Jupiler Pro League 2025-2026

2-2 natuurlijk. Good job coach

Bertaccini veel te nerveus aan de bal en Llasana veel te rustig. Niemeer over de middellijn geraken.

Llanasa wat een verdedigende actie 😂
Verschaeren loopt mee met zen man, maar nooit in duel of intentie om n duel aan te gaan

Stroeykens mag seffes weer ff invallen zeker

Als je aan de ene kant streng wil fluiten, dan moet je dat gewoon ook aan de andere kant hè..

Die afgebroken aanval van Camara fluit hij ook niet.
Saliba gaat stevig in, maar speelt wel gewoon eerst de bal
Die offside lijn is ook voor de commentatoren nie duidelijk
En die wenkbrauw begint nie spontaan te bloeden toch 😅
Misschien bekijk ik het door een blauw-zwarte bril maar de ref liet toch gewoon langs 2 kanten goed doorspelen. Die fase met Camara had hij inderdaad moeten fluiten. Zoals Saliba naar de bal gaat is de kans groot dat ze fout fluiten als er contact volgt. Die offsidefase leek mij bij de eerste herhaling ook gewoon offside. Op het eerste beeld van de VAR tonen ze ook dat de schouder te ver staat, het 2de beeld lijkt me niet correct, aangezien er ook nog een marge is met de STVV-speler.

Bij die wenkbrauw fase sleurt Saliba zelf de arm in zijn richting.

Misschien bekijk ik het door een blauw-zwarte bril maar de ref liet toch gewoon langs 2 kanten goed doorspelen. Die fase met Camara had hij inderdaad moeten fluiten. Zoals Saliba naar de bal gaat is de kans groot dat ze fout fluiten als er contact volgt. Die offsidefase leek mij bij de eerste herhaling ook gewoon offside. Op het eerste beeld van de VAR tonen ze ook dat de schouder te ver staat, het 2de beeld lijkt me niet correct, aangezien er ook nog een marge is met de STVV-speler.

Bij die wenkbrauw fase sleurt Saliba zelf de arm in zijn richting.

Dat je fout fluit bij die fase van Saliba is 1 zaak want hij pakt ook de man mee en het was nogal wild, maar die daar ook nog geel voor geven is erover, maar dat is wel uw verdedigende middenvelder die dan met de handrem op moet spelen. Ferrari (dacht ik, of Sebaoui) doet net ervoor ongeveer t zelfde en fluit hm niet.

Die fase met Camara is normaal ook geel voor het afbreken van een aanval

De elleboog op Saliba is dat duel in de 16, dat is toch zijn elleboog int gezicht planten - ook al is het om zich breed te maken en nie om een slag te geven, tis er wel goed op.

Dat 1e beeld is half vooraanzicht en een contour getekend, daar kan je toch nie op afgaan? 😅

Allè al bij al wat gerommel in de marge natuurlijk omdat het nooit tot een 2e geel komt

Gezien de tweede helft mag je blij zijn met 2-2 want compleet weggezakt bij de wissels, Maar bij 1-3 ist gespeeld denk ik.

Zijn invalbeurt was toch ook gewoon om mee te lachen, die vrije bal over de lijn in de omschakeling was nog het orgelpunt.

5 minuten mogen invallen (waarvan er 2 niet gevoetbald werden) en dat terwijl we al 20 minuten niet meer over de middellijn kwamen.

Stroeykens heeft toch meer body en duelkracht dan Verschaeren? Dus geen idee waarom die 2e mocht invallen

Geniet ervan!
Dikke wedstrijd van Waregem.
Leko mag van mij beschikken, hopelijk krijg ik ongelijk en bewijst hij het tegendeel.
:sarcastic:

vandaag was een mindere wedstrijd, maar Leko is toch relatief goed bezig?
en daarbij: wie gaat ge in de plaats zetten? veel goed beschikbaar volk is er niet

Geniet ervan!
Dikke wedstrijd van Waregem.
Leko mag van mij beschikken, hopelijk krijg ik ongelijk en bewijst hij het tegendeel.
Ik volg nu minder matchen dit seizoen in het algemeen (thanks Dazn), maar had Gent toch beter verwacht, ook omwille van hun punten/plaats in het klassement.

Leuke combinaties gezien, misschien klein beetje lucky maar al bij al terechte overwinning.

Terug
Bovenaan