Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een xg van 0,50Ondertussen Zulte-Waregem 3-0 voor tegen AA Gent.

Zag je weer zo aankomen na die wissels.
Misschien bekijk ik het door een blauw-zwarte bril maar de ref liet toch gewoon langs 2 kanten goed doorspelen. Die fase met Camara had hij inderdaad moeten fluiten. Zoals Saliba naar de bal gaat is de kans groot dat ze fout fluiten als er contact volgt. Die offsidefase leek mij bij de eerste herhaling ook gewoon offside. Op het eerste beeld van de VAR tonen ze ook dat de schouder te ver staat, het 2de beeld lijkt me niet correct, aangezien er ook nog een marge is met de STVV-speler.Als je aan de ene kant streng wil fluiten, dan moet je dat gewoon ook aan de andere kant hè..
Die afgebroken aanval van Camara fluit hij ook niet.
Saliba gaat stevig in, maar speelt wel gewoon eerst de bal
Die offside lijn is ook voor de commentatoren nie duidelijk
En die wenkbrauw begint nie spontaan te bloeden toch![]()
Zijn invalbeurt was toch ook gewoon om mee te lachen, die vrije bal over de lijn in de omschakeling was nog het orgelpunt.Stroeykens in minuut 89. Dat is toch ook met die jonge lachen hè
Hoe lang blijft die clown nog coach?
Zelfs op SN3 is de algemene teneur dat het belachelijk is.ALs die 3de goal buitenspel is dan ben kik Messi .Putain.
Geniet ervan!Mooie match gezien in den Regenboog![]()
Misschien bekijk ik het door een blauw-zwarte bril maar de ref liet toch gewoon langs 2 kanten goed doorspelen. Die fase met Camara had hij inderdaad moeten fluiten. Zoals Saliba naar de bal gaat is de kans groot dat ze fout fluiten als er contact volgt. Die offsidefase leek mij bij de eerste herhaling ook gewoon offside. Op het eerste beeld van de VAR tonen ze ook dat de schouder te ver staat, het 2de beeld lijkt me niet correct, aangezien er ook nog een marge is met de STVV-speler.
Bij die wenkbrauw fase sleurt Saliba zelf de arm in zijn richting.

Zijn invalbeurt was toch ook gewoon om mee te lachen, die vrije bal over de lijn in de omschakeling was nog het orgelpunt.
Geniet ervan!
Dikke wedstrijd van Waregem.
Leko mag van mij beschikken, hopelijk krijg ik ongelijk en bewijst hij het tegendeel.

Ik volg nu minder matchen dit seizoen in het algemeen (thanks Dazn), maar had Gent toch beter verwacht, ook omwille van hun punten/plaats in het klassement.Geniet ervan!
Dikke wedstrijd van Waregem.
Leko mag van mij beschikken, hopelijk krijg ik ongelijk en bewijst hij het tegendeel.