Jupiler Pro League 2025-2026

Schitterende fase trouwens die duidelijk maakt hoe belachelijk de hele voetbalwereld is

De doelman van Charleroi veinst een polsblessure (in de extra time)
Visser laat de verzorgers op het terrein komen.
Deze verzorger spuit de (wonder)spray om de pijnlijke pols te behandelen OP de doelman zijn Handschoen.

Visser als ref staat erbij en kijkt ernaar.

Laatst bewerkt:
Schitterende fase trouwens die duidelijk maakt hoe belachelijk de hele voetbalwereld is

De doelman van Charleroi veinst een polsblessure (in de extra time)
Visser laat de verzorgers op het terrein komen.
Deze verzorger spuit de (wonder)spray om de pijnlijke pols te behandelen OP de doelman zijn Handschoen.

Visser als ref staat erbij en kijkt ernaar.
Start … Stop … klok …
Of effectief de verloren tijd correct bijtellen. Maar dan loopt ook iedereen te wenen. En maar met de vingers op hun horloge tikken, om dan 5 seconden bij te tellen. :)

Ik heb het niet gekeken maar dat is gewoon de analyse van elke wedstrijd van Anderlecht van de voorbije 5 jaar
For real?

Je kan het voetbal onder Kompany toch moeilijk slaapverwekkend zonder beweging noemen? De 3 seizoenen erna was dat zeker wel zo, los van een opflakkering van een maand onder Hubert.

For real?

Je kan het voetbal onder Kompany toch moeilijk slaapverwekkend zonder beweging noemen? De 3 seizoenen erna was dat zeker wel zo, los van een opflakkering van een maand onder Hubert.
Tuurlijk hebben we betere matchen gespeeld in die 5 jaar maar het algemene gevoel is toch wat ik omschrijf. Onder Kompany hebben we ook veel slechte matchen gespeeld, zoals de bekerfinale tegen Gent. Dat was slaapverwekkend en zonder beweging

Tuurlijk hebben we betere matchen gespeeld in die 5 jaar maar het algemene gevoel is toch wat ik omschrijf. Onder Kompany hebben we ook veel slechte matchen gespeeld, zoals de bekerfinale tegen Gent. Dat was slaapverwekkend en zonder beweging
Dat is net het omgekeerde van het algemene gevoel hè, er zo wat individuele matchen uitpikken.

Dat hele systeem dat Kompany speelde draaide net rond bewegen en met veel voor de goal komen. Wat resulteerde in kansrijk voetbal. De resultaten waren misschien niet altijd om naar huis te schrijven maar zeker dat laatste jaar speelde Anderlecht globaal gezien gewoon attractief voetbal.

Ja er waren ook slechte matchen bij. Maar zijn er dan ploegen die 0 slechte matchen spelen op een seizoen? Vind dat maar een vreemd argument, om een prestatie te gaan minimaliseren.

Dat is net het omgekeerde van het algemene gevoel hè, er zo wat individuele matchen uitpikken.

Dat hele systeem dat Kompany speelde draaide net rond bewegen en met veel voor de goal komen. Wat resulteerde in kansrijk voetbal. De resultaten waren misschien niet altijd om naar huis te schrijven maar zeker dat laatste jaar speelde Anderlecht globaal gezien gewoon attractief voetbal.

Ja er waren ook slechte matchen bij. Maar zijn er dan ploegen die 0 slechte matchen spelen op een seizoen? Vind dat maar een vreemd argument, om een prestatie te gaan minimaliseren.
Kansrijk voetbal wel, maar weinig punten bracht het op hè. Kompany wilde spelen op een manier waar hij de spelers in België niet voor had. Dat is gewoon een feit. Hoeveel defensieve fouten dat er toen gebeurden… Zijn mindset en zo zal zeker goed zijn. Maar wij hadden daar de spelers niet voor. Ma bon laatste 5 jaar laat ook zien dat we ons niet meer als topploeg moeten aanzien, maar als middenmoter. En dan hopen dat je daar best of the rest bent om net Europees te kunnen halen. Dat is de realiteit en dat zal het de volgende jaren ook zo zijn

Kansrijk voetbal wel, maar weinig punten bracht het op hè. Kompany wilde spelen op een manier waar hij de spelers in België niet voor had. Dat is gewoon een feit. Hoeveel defensieve fouten dat er toen gebeurden… Zijn mindset en zo zal zeker goed zijn. Maar wij hadden daar de spelers niet voor. Ma bon laatste 5 jaar laat ook zien dat we ons niet meer als topploeg moeten aanzien, maar als middenmoter. En dan hopen dat je daar best of the rest bent om net Europees te kunnen halen. Dat is de realiteit en dat zal het de volgende jaren ook zo zijn
Je had het over slaapverwekkend voetbal zonder beweging. Daar hebben defensieve blunders niets mee te maken.

Ook bizar om over de laatste 5 jaar te spreken. Alsof we de jaren ervoor zo sprankelend voetbal brachten.

Wij hadden daar de spelers niet voor, maar werden wel mooi 3de, na een sterk Union en Brugge. Daar teken ik ieder jaar voor, kansrijk voetbal en het maximum uit uwe kern halen. Veel liever dan die 3de plaats onder Riemer, waar we gewoon efficiënt waren.

Peter Morren gehoord ? hahaha
Zene micro stond ni af en die zegt : Man man , het NLs van Sevrine is toch een drama :rofl:

Blijkbaar effectief, ik had het gisteren ook niet opgemerkt eigenlijk.

Anderlecht verloren, KV Mechelen gelijk,...
Als we winnen van STVV morgen 9 punten voor op den derde.

Dikke Als natuurlijk, in geweldige vorm zijn we niet maar de matchen worden vaak op automatische piloot gewonnen.

Keer eens aant kijken naar de stand. Antwerp staat derde laatste wth

Anderlecht verloren, KV Mechelen gelijk,...
Als we winnen van STVV morgen 9 punten voor op den derde.

Dikke Als natuurlijk, in geweldige vorm zijn we niet maar de matchen worden vaak op automatische piloot gewonnen.

Keer eens aant kijken naar de stand. Antwerp staat derde laatste wth
Meer zelfs, Antwerp staat daar gewoon terecht. Gewoon een heel, heel matige (en veel te kleine) kern.

Zalige buzzergoal in Mechelen, blij dat ik na de 5-0 van vorig jaar toch nog de moed heb gevonden om te gaan. :ROFLMAO: Bemoedigende prestatie ook, al de tweede op rij. Gewoon iets meer geluk nodig want we hadden ook gewoon drie punten kunnen meepakken.

Blijkbaar effectief, ik had het gisteren ook niet opgemerkt eigenlijk.

Wat een drama voor niks, spreekt daar gewoon tegen zichzelf over de werkprestatie van een collega. Heeft gewoon pech dat die microfoon nog aanstaat. Er gaat geen week voorbij of ik zit hier tegen mezelf te vloeken dat sommige van mijn collega's het weer eens uithangen.

Die Severine doet blijkbaar al 4 jaar interviews voor DAZN en kan nog altijd geen deftig Nederlands. Tsja.

Terug
Bovenaan