlaag aan u been door bekergooiers.
Supporters die hun geduld verliezen door al het geklungel van de scheidsrechters maar dat mag geen excuus zijn. Vandaag weer discutabel rood.
Ik stop even met voetbal kijken, dit is niet goed meer voor mijn hart. Ik probeer volgend seizoen wel nog is. Yo
Inderdaad, sportief gezien is dit in het voordeel van Standard. Die hun organisatie was helemaal weg, vielen grotere en grotere gaten. Nu mogen ze fris uitgerust nog 10 minuten het uitspelen.Het is nog in het voordeel van standard dat ze de wedstrijd mogen afwerken door extra rust en dan laatste tien minuten bus parkeren. Enfin niet dat we gingen scoren hoor zo erg is het. Zowel tegen Gent als Standard tegen 10 man niet meer tot scoren komen is straf.
Trouwens zeer terechte rode kaart.

Mogen toch echt wel eens gestraft worden, het is elk seizoen iets.Dus Standard weer de winnaar in dit verhaal, want match dood gemaakt en nu nog op het gemak uitvoetballen maandag en klaar, ziezo, opgelost... zucht![]()