Jupiler Pro League 2025-2026

Je bekijkt het nu allemaal wel een beetje heel erg door een paarse bril hoor. :biglaugh:

Als je aan de ene kant streng wil fluiten, dan moet je dat gewoon ook aan de andere kant hè..

Die afgebroken aanval van Camara fluit hij ook niet.
Saliba gaat stevig in, maar speelt wel gewoon eerst de bal
Die offside lijn is ook voor de commentatoren nie duidelijk
En die wenkbrauw begint nie spontaan te bloeden toch 😅

Heel die 3D-lijn is zo fishy als iets, want je ziet nooit het moment waarop de bal vertrekt. Gewoon een random "bewijs" dat het offside is. Vanuit andere hoek zag je dat zijn schouder er ook voor zat, dus terecht offside dan, maar je weet niet of dat wel op het juiste moment genomen is.

In eerste instantie dacht ik ook offside, in herhaling dan weer niet.

Heel die 3D-lijn is zo fishy als iets, want je ziet nooit het moment waarop de bal vertrekt. Gewoon een random "bewijs" dat het offside is. Vanuit andere hoek zag je dat zijn schouder er ook voor zat, dus terecht offside dan, maar je weet niet of dat wel op het juiste moment genomen is.

In eerste instantie dacht ik ook offside, in herhaling dan weer niet.

Mja de linesman man vlagt niet dus doelpunt, dan moet je als VAR toch aantonen dat het wel offside is, maar dat doen zelf toch zelfs nie met dit beeld?

Op de ene herhaling leek het me offside, het ander camerastandpunt leek me van niet

Mja de linesman man vlagt niet dus doelpunt, dan moet je als VAR toch aantonen dat het wel offside is, maar dat doen zelf toch zelfs nie met dit beeld?

Op de ene herhaling leek het me offside, het ander camerastandpunt leek me van niet
Had zelfde gedacht met deze goal.

Ik vind tot nu toe die 3D lijn telkens vrij twijfelachtig bij minieme offsides zoals dit. De manueel getrokken lijnen waren soms lachwekkend, maar tot nu toe vind ik deze technologie nog geen verbetering.

Die Hey heeft toch ook vierkante voeten. Geen enkel fatsoenlijk balcontact. En duels te pas en te onpas verliezen..

Hoe slecht zijn die 2 andere dan?

Hasi die de match compleet uit handen geeft

Bertaccini veel energie, maar staat nooit in de spits. Kunt uw bal niemeer kwijt vooraan
Verschaeren wint geen enkel duel, Llasana telkens uit positie en maakt enkel fouten

Dat terwijl stvv meer en meer in de duels gaat spelen

Terug
Bovenaan