Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ook aan het kijken, moet inderdaad zijn omdat hij met een klein stuk van de mouw buitenspel staat?1-3 afkeuren voor offside. Geen idee hoe die lijn getrokken is
Op de arm? Wtf
Door die tv rechten zever ben ik het elke week minder en minder aan het volgen eerlijk gezegd. Doe zelf de moeite niet meer om een stream te zoeken. Zal het achteraf wel lezenLaforge weer being Laforge
Kzen precies de enige die aant kijken is?![]()
Ben ook aan het kijken, moet inderdaad zijn omdat hij met een klein stuk van de mouw buitenspel staat?
Je bekijkt het nu allemaal wel een beetje heel erg door een paarse bril hoor.![]()

Zo lijkt het geen buitenspel nee
Heel die 3D-lijn is zo fishy als iets, want je ziet nooit het moment waarop de bal vertrekt. Gewoon een random "bewijs" dat het offside is. Vanuit andere hoek zag je dat zijn schouder er ook voor zat, dus terecht offside dan, maar je weet niet of dat wel op het juiste moment genomen is.
Heel die 3D-lijn is zo fishy als iets, want je ziet nooit het moment waarop de bal vertrekt. Gewoon een random "bewijs" dat het offside is. Vanuit andere hoek zag je dat zijn schouder er ook voor zat, dus terecht offside dan, maar je weet niet of dat wel op het juiste moment genomen is.
In eerste instantie dacht ik ook offside, in herhaling dan weer niet.
Had zelfde gedacht met deze goal.Mja de linesman man vlagt niet dus doelpunt, dan moet je als VAR toch aantonen dat het wel offside is, maar dat doen zelf toch zelfs nie met dit beeld?
Op de ene herhaling leek het me offside, het ander camerastandpunt leek me van niet